וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנק למפארד: "אשמח לחזור לצ'לסי, אך הדברים האלה לא תמיד מסתדרים"

הקשר בן ה-38 שסיים את חוזהו בניו יורק סיטי אמר: "לא משנה מה ייקרה, חלק ממני תמיד יהיה שם, גם אם אצטרך לקנות מנוי למשחקי הקבוצה. אני נמצא במקום רגוע, בינואר אחליט אם אמשיך לשחק"

שחקני צ'לסי ג'ון טרי (ימין) פרנק למפארד (שמאל). AP
"לא מודאג לגבי העתיד". למפארד עם טרי/AP

פרנק למפארד, הקשר האנגלי בן ה-38 שסיים את חוזהו בניו יורק סיטי בנובמבר האחרון, סיפק מספר ציטוטים מעניינים לגבי המשך הקריירה שלו בראיון לכלי התקשורת באנגליה. למפארד שיחק במשך 13 שנים בצ'לסי (2001-2014), והתייחס לקשר שלו עם המועדון.

"אני עדיין מחכה לחוזה שהם יציעו לי לחמש שנים", התלוצץ למפארד, "הם עדיין לא התקשרו, בעבר זה היה קל יותר". ובנימה יותר רצינית הוסיף: "צ'לסי תמיד תהיה בדם שלי ושל ג'ון (טרי). לא משנה מה ייקרה, חלק ממני תמיד יהיה שם, גם אם אצטרך לקנות מנוי למשחקי הקבוצה. אני לא יודע מה יהיה בהמשך, אך בכל מקרה אהיה איתם בקשר קרוב".

לגבי המשך הקריירה: "אני מאוד רגוע וזה מקום נחמד להיות בו. אני לא בלחץ לגבי סוף הקריירה וחושב כל הזמן מה הולך לקרות בעתיד. אם הדברים הנכונים יבואו אליי, אקח אותם בשתי ידיים. כמובן שאשמח מאוד להגיע לצ'לסי, אבל אבל הדברים האלה לא תמיד מסתדרים". על הזמן הפנוי: "כרגע אני רוצה להנות עם המשפחה שלי בחג המולד, לשתות כמה בירות ולאכול הודו. בינואר אקבל החלטה אם להמשיך לשחק או לא. כרגע יש לי כמה אופציות, או שאחליט לפרוש או שאמשיך לאתגר הבא".

על התקופה שלו בארצות הברית: "זו הייתה תקופה נהדרת. נהנתי לגור בניו יורק עם האנשים בעיר והאווירה המיוחדת. מאוד אהבתי את מנהטן והיה לי מזל לשחק בעיר כל כך נחמדה בסוף הקריירה. אהבתי גם את ה-MLS, זו ליגה תחרותית שמשתפרת ומתפתחת".

עוד בנושא:

אופ"א פרסמה את נבחרת השחקנים הפורצים בליגת האלופות ב-2016
חגיגות חג המולד: כל הסרטונים, הברכות והאיחולים של הספורטאים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully