וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייולפסון חתם לארבע וחצי עונות במכבי חיפה: "הוא יביא אותנו להישגים"

23.12.2016 / 11:10

הבלם האיסלנדי בן ה-26 עבר בדיקות רפואיות וחתם עד 2020: "מחכה למשחק הראשון שלי". המנהל הספורטיבי מרוצה: "הוא יהיה בסיס של מכבי חיפה בשנים הקרובות. היתה לו הצעה מהליגה הספרדית והוא בחר בנו בכל זאת"

אתר רשמי

בווידיאו: אייולפסון אחרי החתימה, מתוך האתר הרשמי של מכבי חיפה

זה היה צפוי, והיום (שישי) זה הפך לרשמי: הבלם האיסלנדי הולמאר אייולפסון חתם לארבע וחצי שנים במכבי חיפה והפך לזר השישי של רנה מולנסטיין. אייולפסון בן ה-26 מגיע לירוקים מרוזנבורג, עימה זכה בשני דאבלים בשתי העונות האחרונות, כשהוא כובש ארבעה שערים ומבשל שישה נוספים ב-65 הופעות.

"שוחחתי עם חברי ניקיטה רוקאביציה והוא אמר לי שמדובר בעיר נהדרת", אמר אייולפסון לאתר הרשמי של הקבוצה. "הוא סיפר לי שהאוהדים של מכבי חיפה מדהימים, ואני כבר לא יכול לחכות למשחק הראשון שלי. מדובר באתגר חדש עבורי, ואני רוצה להיות חלק מהתהליך שנבנה במועדון".

המנהל הספורטיבי של הירוקים תור כריסטיאן קרלסן התייחס להחתמתו: "אייולפסון הוא מסוג השחקנים שאנו מחפשים למכבי חיפה, מדובר בדמות בעלת אופי ומנטליות חזקה, שחקן מאוד קבוצתי שצפוי להוסיף לנו לחדר ההלבשה ולמנהיגות. חשוב מכך, מדובר בשחקן עם נסיון ברמות הגבוהות של אירופה. החתמנו אותו לטווח ארוך (4.5 שנים), מתוך כוונה שהוא יהיה הבסיס של מכבי חיפה בשנים הקרובות ויביא אותה להישגים.

קרלסן הוסיף ואמר: "אנו לא נבחן אותו לפי המשחק הקרוב אלא הוא בא למספר שנים כחלק מבנייתה של הקבוצה. הייתה לו הצעה טובה מהליגה הספרדית אבל הוא בחר לבסוף במכבי חיפה ואני שמח מאוד על כך".

בלם מכבי חיפה הולמאר אייולופסון. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
ברוך הבא. אייולפסון/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully