וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "רן יצטרך להביא תוצאות ומהר, אחרת הוא על זמן שאול"

27.12.2016 / 10:25

למרות החלטתו של טביב כי המאמן ימשיך, נראה כי מדובר בהחלטה זמנית בלבד. שחקנים: "רן נראה אתמול כאילו זה האימון האחרון שלו". אם הפועל ת"א תלך לפירוק, גיא לוזון יהיה המועמד המוביל

סוכנות ג'יני

ההחלטה של אלי טביב להשאיר את רן בן שמעון הפתיעה לא מעט אנשים בבית"ר ירושלים ובכדורגל בכלל. על הבעלים של בית"ר היו לחצים גדולים לפטר את המאמן ביומיים שלאחר משחק הנפל בקרית שמונה, וגם מתוך המועדון רמזו לבעלים שהגיעה העת לשינוי. גורם בבית"ר אמר אתמול לאחר החלטת טביב: "אלי כנראה היה עייף מכל האירועים בקרית שמונה, הקריאות הגזעניות וכל מה שהתעסק בו ולא רצה עוד זעזוע השבוע. ההחלטה לא אומרת יותר מדי, רן יצטרך להביא תוצאות אחרות ומהר אחרת הוא על זמן שאול".

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים: אלי טביב ורן בן שמעון נפגשו, המאמן ממשיך

רן בן שמעון מאמן בית"ר ירושלים. סוכנות ג'יני
ממשיך. בינתיים. בן שמעון/סוכנות ג'יני

הבעלים רצה לראות אתמול בפגישה האם המאמן עדיין מאמין שיוכל להוביל את הקבוצה לתוצאות אחרות וקיבל תשובה חיובית. עדיין, נראה כי מדובר בהחלטה זמנית למשחק הקרוב נגד מכבי תל אביב. טביב חזר ואמר אתמול לאנשי המועדון: "לא דיברתי עם אף מאמן כי רציתי לשמוע את רן קודם. זה קודם כל אחריות של השחקנים, קל שמחפשים את הראש של הבעלים או המאמן, כולם יצטרכו לתת יותר מעכשיו". ייתכן כי טביב יעלה לירושלים לשוחח עם השחקנים לקראת המשחק.

בבית"ר סיפרו כי המאמן הגיע לאימון אתמול ונראה שפוף. שחקנים בקבוצה אמרו: "רן נראה באימון הבוקר כאילו זה האימון האחרון שלו, הוא כנראה גם חשש שטביב יפטר אותו. לפעמים טוב שיש משחק מול קבוצה כמו מכבי תל אביב כדי לנסות להרים את עצמנו".

בבית"ר משוכנעים כי במידה שגיא לוזון היה פנוי, טביב היה מצרפו מיידית, ונראה כי אם הפועל תל אביב תלך לפירוק, האופציה תעלה מיידית על הפרק. מעבר לכך, בית"ר הגישה מספר הצעות כספיות לחלוצים זרים לקראת ינואר, כאשר במועדון מעוניינים בחלוץ ושחקן כנף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully