וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייולפסון נחת. קרלסן: "בונים את העתיד של מכבי חיפה סביב קהת"

22.12.2016 / 6:30

הבלם האיסלנדי סיכם את תנאיו הכספיים וירוויח כ-300 אלף יורו לעונה, המנהל הספורטיבי הגיב לביקורות נגד הקשר: "הפעם קהת הוא הקורבן. הוא סופר-מקצוען, שחקנים דומים לו יצטרפו". גם דמארי או חלוץ זר יגיעו

עריכה: מתן חדד

אחרי שפספס את הטיסה המקורית, הולמאר אייולפסון נחת הלילה (בין רביעי לחמישי) בישראל וצפוי לחתום במכבי חיפה. הירוקים סיכמו על רכישתו של הבלם האיסלנדי בן ה-26 מרוזנבורג ועוד לפני ההמראה סיכם גם אייולפסון סופית את תנאיו הכספיים (כ-300 אלף יורו לעונה). הצדדים התנו את החתימה על החוזה לשלוש שנים וחצי, בבדיקות שיעבור בשעות הצהריים. הבלם אמור לצפות מהיציע במשחק מול בני סכנין ביום שני, כשהוא כבר שחקן מכבי חיפה.

עוד בנושא:

שני דאבלים בשנתיים, שיאן הופעות: הולמאר אייולפסון מגיע למכבי חיפה
במכבי חיפה מחכים לרועי קהת, על הספסל התלחששו: "לא ייאמן שמרוויח יותר מעטר וורמוט"

הולמאר איולפסון שחקן מכבי חיפה. ניב אהרונסון
מתרגל לצבע הירוק. אייולפסון/ניב אהרונסון

טור כריסטיאן קרלסן, המנהל הספורטיבי של מכבי חיפה, התראיין ל-GREENCAST, הרדיו האינטרנטי של המועדון, והתייחס בין היתר לביקורות שהושמעו נגד רועי קהת.

כזכור, בכתבה שפורסמה במהלך השבוע בוואלה! ספורט, השמיעו שחקנים ביקורת מסוימת כלפי קהת בשני מישורים; הם טענו שהמאמן מולנסטיין טועה כשהוא מציב אותו באגף ולא במרכז השדה - עמדה בה קהת מרגיש טוב יותר. טענה נוספת הושמעה בנוגע לשכרו של השחקן, אם כי בסביבתו ביטלו את הטענה ואמרו כי קהת ויתר על הצעות גבוהות יותר ממכבי תל אביב והפועל באר שבע.

"שמתי לב שבכל רגע נתון יש פה אובססיה לגבי שחקן מסוים ומציקים לו", אמר הנורבגי. "אני חושב שאין אחד בקבוצה שלא אמרו שלא משחק טוב. בשבילי כדורגל זה לא על עמדה כזו או אחרת אלא על קבוצה. אנחנו נמדדים כקבוצה ולא כיחידים. כרגע רועי קהת הוא הקורבן לחשיבה הזו, ולדעתי זה מגוחך. אנחנו לא קונים שחקנים בשביל משחק כזה או אחר אלא במחשבה על שנים קדימה, ורועי הוא מסוג השחקנים שאנחנו רוצים במכבי חיפה ושאנחנו רוצים לבנות עתיד סביבם. בחודשים הקרובים, בחלונות ההעברות, אנשים דומים יצטרפו. מה שחשוב זה לא רק סטטיסטיקה ומספרים, זה גם מה שהשחקן מביא מחוץ למגרש ובחדר ההלבשה. רועי הוא סופר מקצוען והוא עושה בדיוק מה שאנחנו מבקשים, בשבילי זה הכדורגל".

על המשחק נגד הפועל תל אביב: "הראינו הרבה אופי. היה משחק קשה כמו שידענו שיהיה. זה היה דומה למשחק-שניים הקודמים נגדם, שהיו יותר קרב ממשחק כדורגל נחמד. ידענו שאנחנו צריכים להיות חזקים מנטלית והשחקנים הראו גישה טובה".

על ינואר: "אנחנו מתכננים לערוך כמה שינויים, בעיקר שחקנים שיגיעו. אנחנו עדיין צריכים לחזק את הקבוצה במספר עמדות. אני לא רוצה לדבר על שמות ספציפיים אבל אנחנו צריכים לוודא שאלה שיגיעו הם יוכלו לחזק את הקבוצה מיידית, ככה שהשבועות הקרובים יהיו קריטיים. אני חושב ומקווה שתוך עד שישה שבועות יגיעו מספר פרוצפים חדשים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הולמאר איולפסון שחקן מכבי חיפה. ניב אהרונסון
צפוי לחתום בקרוב. אייולפסון/ניב אהרונסון

על תפקידו: "אני מתאם את הפעילות בין ההנהלה לצוות האימון. חייבים לחשוב מעבר למשחק הקרוב, אלא גם לטווח הארוך ואיך אנחנו רוצים שהקבוצה תיראה שנים קדימה. איזה שחקנים אנחנו רוצים לקדם מהאקדמיה, על איזה שחקנים אנחנו רוצים לבנות את העתיד - כל מה שסובב את הפן הספורטיבי".

על הקשר עם רנה מולנסטיין: "תקשורת זה מאוד חשוב ואנחנו מדברים על בסיס יומי, אבל בלי לשגע אחד את השני. כי החיים בקבוצה כדורגל הם אינטנסיביים אז אתה לא רוצה לדרוך אחד על השני, רוצה לתת אוויר. יש לנו מערכת יחסים טובה, הוא אחרי על האימונים וההרכב, אני אחראי יותר לתמונה הגדולה. אנחנו מדסקסים על הרעיונות והמחשבות שלנו, ובעיקר עכשיו כשהחלון מתקרב אנחנו צריכים להסכים על השחקנים שצריכים להביא".

"אני חושב שמכבי חיפה הוא המועדון הגדול בארץ, יש לנו אוהדים נהדים והיסטוריה פנטסטית. הסגל טוב, ואחרי שישה-שבעה חודשים פה אני מבין את המעמד של המועדון. אנחנו צריכים לבנות על זה, ואנחנו רוצים להחזיר את הקבוצה לימים הגדולים. אנחנו צריכים בשביל זה לא רק שחקנים טובים אלא אנשים עם אופי טוב שיילחמו עבור הקבוצה, ושחקנים שמבינים מהי מכבי חיפה ומה המטרות שלה".

seperator

במכבי חיפה עדיין ממתינים לעומר דמארי וללא קשר מחפשים גם חלוץ זר. כשיגיע שחקן כזה גליינור פלט עשוי לסיים את דרכו בקבוצה. חיפה ממתינה לתשובת לייפציג ובמרביל בודקת אופציות אחרות משום שעדיין לא ברור האם תשחררו במחיר "ריאלי", כפי שמקווים במועדון. אם דמארי יגיע הוא יחתום על חוזה ארוך טווח ויצטרף מיידית לאימונים במטרה להחזיר אותו לכושר משחק מלא תוך פחות מחודשיים.

עאיד חבשי אמור לעזוב בעקבות הגעת אייולפסון. גם עטאא ג'אבר עשוי לצאת לחצי עונת השאלה בקבוצה אחרת. מספר קבוצות כבר גיששו אצל השחקן במטרה לקלוט אותו בינואר. מדובר בנוסף לבני סכנין, קריית שמונה והפועל חיפה, גם בני יהודה והפועל רעננה הביעו עניין אתמול לאחר שהבינו שייתכן ויעזוב את מחזיקת הגביע.

בנוסף, עדיין לא ברור האם מריו מוסא יישאר. לאחרונה פורסם בוואלה! ספורט כי חיפה שוקלת לשחרר אותו ואת פלט אם יימצא מחליף ראוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully