וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סתיו שחם: "מעולם לא אמרתי שאני מתכוון לרכוש את הפועל תל אביב"

26.12.2016 / 11:42

בעלי הפועל כפר סבא התייחס לשמועות: "זה שאתם בתקשורת רצתם לקבוע שאני קונה את הפועל תל אביב, זה עניין שלכם. ברוך השם יש לי קבוצת כדורגל שאני אוהב ושאותה קניתי וקידמתי. למה שאעזוב אותה?"

סתיו שחם בעלים הפועל כפר סבא. מגד גוזני
נשאר בכפר סבא, בינתיים. שחם/מגד גוזני

"לא הגשתי הצעה לרכוש את הפועל תל אביב ולא אגיש הצעה לרכוש את הפועל תל אביב עד סיום המכרז מחר", כך אמר היום (שני) בעלי הפועל כפר סבא, סתיו שחם, בעקבות ריבוי הידיעות על כך שהוא יהפוך לבעלי הפועל תל אביב. "איך אני יכול לסכם על רכישת הפועל תל אביב עם מישהו? גם אם בתיאוריה הייתי הולך על המהלך הזה, האם אני יכול לסכם על רכישה מול הנאמנים? האם מישהו יכול לעשות זאת? הרי יש מכרז, יש בית משפט, יש נאמנים, יש הקפאת הליכים, יש הליך מסודר וברור שבו עוברת חברה או תאגיד או קבוצת כדורגל. ההליך הזה זהו מכרז כך שגם אם הייתי רוצה לרכוש את הפועל תל אביב, הייתי חייב לעבור דרך מכרז ולהמתין עד פתיחת המעטפות".

ותהיה מעטפה שלך?
"לא הגשתי מעטפה ולא אגיש מעטפה עד מחר. בזה אתה יכול להיות בטוח".

אז מאיפה נולדו כל השמועות?
"מכך שאמרתי גם אצלכם לפני שבועיים וגם בשבוע שעבר ולמעשה בכל מקום שיש לי פינה חמה בלב להפועל תל אביב אותה אהדתי בילדותי. הוספתי גם שאעזור לה בכל דרך שאוכל, אבל מכאן ועד לקבוע שאני עומד לרכוש את הפועל תל אביב המרחק הוא עצום. ברוך השם יש לי קבוצת כדורגל שאני אוהב ושאותה קניתי וקידמתי. למה שאעזוב אותה?".

עוד בנושא:

הפועל אשקלון והפועל כפר סבא נפרדו ב-0:0

אוהדי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
ימתינו לבעלים אחר. אוהדי הפועל תל אביב/ברני ארדוב

כי אתה לא מסתדר עם האוהדים ואין לך כימיה עם העירייה.
"ראשית לא מדובר בכל האוהדים וצריך לעשות סדר. יש גרעין של כמה עשרות אוהדים שלא משנה מה אעשה, הם לא יהיו מרוצים. פעם הם לא יהיו מרוצים כי מחירי המנויים גבוהים ופעם כי לא הבאנו מספיק שחקני חיזוק. גם אני רוצה לקחת אליפות עם כפר סבא. השאלה אם זה כעת ריאלי? צריך לדעת את מקומנו. אנחנו בליגת העל. לקחתי את הקבוצה בליגה א' אחרי שהיא עברה כל כך הרבה טלטלות וצריך להבין את זה ולזכור את זה לפני שכל הזמן מעבירים ביקורת. אני מודה שיש לי אכזבה מכך שיש כאלה שכל הזמן באים בטרוניות, אבל אני גם רואה מה קורה בכל המועדונים וגם שם בעלי הקבוצות לא מלקקים דבש. לגבי העירייה, יש בינינו סוג של נתק שאני לא מוכן לקבל. הרי אנחנו מייצגים את העיר ולא יכול להיות שכדי לדעת מה התכניות לגבי בניית האיצטדיון, ישלחו אותנו למנהלת. יכול להיות דבר כזה? הרי בשבתות כשיש תורים שמשתרכים מחוץ לשערים כי האצטדיון הזה כבר מיושן, באים אלי בטענות כאילו אני בניתי את האצטדיון".

ועדיין חזרת ואמרת שתעזור להפועל תל אביב בכל דרך חוקית ובכך גרמת לאנשים להתקומם ולחשוב שהנה אתה זורק את כפר סבא ורץ לאהבה הראשונה והגדולה שלך.

"אני אזרוק את כפר סבא? כפר סבא שווה הרבה מאוד בשבילי. זה מועדון שמנוהל בצורה הכי נכונה. למה שארצה להיפטר ממנו? באשר להפועל תל אביב. אכן אמרתי שאעזור לה בכך דרך והדרכים רבות. אני יכול לסייע להם במציאת איש עסקים שירכוש את הקבוצה ואני יכול לחשוב איך יוכל הנאמן להמשיך ולהחזיק בקבוצה עד אשר יימצא רוכש. אלה הדרכים שאני יכול לעזור להפועל תל אביב. אני מכיר לא מעט אנשי עסקים אמידים שדרכי יוכלו להבין שזה דווקא די אטרקטיבי בתקופה כזו לקחת את הפועל תל אביב. זה שאתם בתקשורת רצתם לקבוע שאני קונה את הפועל, זה עניין שלכם. אני לא אמרתי מעולם שאני מתכוון לרכוש את הפועל תל אביב".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקני הפועל כפר סבא. האתר הרשמי של הפועל כפר סבא, אתר רשמי
אתמול ביקרו שחקני הפועל כפר סבא את דיירי המחלקה הסיעודית ב-"בית אור" בעיר, ושהו במחיצתם במסיבת החנוכה/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל כפר סבא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully