וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווימס: "זה לא היה המשחק הכי טוב שלי". אוחיון: "הוא עובד יותר קשה מכולם"

22.12.2016 / 8:04

גארד מכבי תל אביב היה נסער מתמיד לאחר המשחק המביך שהציג (אפס נקודות ושישה איבודים) בהפסד לצסק"א: "העבירות במחצית הראשונה האטו אותי". ראד על בגאצקיס: "מעולם לא רבנו. הוא בחור טוב והכול בסדר בינינו"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב הייתה קרובה אמש (רביעי) לניצחון על הקבוצה החזקה ביורוליג, צסק"א מוסקבה, אך בסופו של דבר עשתה במכנסיים ברגעי הסיום ורשמה עוד הפסד במפעל. חדר ההלבשה נראה עגום בסיום, השחקנים היו עצבניים ומתוסכלים ומיהרו להתקלח. גל מקל, ששוב לא שותף, מיהר לעזוב את האולם ונמנע מראיונות. "אחת הבעיות שיש בקבוצה היא שכל שחקן מתעסק עם עצמו ועם הבעיות שלו. יש לקבוצה הרבה פוטנציאל, וחבל שזה לא בא לידי ביטוי עד עכשיו. אנחנו מקווים שהמאמן יחבר את השחקנים ויוציא את מכבי תל אביב מהמשבר כי כל ההפסדים הללו לא מוסיפים לאווירה", אמר גורם במועדון. יחד עם זאת, בקבוצה שאבו עידוד מהלחימה של השחקנים: "הם ניסו, ראינו כמה פוטנציאל יש כאן", אמרו במכבי תל אביב.

עוד בנושא:

אחרי ערב שחור של סוני ווימס: מכבי תל אביב הפסידה 80:76 לצסק"א
ליובין: "ווימס עשה עבודה מדהימה בהגנה, בגלל זה הוא היה על המגרש"
13 מתחת ל-0: מאחורי הקלעים על ההחמצה הגדולה של מכבי תל אביב

סוני ווימס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
נראה נסער מתמיד. ווימס/ברני ארדוב

סוני ווימס, שרשם משחק מביך של אפס נקודות ושישה איבודים, נראה נסער מתמיד, ושלא כהרגלו נותר בכיסאו בחדר ההלבשה. "לא היה משחק טוב שלי", אמר ווימס בסיום. "לא הרגשתי לחץ מסוים, אני חושב שהעבירות שספגתי במחצית הראשונה האטו אותי. איינארס בגאצקיס מאמן התקפי מצוין. בכל מקרה, הקהל היה בטירוף, חבל לי בשביל כולם שלא הצלחנו להשיג את הניצחון. מצד שני, חייבים לקחת דברים חיוביים, כמו את ההגנה בחצי הראשון ואת משחק הלחימה שלנו".

ויקטור ראד הוסיף: "היו חסרים לנו כמה דברים. גם המהלכים בסוף פגעו בנו. לא הצלחנו ובזה זה מסתכם. גם אם המשחק לא הסתיים בתוצאה שרצינו, נראה שכל אחד חשב על הטעויות שלו ולכן נראינו טוב יותר על הפרקט". הפורוורד דיבר על המאמן החדש: "מכיר אותו היטב. הוא מאמן טוב ואני מצפה לכך שהוא יגיע. מעולם לא הייתה לי בעיה איתו או ריב. הכול בסדר בינינו, הוא בחור טוב. יכול להיות שכתבו משהו לא נכון".

יוגב אוחיון סיכם: "הניצחון פשוט ברח לנו מהידיים. זה היה משחק שהיה אמור להיות שלנו. סוני ווימס מאוד רצה לנצח אותם. אולי זה השפיע, אבל הוא עובד קשה, אולי יותר מכולם, הוא ממש רצה לנצח. לפעמים זה קורה לספורטאי וגם לשחקן טוב, הוא הוכיח את היכולות שלו, ולפעמים יש ימים כאלו, שהם פחות טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully