וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכדרר הטוב באירופה, החומה הבצורה ממדריד: השחקנים החמים של ינואר

הצמד הצרפתי הסוחף, הילד הנצחי והקשר שלא מצליח לפספס יכולים לנהל מו"מ החל מה-1 בינואר. וגם: טייס המשנה של רונאלדו ביורו והכוכב שמטריף את הממלכה. ברצלונה, יונייטד וסיטי שימו לב

one

בווידאו: ריאל מדריד מנצחת את דפורטיבו לה קורוניה

שבוע לפתיחת חלון ההעברות של ינואר וברחבי אירופה כבר מתכננים את מסע החימוש הגדול של 2017. אחרי שיריית הפתיחה הייתה שייכת לפריס סן ז'רמן עם החתמתו של יוליאן דראקסלר, תחילתה של השנה החדשה פותחת אפשרויות מסקרנות לקראת העונה הבאה כאשר שחקנים, שההסכם שלהם מסתיים בסוף העונה, יוכלו לנהל משא ומתן לקראת העונה הבאה כבר מה-1 בינואר. אז לפניכם הרכב היעילים והנכונים לקראת 2017.

עוד בנושא:

העברות בעולם - 25.12: מנצ'סטר יונייטד עסוקה, שאפקואנסה מגייסת
פרנק למפארד: "אשמח לחזור לצ'לסי, אך הדברים האלה לא תמיד מסתדרים"

שחקני צ'לסי, ג'ון טרי, ברינסלב איבנוביץ'. רויטרס
מחפש בית חדש. איבאנוביץ'/רויטרס

בין הקורות ניצב אקס ריאל מדריד, איקר קסיאס. השוער בן ה-35 התקשה להתאקלם בפורטוגל אחרי הקדנציה הארוכה בבירת ספרד אולם דווקא העונה נדמה כי 'סן איקר' חזר ליכולתו הטובה עם הופעות יציבות עבור הדרקונים. בהגנה נמצאים צמד המגנים של מנצ'סטר סיטי: גאל קלישי (31) ובקרי סאניה (33), שאומנם מתקשים לקבל דקות במנצ'סטר סיטי, אך נכללו עד לאחרונה בסגל נבחרת צרפת.

במרכז ההגנה: ברניסלב איבנוביץ' (32) נחשב לאחרונה לאחד הבלמים היציבים בעולם, אך ההגעה של אנטוניו קונטה לצ'לסי פגמה בכמות הדקות שלו והוא זקוק לאתגר חדש. עם איבאנוביץ' במרכז ההגנה ישתף פעולה פפה. הבלם בן ה-33 נדחק הצדה לטובת רפאל וראן וכמות הדקות שלו בריאל מדריד פחתה, אבל הוא מביא עימו ניסיון, קשיחות והיה ללא ספק אחד מכוכבי נבחרת פורטוגל ביורו 2016.

צ'אבי אלונסו שחקן באיירן מינכן. GettyImages
קשה לפספס אותו. צ'אבי אלונסו/GettyImages

סנטי קאסורלה, הקוסם הספרדי של ארסן ונגר נקשר לאחרונה עם מעבר לאתלטיקו מדריד אך עשוי למצות אופציות בעלות פוטנציאל דקות רב יותר. הקשר בן ה-32 רשם שמונה הופעות ליגה במדי התותחנים, כבש פעמיים בליגה ועדיין מסומן כאופציה לסגל הספרדי לקראת המשחק מול נבחרת ישראל במרץ. נשארים בספרד והפעם מדובר בצ'אבי אלונסו. קשר באיירן מינכן (35) יסיים קנדציה בת שנתיים בגרמניה ועדיין נחשב לאחד המוסרים המדויקים בעולם.

ב-2007 רפא בניטס כינה אותו השחקן הברזילאי המושלם, אך הקריירה של לוקאס לייבה לא הצליחה להמריא בליברפול. הקשר הפעלתן בן 29 וברור כי הקדנציה שלו באנפילד תסתיים בקיץ הקרוב. אופציה מושלמת עבור קבוצות שעדיין בונות על תפיסת העולם של בניטס. בזמן שחוזהו של פרנק ריברי הוארך, אריאן רובן (32) ככל הנראה יחפש יעד חדש. הקיצוני ההולנדי השאיר מאחוריו את הפציעות ואחרי קריירה מפוארת בריאל, צ'לסי ונבחרת הולנד עדיין מדובר באחד המכדררים הסוחפים ביותר בעולם.

פרננדו טורס שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
יחזור לככב? טורס/רויטרס

ומה לגבי שחקני התקפה? פרננדו טורס עומד על המדף ומחכה להצעה. הילד הנצחי של הכדורגל הספרדי הצליח להתאושש מהתקופה הקשה בלונדון ומילאן במדי אתלטיקו, אך אין ספק כי הנסיקה של אנטואן גריזמן פוגעת בו. 'אל ניניו' כבש שני שערי ליגה העונה, אך בגיל 32 עדיין קשה להספיד אותו. בן הזוג שלו בחלק הקדמי, סיידו בראהינו, עדיין מחכה לפריצה הגדולה אחרי שהבגיס סרבו לנהל משא ומתן למכירתו בשנתיים האחרונות. הכוכב האנגלי של ווסט ברומיץ' רק בן 23 וסבל מפציעות רבות ב-2016, אבל רק בעונה הקודמת הרשית 17 שערים ורק מחכה ליעד הבא.

סיידו בראהינו שחקן ווסט ברומיץ'. GettyImages
כל הענקיות בממלכה אחריו. בראהינו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully