וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 25.12: רונאלדיניו "יודע שברצלונה מעריצה את קוטיניו"

רונאלדיניו טוען שברצלונה רוצה את קוטיניו, השדים האדומים קיבלו הצעות על שניידרלין ורוחו, הקבוצה הברזילאית החתימה חמישה שחקנים. וגם: מגן סקוטי על הכוונת של ליברפול, נאפולי קרובה להחתמה, אלש וידאל שינה את דעתו בנוגע לברצלונה?

רויטרס

העברות

* שאפקואנסה מתחילה לבנות את הסגל שלה אחרי אסון התרסקות המטוס שגבה את חייהם של 71 בני אדם, ביניהם 19 משחקני הסגל. הקבוצה הברזילאית הודיעה על צירופם של השוער אליאס (ז'ובנטודה), שחקני ההגנה דוגלאס גרולי (קרוזיירו) ואמיליו סבאיוס האורוגוואי (דפנסור), הקשר דודו (אתלטיקו מיניירו) והחלוץ רוסי (גויאש).

* אוסמה אסאידי, שחקן הכנף בן ה-28 שעבר גם בליברפול וסטוק סיטי, חזר להולנד כשחקן חופשי עם חוזה לשנתיים וחצי בטוונטה.

* מרטינס דפקוס, הקשר הליטאי בן ה-23 שהשתייך בעבר למכבי חיפה ושיחק בהפועל נצרת עילית, הצטרף לשילאס, העולה החדשה לליגה הבכירה בליטא.

מורגן שניידרלין שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג. רויטרס
מוריניו מוכן למכור. מורגן שניידרלין/רויטרס

שמועות

* בגרמניה מדווחים כי חלוץ ר.ב. לייפציג דייבי זלקה צפוי לעבור לבאייר לברקוזן.

* רונאלדיניו מזהיר את ליברפול מעזיבה של בן ארצו הברזילאי פיליפה קוטיניו: "אני מקווה שכשקוטיניו יחזור מהפציעה הוא ימשיך בכושר שלו בליברפול, הוא אחד השחקנים הכי בולטים השנה באירופה, ואני יודע שבברצלונה מעריכים ומעריצים אותו מאוד. ליברפול תנסה לשמור עליו, אבל ככה זה ברמות האלה".

* ב'ספורט' הקטלאני טוענים שאלש וידאל, שעד לא מזמן היה נחוש לעזוב את ברצלונה, החליט להישאר לפחות עד תום העונה, למרות שקיבל הצעות ממארסיי, אינטר, מילאן, סוונסי וסאות'המפטון.

* מורגן שניידרלין יעזוב את מנצ'סטר יונייטד במהלך חודש ינואר. ווסט ברומיץ' כבר הגישה הצעה על הקשר הצרפתי, אבל נראה שאברטון מנסה להקדים אותה.

* באנגליה דיווחו כי ולנסיה כבר הגישה הצעה בסך 14 מיליון ליש"ט על המגן/בלם הארגנטינאי מרקוס רוחו, אך בעקבות יכולתו הטובה בתקופה האחרונה מנצ'סטר יונייטד לא ממהרת למכור.

* אברטון שוקלת עסקה עם טוטנהאם, במסגרתה רוס בארקלי יעבור לספרס ורונאלד קומאן יקבל תמורתו את מוסא סיסוקו הצרפתי, שלא התאקלם בווייט הארט ליין.

* יורגן קלופ התרשם מהמגן הסקוטי אנדרו רוברטסון ומוכן לשלם 10 מיליון ליש"ט להאל סיטי כדי לצרפו לליברפול. אם יגיע, ג'יימס מילנר יוכל לחזור לקישור אחרי שתופקד כמגן שמאלי מפתיחת העונה.

* האם ג'רמיין דפו יעשה קאמבק מפתיע לווסטהאם? החלוץ בן ה-34, שעזב בנסיבות לא הכי נעימות ב-2003 לאחר שהקבוצה ירדה לליגת המשנה, מועמד לחזור תמורת 6 מיליון יורו שיועברו לסנדרלנד.

* גם מישי בטשואיי, חלוצה הבלגי של צ'לסי שרואה בעיקר ספסל מאז הגיע ממארסיי, עשוי לעבור בהשאלה לווסטהאם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
חלוץ נבחרת איטליה לאונרדו פאבולטי. יוסי ציפקיס
קרוב לנאפולי. לאונרדו פאבולטי/יוסי ציפקיס

* אורליו דה לורנטיס, נשיאה של נאפולי, אישר כי החלוץ לאונרדו פאבולטי יצטרף לקבוצה: "הוא יעבור את הבדיקות הרפואיות בימים הקרובים". גנואה צפויה לקבל כ-18 מיליון יורו עבור השחקן בן ה-28 ששיחק מעט העונה בגלל פציעה, אך הספיק להבקיע שלושה שערי ליגה (14 בעונה שעברה).

* בעקבות הצטרפותו של פאבולטי וחזרתו הצפויה מפציעה של ארקדיוש מיליק, החלוץ האיטלקי מנולו גביאדיני מועמד לעזוב. וולפסבורג ושאלקה הגרמניות וכן סאות'המפטון וסטוק סיטי האנגליות עשויות להציע כ-20 מיליון יורו עבורו.

* רודריגו פלאסיו, החלוץ בן ה-34 של אינטר ששמו נקשר לקאמבק לבוקה ג'וניורס, הצהיר: "יש לי חוזה עד יוני 2017, אני רוצה להשלים אותו וגם לאחר מכן להישאר באיטליה".

* אלסיו צ'רצי מקווה לעזוב את אתלטיקו מדריד. האיטלקי, שממעט לשחק תחת דייגו סימאונה, מקווה לשוב לקדנציה נוספת בבולוניה, שמוכנה לשאול אותו עד סוף העונה.

* רומא צפויה לפנות לטוטנהאם כדי לרכוש את פרדריקו פאציו. הבלם, שהושאל לג'אלורוסי בתחילת העונה, עשוי לעלות לאיטלקים כ-15 מיליון יורו.

* בורוסיה מנשנגלדבאך מעוניינת להתחזק. השם החדש על הכוונת של הסייחים הוא בלם סביליה ונבחרת פולין, טימותי קולודזייצ'אק. שחקן ההגנה המגוון רשם רק שלוש הופעות ליגה אצל האנדלוסים.

וגם:

* פפ גווארדיולה אישר את דברי מאמן ברצלונה לואיס אנריקה, שכינה את פרס כדור הזהב "מלון ד'אור" וטען שליאו מסי הטוב מכולם: "אני מסכים איתו, מסי הוא הטוב מכולם, ללא ספק הטוב מכולם, הוא יודע לשחק, לכבוש, לגרום לאחרים להתעלות, הוא תמיד שם. עם כל הכבוד לכל השחקנים - ובמיוחד לרונאלדו, ברכות עבורו על הפרס - אני חושב שמסי הוא ברמה אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully