וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: מוגרבי שוחח עם מולנסטיין. ג'אבר יעבור לבלגיה?

24.12.2016 / 18:41

לקראת החלון בינואר: אחרי השיחה עם קרלסן, מוגרבי שוחח גם עם המאמן. דודו דהאן מנסה לשווק את האחרון לבלגיה, כשמוסקרון ולוקרן על הפרק. ומה מדיניות השחרורים לקראת ינואר?

שחקן מכבי חיפה פיראס מוגרבי. יוסי ציפקיס
שוחח עם מולנסטיין/יוסי ציפקיס

במכבי חיפה ממשיכים לעבור על צירוף שחקנים לקראת חלון ההעברות בינואר. הולמאר אייולפסון כבר חתם על חוזה ל-4.5 שנים (מדובר בחוזה לכל התקופה, ולשחקן אין אופציה להשתחרר ממנו) ומספר מועמדים נמצאים על הפרק לעמדת החלוץ, בניהם עומר דמארי וסגן מלך השערים בשבדיה, סבסטיאן אנדרסון. רנה מולנסטיין רוצה את השחקן, אבל העניין שעומד על הפרק הוא בעיקר כלכלי, משום שבמועדון קיבלו מידע כי השחקן חתום על חוזה עד דצמבר 2018 ודמי ההעברה אינם נמוכים.

עוד בנושא:
אייולפסון חתם לארבע שנים וחצי במכבי חיפה
סיפורו של אייולפסון, הבלם החדש של מכבי חיפה
רועי קהת מגיב לכתבה עליו בוואלה! ספורט

יחד עם זאת, במועדון יצטרכו לקבל בשבועות הקרובים גם החלטות לגבי שחרורים. סוכן השחקנים דודו דהאן החתים לאחרונה את הקשר עטאא ג'אבר על חוזה בסוכנות השחקנים שלו, וכעת מתברר כי בשבועות האחרונים הוא מנסה לשווק אותו לליגה הבלגית ושתי קבוצות נמצאות על הפרק – מוסקרון ולוקרן, שתי קבוצות מהחלק התחתון של הטבלה (הראשונה מתחת לקו האדום, השנייה במקום ה-11). במכבי חיפה מודעים לכך שהקשר רוצה לעזוב ונראה שלא יעמדו בדרכו. במועדון קיבלו החלטה עקרונית לשחרר רק אחד משני הקשרים, ג'אבר ויניב בריק, ולכן אם יעזוב ייתכן שבריק יישאר בסופו של דבר בסגל.

נטע לביא שחקן מכבי חיפה (ימין) עם איאד אבו עביד. יוסי ציפקיס
אבו עביד בדרך החוצה?/יוסי ציפקיס

שחקנים נוספים שרוצים לעזוב הם איאד אבו עביד ועאיד חבשי, שמחזיק במספר הצעות. הקשר פיראס מוגרבי, שהביע נכונות לעזוב, שוחח עם רנה מולנסטיין. לא ברור מה היה בשיחה, אך מיד אחריה הוא פתח בהרכב מול הפועל תל אביב, רשם יכולת טובה במחצית הראשונה והוחלף בשניה. גורם במכבי חיפה סיפר: "אחרי השיחה הראשונה שערך עם קרלסן, מוגרבי הבין שכדאי לו להישאר בקבוצה. לא נשאיר אף שחקן בכוח, אבל כל שחקן בקבוצה יודע היום שכדאי לו להילחם על המקום שלו בהרכב לפני שהוא מרים ידיים. רנה נותן הזדמנות שווה לכולם".

לקראת המשחק מול סכנין, רק מחר יתברר האם הקשר קמיל ואצק שסובל מפציעה יוכל לפתוח בהרכב. ניקיטה רוקאביציה שחלה אתמול חזר להתאמן והוא עשוי לפתוח במקום גליינור פלט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully