וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי קהת: "חורה לי שמנסים להיכנס לחדר ההלבשה של מכבי חיפה"

23.12.2016 / 8:38

הקשר הגיב לבלוג בוואלה! ספורט: "רשמו שבספסל מדברים על כמה אני מרוויח. זה גורם לי לחשוב שמדברים עליי מאחורי הגב". על ורמוט: "מצפים ממני ליותר שערים. מרגיש טבעי בשלישיית הקישור"

עריכה: מתן חדד

מכבי חיפה ממשיכה בהכנות לקראת המשחק מול בני סכנין ביום שני. המאמן רנה מולנסטיין טרם תרגל את ההרכב אך ייתכן שניקיטה רוקאביציה יחזור ל-11 על חשבון גליינור פלט. הבלם האיסלנדי הולמאר איילופסון כבר חתם על זכרון דברים והחוזה שלו מוכן. ברגע שמכבי חיפה תקבל את האישור מרוזנבורג, הוא יחתום על חוזה רשמי בקבוצה. ההערכה היא שזה יקרה עד יום שני. במועדון אישרו את הפרסום אתמול (חמישי) בנוגע למועמדותו של החלוץ השבדי, סגן מלך השערים בשבדיה, סבסטיאן אנדרסון. כרגע בודקים במועדון את העלויות של השחקן. גם אופציית עומר דמארי עדיין נבדקת, אך במועדון לא מתכוונים להמתין לתשובה ומנסים להחתים גם שחקן זר.

בצל הביקורת נגדו, הקשר רועי קהת התראיין לתכנית "יציע ג'" של מועדון האוהדים מכבי חיפה. על המאמן אמר: "רנה מולנסטיין נותן לנו זוויות שונות ממאמנים אחרים. הוא מסביר הרבה יותר ושם דגש על דברים אחרים, עוצר את האימון כדי להעביר מסרים. יש לו טיפים שלא שמענו מאף מאמן, כמו סגנון, איך לרוץ, להסתכל על שפת הגוף של שחקן ובמבט שלו. כל מיני דברים שיכולים לשפר את צורת המשחק. הוא נותן לנו תחושה טובה ומכין אותנו לכל משחק בצורה שונה. בגלל זה אפשר לראות שינויים במערכים. האימונים תחתיו יותר ארוכים ממה שאנחנו רגילים. במשך השבוע הוא מחלק את הקבוצה לתת-קבוצות תחת העוזרים שלו, כך כל קבוצה קטנה עובדת על דברים ספציפיים וזה משפר אותנו".

עוד בנושא:

קרלסן: "מכבי חיפה בונה את העתיד שלה סביב רועי קהת"
אבא כבר לא יסדר: היכרות עם הבלם החדש הולמאר אייולפסון
החלוץ השבדי סבסטיאן אנדרסון נמצא ברשימות של מכבי חיפה

שחקן מכבי חיפה, רועי קהת. טל לוי
פגוע. קהת/טל לוי

על העמדה המועדפת עליו אמר: "אם המאמן חושב שאני מתאים לעמדה מסוימת ספציפית למשחק, מערך או הרכב מסוים, אני צריך לעשות את זה בצורה הטובה ביותר. באופן אישי, אני מעדיף לשחק כאחד מהשלישייה בקישור באמצע, זה המקום שאני מרגיש בו הכי טבעי. אבל זה לא לעניין לבוא ולהתבכיין שאני לא משחק בעמדה הטבעית שלי. יש כמה סגנונות שבהם אפשר לשחק עם שלושה קשרים. במערכים האלה אני משחק 50/50 או מתחת לחלוץ, שם אני מאמין שיש לי את היתרון של הצטרפות מהגל השני לתרום להתקפה".

קהת הגיב גם על הבלוג שפורסם בוואלה! ספורט ועסק במספרים שהביא עד כה, בשכרו הגבוה ובעמדה שלו: "אני ער לדברים שנאמרים מסביב. אוהבים להתעסק במספרים יותר מדי. אנשים ניזונים יותר מדי מהתקשורת, שרושמים דברים לא פרופורציונליים, ואז נוצרת אכזבה מסוימת אצל הקהל, כי המספרים שנזרקים לאוויר בתקשורת על כמות השערים שהקבוצה כביכול מצפה לקבל ממני היא לא נכונה. יכול להיות שבגלל שאני פחות מדבר או משתף אז קל יותר לכתוב דברים נגדי ולפרסם דברים כאלה. ראיתי בכמה מקומות כביכול ציטוטים שלי שלא נאמרו וחבל לי שזה קורה. לפעמים מתקבלת התחושה שמנסים לסכסך בין השחקנים. רשמו שאנשים מדברים על הספסל על כמה אני מרוויח. זה יכול לגרום לי לחשוב ששחקנים בקבוצה מדברים עלי מאחורי הגב, משהו שהוא לגמרי לא נכון. אנחנו יודעים לשים את הדברים בצד. בגלל זה חורה שמנסים להיכנס לנו לחדר ההלבשה. אני לא יכול למנוע את זה שידברו על כמה אני מרוויח, אבל לרשום ששחקנים מדברים עלי מאחורי הגב, זה לא נעים".

על התקופה באוסטריה וינה: "הקושי שם נבע בעיקר משיטת המשחק שפחות התאימה לי מאשר סגנון המשחק של מכבי חיפה. סגנון המשחק בו אנחנו שולטים במשחק, נוגעים הרבה בכדור ומחזיקים בו מתאים לי יותר ויותר קל לי לבוא ככה לידי ביטוי. זו לא השנה הראשונה שאני משחק כדורגל בארץ, אני מכיר את הליגה ויודע מה קורה פה. אין לי שום בעיה ברמה הטקטית. אני רוצה להשתפר ולתרום יותר לקבוצה".

על רמת הציפיות ממנו: "בתור בן אדם טבעי שיש לך ציפיות למה שהולך להיות, טובות יותר ופחות. במשא ומתן גרמו לי להבין שאהיה שחקן מרכזי בקבוצה, ובפועל אני מרגיש שאני שחקן מרכזי כי פתחתי עד עכשיו בכל המשחקים. אני מרגיש שהצוות המקצועי סומך עלי, ומבחינתי הביקורת היחידה שאני צריך לקבל זה מהצוות המקצועי. אני חושב שאני יכול להיות חלק משינוי גדול בקבוצה".

על הקהל: "כשהייתי בבוגרים של מכבי תל אביב, שם זה היה מגיע לכמויות של 13-14 אלף צופים. פה אלו מספרים אחרים לגמרי. להגיע למגרש ולראות 20-23 אלף צופים בכל משחק, ואפילו 30 אלף, זה גורם לך להיות נפעם".

על גילי ורמוט: "כנראה שגילי לא התאפיין בהבקעת שערים רבים. אנחנו משחקים באותה חולייה - אני, גילי ואלירן, זו באמת חולייה איכותית ככה שאי אפשר לצפות שרק אלירן יבקיע. אם מגילי לא מצפים להמון שערים אז ממני מצפים ליותר. אני לא בורח מהציפיות, אלו דברים שאני גם מצפה מעצמי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully