וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסתיים המכרז לרכישת הפועל תל אביב, בקבוצה ממתינים לתוצאות

27.12.2016 / 13:56

האדומים ימצאו רוכש או יילכו לפירוק? הזמן שניתן להגשת הצעות תם, וכעת ממתינים לראות מה יעלה בגורל המועדון. אם לא יהיו הצעות, הנאמנים קוטלר וברדיצ'ב יבקשו הארכה עד ה-5 בינואר

עו"ד שאול קוטלר, נאמן הפועל תל אביב. מגד גוזני
יום גורלי. קוטלר/מגד גוזני

התקופה הגורלית של הפועל תל אביב נמשכת, והיום (שלישי) הוא יום גורלי במיוחד עבור המועדון. המכרז לרכישת האדומים הסתיים בשעה 12:00 ובקבוצה ממתינים לפתיחת המעטפות כדי לדעת מה יעלה בגורלה והאם נמצא לה רוכש. האדם שיציע את הסכום הכי גבוה, אם יהיה אחד כזה, יחכה לבית המשפט כדי שהשופט איתן אורנשטיין יאשר את הבקשה שלו. אם זה יקרה, הפועל תינצל מפירוק.

הרגשות במועדון מעורבים. כרגע ישנה פסימיות בנוגע לאפשרות שיימצא רוכש, אך הנאמנים של המועדון, עורכי הדין שאול קוטלר וחן ברדיצ'ב מאמינים כי ישנם אנשים רציניים שיביעו עניין. בכל מקרה תהיה ארכה עד ה-5 בינואר. אם לא יתקבלו הצעות כלל, יבינו נאמני המועדון כי אין להם אפשרות להמשיך להחזיק את הקבוצה מבחינה כלכלית, והמשמעות תהיה הליכה לפירוק. האפקט המיידי יהיה שהצוות המקצועי והשחקנים לא יישארו, רק אם יתנדבו לעבוד ללא שכר. אפשרות נוספת היא שהנאמנים יבקשו מבית המשפט להפעיל מימון חיצוני כדי שיוכלו להמשיך בתהליך הקפאת ההליכים.

עוד בנושא

סתיו שחם: "מעולם לא אמרתי שאני מתכוון לרכוש את הפועל תל אביב"
גיא לוזון: "צריך להצדיע לשחקנים, אני מתפלל שיבוא רוכש, כיף לי"
דולי מנגה שותף בניגוד לחוק. הפועל תל אביב תספוג קנס גבוה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully