וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד רביעי ברציפות למכבי תל אביב ביורוליג, 80:76 לצסק"א מוסקבה

ההידרדרות נמשכת: הצהובים רשמו שיא שלילי של 23 איבודים, סוני ווימס סיפק מופע אימים מול האקסית עם 0 נקודות ו-6 איבודים, וליאור ליובין שעמד על הקווים ראה עוד הפסד. 19 של גאודלוק לא הספיקו

שחקן מכבי תל אביב סוני ווימס. ברני ארדוב
ערב שחור. ווימס/ברני ארדוב

העונה המסויטת של מכבי תל אביב נמשכת: הצהובים נחלו הערב (רביעי) הפסד רביעי ברציפות ביורוליג וחמישי העונה בבית, 80:76 מול צסק"א מוסקבה, והידרדרו למקום ה-11 בטבלה, לקראת המפגש הפיקנטי מול דיוויד בלאט ודרושפאקה ביום שישי. זה היה אולי המשחק הגרוע בקריירה של סוני ווימס: הגארד, ששוב התראיין תחת כל עץ רענן במהלך השבוע ומטח ביקורת על חלק מחבריו לקבוצה, נראה איום ונורא מול האקסית, סיים את המשחק עם 0 נקודות ו-6 איבודים וביצע שגיאות קריטיות במאני-טיים, כשהמאמן הזמני ליאור ליובין מסרב להוציא אותו.

שישה ימים אחרי שקבעו שיא שלילי מול הכוכב האדום עם משחק שלם ללא זריקות עונשין, הצהובים הלכו לקו 21 פעמים וקלעו את כולן - אבל קבעו שיא שלילי אחר, עם 23 איבודים, הכי הרבה שלהם העונה. אנדרו גאודלוק עם 19 נקודות, ויקטור ראד עם 16 ו-8 ריבאונדים ודי ג'יי סילי עם 14 ו-4 אסיסטים היו נקודות האור היחידות אצל הצהובים, אבל גם במשחק בו היריבה נותנת לה הנחה משמעותית ומותירה את שני הכוכבים מילוש תאודוסיץ' ונאנדו דה קולו מחוץ לסגל היא לא מצליחה לנצח.

לוח התוצאות של שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
את הערב הזה ווימס ירצה לשכוח/ברני ארדוב

הפתיחה דווקא בישרה טובות לצהובים. גאודלוק, סילי ואייברסון נראו אנרגטיים ונחושים, ניצלו את ההרכב החסר של צסק"א ורצו כל הדרך ליתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון. המומנטום לא נעצר גם ברבע השני, בו היתרון הגיע לשיא של 18 נקודות. אבל מכאן ואילך הייתה פחות או יותר קבוצה אחת על הפרקט בהיכל. ארון ג'קסון, מיכאיל קולאגין וקייל היינס השתלטו על הקצב, נגסו לאט לאט בהפרש וראו את הצהובים נלחצים ומאבדים שוב ושוב כדורים בדרך לסגירת הפער.

גאודלוק, שוב הוא, השאיר את הצהובים בעניינים במחצית השנייה, אבל מהלכים גדולים של ויטאלי פרידזון קירבו את צסק"א לניצחון. ככל שהדקות נקפו, סוני ווימס נראה אבוד יותר ויותר, אבל ליאור ליובין המשיך להפגין בו אמון ולא להוריד אותו מהמגרש. זה עלה למכבי תל אביב ביותר מדי מהלכים מפוזרים וחסרי ביטחון, ובסופו של דבר גם קורי היגינס נתן את שלו במאני-טיים, בדרך לעוד ניצחון של הרוסים ולעוד הפסד בית של הצהובים - חמישי שלהם ביורוליג העונה.

לפני המשחק נערך טקס מיוחד לרגל 40 שנה לזכייה הראשונה של מכבי תל אביב בגביע אירופה, בהשתתפות שחקני עבר רבים. זה, פחות או יותר, היה הרגע היחיד הערב שהזכיר את מכבי תל אביב הגדולה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
יושב ראש מכבי תל אביב שמעון מזרחי עם דיוויד פדרמן. ברני ארדוב
התמונה הזו של שמעון מזרחי ודייויד פדרמן מסכמת הכל/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1

מכבי תל אביב פתחה חזק ואגרסיבי, ושתי שלשות רצופות של גאודלוק וסילי קבעו 3:11 לזכותה, אבל שש נקודות רצופות של קורבאנוב צינן את ההתלהבות. סוני ווימס הספיק לספוג עבירה שנייה, אבל גאודלוק המשיך ללהוט עם עוד שתי שלשות שהקפיצו את הצהובים ליתרון 12:20. ויקטור ראד עלה מהספסל היטב, תרם בריבאונד וסיפק אלי-הופ נהדר שסיים רבע התקפי פורה במיוחד של מכבי תל אביב. 16:31 לצהובים אחרי רבע אחד.

רבע 2

ליאור ליובין עלה לרבע השני עם ויקטור ראד בעמדת הסנטר, צסק"א קלעה ארבע נקודות רצופות, אבל די ג'יי סילי הרגיע עם שלשה נוספת שקבעה 20:34 למכבי תל אביב. עוד דאנק אדיר של די ג'יי סילי במתפרצת קבע יתרון שיא לצהובים, ושתי קליעות עונשין של אוחיון כבר העלו לפלוס 18, 22:40. בשלב הזה מיכאל קולאגין התעורר עם שתי שלשות וההפרש ירד ל-10, ארבע דקות להפסקה. ארון ג'קסון התחמם וקלע שתי שלשות, בדרך לריצת 8:20 לצסק"א שקיזזה את ההפרש לשש בלבד, 46:40. סל נוסף של ארון ג'קסון הוריד שתי הקבוצות למחצית ביתרון ארבע למכבי תל אביב, 42:46.

שחקני מכבי תל אביב גיא פניני, יוגב אוחיון, גל מקל. ברני ארדוב
עוד ערב חלש לישראלים. פניני, אוחיון ומקל/ברני ארדוב

רבע 3

אנדרו גאודלוק פתח את הרבע עם עוד איבוד, ה-11 של הצהובים הערב, אבל דווין סמית' שבר את הקרח עם סל שדה ראשון. עבירה בלתי ספורטיבית של הרוסים נתנה למכבי תל אביב אוויר לנשימה, וסל נוסף של קולטון אייברסון קבע 47:52 לצהובים, שבע דקות לסיום הרבע. גם המיני-מומנטום הצהוב לא עזר לה לברוח, וחמש נקודות רצופות של צסק"א קבעו שוויון 52:52, כשסילי ואייברסון ממשיכים לאבד כל כדור שני. ליאור ליובין מחה על השיפוט וספג עבירה טכנית, ולראשונה מאז ה-0:2 בפתיחה, צסק"א עלתה ליתרון. היתרון של הרוסים עלה לארבע, אבל שלשה של סילי ושתיים מהקו של גאודלוק קבעו 58:59 למכבי תל אביב בתום הרבע.

רבע 4

פרידזון פתח את הרבע עם חדירה קלה, ומכבי תל אביב ביצעה שלוש עבירות מהירות. שתי קליעות עונשין של אוחיון החזירו את היתרון לצד הצהוב, אבל שתי שלשות של פרידזון ואנטונוב שוב היטו את הכף לטובת צסק"א וקבעו 63:66 לזכותה, שבע דקות לסיום. עוד שלשה של גאודלוק החזירה את היתרון למכבי, ועבירה טכנית לאיטודיס המשיכה את המומנטום. שתיים מהקו של ראד העלו את מכבי תל אביב ל-69:72, אבל סל ועבירה של היגינס הביא שוויון 72:72, שלוש דקות לסיום. סוני ווימס ביצע עוד ועוד טעויות, ועם שני איבודים רצופים איפשר לצסק"א לעלות ליתרון 74:76 דקה לסיום. סל גדול של היגינס קבע פלוס ארבע לצהובים, ראד צימק 30 שניות לסיום, אבל קייל היינס קלע ליי-אפ קל, וסוני ווימס חתם ערב איום ונורא עם החטאת שלשה. 76:80 לצסק"א בסיום.

שחקן מכבי תל אביב אנדרו גאודלוק. ברני ארדוב
משחק טוב שלו לא הספיק. גאודלוק מאוכזב/ברני ארדוב

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: אנדרו גאודלוק 19 נקודות (1 מ-6 לשתיים, 4 מ-7 לשלוש) ו-5 אסיסטים, ויקטור ראד 18 ו-8 ריבאונדים, די ג'יי סילי 14 ו-4 אסיסטים, קולטון אייברסון 11, 6 ריבאונדים ו-6 איבודים, יוגב אוחיון ודווין סמית' (2 מ-8 מהשדה) 7 כל אחד, גיא פניני 2. סוני ווימס (0 מ-3 מהשדה, 6 איבודים) וסילבן לנדסברג שיחקו ולא קלעו.

קלעו לצסק"א: קורי היגינס 16, ויטאלי פרידזון 13, ארון ג'קסון 12 ו-5 אסיסטים, מיכאיל קולאגין וקייל היינס 9 כל אחד, ניקיטה קורבאנוב 6, ג'יימס אוגוסטין 4, ג'ואל פרילנד 2. ויקטור חריאפה ואנדריי וורונצ'ביץ' שותפו ולא קלעו.

הפנים של פדרמן ומזרחי אומרות הכל/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully