וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "צריך להצדיע לשחקנים, אני מתפלל שיבוא רוכש, כיף לי"

25.12.2016 / 23:08

מאמן הפועל תל אביב דיבר ברגשנות רבה לאחר ה-1:1 מול הפועל באר שבע: "הדבר האחרון שאנחנו רוצים זה שיפטרו אותנו, טוב לנו מאוד במועדון הזה". אריאל הרוש: "הגיעו לנו לנצח, אני מאוכזב"

ברני ארדוב

הפועל תל אביב רשמה הערב (ראשון) הופעה מכובדת מאוד וסיימה ב-1:1 בחוץ מול הפועל באר שבע במסגרת המחזור ה-14 בליגת העל. האדומים הובילו לאורך רוב שלבי המשחק אחרי פנדל מוצלח של עומרי אלטמן (43), בן שהר איזן (78).

גיא לוזון מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
סיפק נאום חוצבת להבות בסיום. לוזון/ברני ארדוב

מאמן הפועל תל אביב גיא לוזון נראה מרוגש מאוד בסיום ואמר: "צריך להצדיע לשחקנים שלנו, הם קיבלו שליש משכורת בחודשים האחרונים. למרות זאת, הם באים לכל אימון, נותנים הכול. בכל המשחקים האחרונים הם יצאו מגדרם כדי לתת איזושהי נקודת אור בכל השחור הזה סביבנו. אני רק מתפלל לדבר אחד, שיבוא רוכש ואיתו נישאר ביחד. לי כיף מאוד איתם ואני מקווה מאוד שהשבוע לא נתפרק".

לוזון התייחס לעתיד המועדון ולדיון בעניינם ביום שלישי בבית המשפט כשאמר: "מעסיק אותנו מאוד מה שיקרה בשלישי. הדבר האחרון שאני והשחקנים רוצים זה שיפטרו אותנו. טוב לנו במועדון הזה. אני חושב שאם יש איזשהו רוכש, יש פה בסיס טוב ואפשר לבנות פה קבוצה טובה בעתיד. אנחנו טיפה עצובים, אבל מקווים שיהיה בסדר".

המאמן המשיך ודיבר על האופי של הקבוצה שלו דווקא במשבר הגדול שבו נמצא המועדון: "מחויבות ולתת את המקסימום במקום העבודה זה המובן מאליו גם בזמנים פחות טובים של המועדון או הארגון שאתה עובד בו. מבחינתי ומבחינת השחקנים זו הדרך היחידה שאנחנו מכירים. ".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל באר שבע והפועל תל אביב נפרדו ב-1:1

לכתבה המלאה
עומרי אלטמן שחקן הפועל תל אביב חוגג. ברני ארדוב
העלה את הפועל תל אביב ליתרון. אלטמן/ברני ארדוב

לוזון דיבר על השעייתו של דמיר שובשיץ' אותו זרק מהאימון למרות הסגל הדליל שלו: "מבחינתי, אני מעולם לא התייחסתי לשמות. כשאני רואה ומרגיש ששחקן לא מחויב ב-100% למועדון, אני לא אתן לו לשחק. כשיורקים עליי, אני לא אומר שזה גשם. כך נהגתי תמיד וזה לא חדש מבחינתי". על שוינפלד אמר לוזון: "בית המשפט יכול לומר מה שהוא רוצה, אבל מבחינתי שחקן שמצהיר בפניי שהוא לא רוצה להיות במועדון, שלם עם הצעד שהוא עשה במזיד כדי להשתחרר מהחוזה, אז אין לו שום סיכוי לשחק ולא משנה מה בית המשפט החליט. לשחקנים שלי תמיד מגיע יותר משלוש נקודות על המאמץ שהם עשו".

על המשחק עצמו אמר: "באנו לכאן בלי פחד, בסוף נגמר לנו האוויר ולצערי אין לנו סגל רחב מספיק. בחודשיים האחרונים אין לי טענה או חצי טענה כלפי השחקנים ובטח כלפי הקהל שלנו שמעודד אותנו בלי הפסקה בכל מגרש וגורם לנו להתרגש. אוטובוס, טרמפים, הכול בסדר, אנחנו לא מתרגשים. העיקר שיש מגרש ויש כדור ושם נעשה את 100 האחוז שלנו".

שוער הפועל תל אביב אריאל הרוש אמר: "אלה דברים שקורים בכדורגל, אין מה לעשות. אני לא אוהב תירוצים, מה שצריך לקחת עליי אני לוקח עליי. אני רוצה לפרגן לכל הקבוצה. אין לנו סגל, כל הספסל שלנו הוא נוער. אנחנו משחקים כדורגל, לא סתם מעיפים כדורים. הגיע לנו לנצח במשחק כזה. לא נהיה טמאים. אני אישית יוצא מאוכזב, אני חושב שכן יכולנו לנצח. הם הגיעו להרבה מצבים והם הכי טובים בארץ, אבל אנחנו עם הפנים קדימה.

"אני מקווה שמישהו יבוא וייקח את הקבוצה. הפועל תל אביב זה מועדון גדול וחשוב לליגה. הרבה פרגונים צריך לתת לגיא, הוא שומר אותנו מרוכזים רק בכדורגל. אנחנו יודעים שיש בלגאן גדול, אבל הוא עוזר לנו לבוא ורק ליהנות מכדורגל. יש לנו תשוקה גדולה. הוא אמר לנו לפני המשחק שאנחנו צריכים לנצח. הוא האמין בזה. אני מאמין שיהיה לנו רוכש, לא יתנו להפועל תל אביב ליפול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully