וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: חלוץ שבדי מועמד, אייולפסון עבר את הבדיקות הרפואיות

22.12.2016 / 10:54

סבסטיאן אנדרסון, סגן מלך השערים בשבדיה שכבש 14 פעמים בליגה העונה, נמצא ברשימות של הירוקים. הבלם האיסלנדי יחתום אחרי שיתקבל אישור מרוזנבורג. גם מרכוס אנטונסון מלידס מועמד

צילום מסך

בווידאו: צפו בביצועיו של סבסטיאן אנדרסון

סבסטיאן אנדרסון, חלוצה של נורשפינג וסגן מלך שערי הליגה השבדית (14 שערים) בעונה החולפת, מועמד להצטרף לירוקים. אנדרסון בן ה-25, שמתנשא לגובה של 1.90 מטר, מחזיק בחוזה לעוד שנתיים בנורשפינג, אליה הגיע מיורגודן. פרט אליו, גם מרכוס אנטונסון השבדי, 25, שנמכר בקיץ מקלמאר ללידס ולא השתלב באנגליה, הוצע למכבי חיפה.

אנדרסון הצטרף לנורשפינג במרץ האחרון, שותף ב-30 משחקי ליגה, כבש 14 שערים ובישל 5 נוספים. בנוסף, הבקיע 4 שערים בגביע. היכולת הגבוהה שלו בעונה החולפת גרמה להרבה סקאוטים לעקוב אחריו ובנורשפינג לא ממהרים למכור אותו ומקווים שתחרות של כמה קבוצות עליו, תביא להצעות גבוהות עבורו.

אנדרסון ששיחק בעבר גם ביורגודן וקלמאר, רשם בסך הכול 117 הופעות בליגה השבדית וכבש בהן 30 שערים. יש לו גם הופעה אחת כמחליף בנבחרת הצעירה של שבדיה.

אנטונסון שהוצע לירוקים, נרכש על ידי לידס יונייטד בקיץ האחרון תמורת 2.4 מיליון יורו, אבל כאמור לא התאקלם והבקיע שער אחד ב-14 משחקים בצ'מפיונשיפ. מדובר בחלוץ בן 25 שמתנשא לגובה של 1.84 מטר ושיחק בשנים האחרונות בקלמאר והלמשטאד. הוא הבקיע 32 שערים ב-94 משחקים בליגה הראשונה בשבדיה.

הבלם החדש הולמאר אייולפסון עבר היום בדיקות רפואיות. החוזה מולו ייחתם סופית לאחר שיתקבל האישור מקבוצתו רוזנבורג.

עוד בנושא:

אייולפסון נחת. קרלסן: "בונים את העתיד של מכבי חיפה סביב קהת"
מכבי חיפה נפגשה עם עומר דמארי. התקציב: מעל 90 מיליון שקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully