וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליובין: "ווימס עשה עבודה מדהימה בהגנה, בגלל זה הוא היה על המגרש"

21.12.2016 / 23:25

המאמן הזמני של מכבי תל אביב התייחס לעובדה שהשאיר את הפורוורד על המגרש, למרות שסיים עם 0 נקודות ושישה איבודים: "מנסה לשים לב לדופק הכללי של הקבוצה ולא לכל שחקן ברמה פרטנית"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב הפסידה הערב (רביעי) 80:76 לצסק"א מוסקבה במסגרת המחזור ה-13 ביורוליג וירדה למאזן 8:5. למרות התפטרותו של המאמן הקודם רמי הדר, הצהובים המשיכו ביכולת הרעה שהפגינו בתקופה האחרונה והערב הם ספגו את ההפסד הרביעי שלהם ברציפות במפעל, כאשר זה היה ההפסד החמישי בבית.

עוד בנושא:

הפסד רביעי ברציפות למכבי תל אביב ביורוליג, 80:76 לצסק"א מוסקבה

ליאור ליובין מאמן זמני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"לא שופט את ווימס רק על סמך האיבודים". ליובין/ברני ארדוב

מי שקיבל הרבה דקות במאני טיים למרות משחק לא טוב (אפס נקודות ושישה איבודים) הוא סוני ווימס. המאמן הזמני של הקבוצה, ליאור ליובין, נשאל על כך לאחר המשחק ואמר: "מבחינה הגנתית סוני עשה עבודה מדהימה הערב. היינו צריכים אותו ובהרכב הנמוך הוא עבד מצוין עבורנו. אני לא חושב שאפשר לשפוט רק על סמך האיבודים שהיו לו הערב. התחלנו את המשחק באנרגיות טובות, המשחק שטף בעיקר בגלל ההגנה ובגלל הקהל שדחף אותנו מהרגע הראשון".

לגבי המשחק הקבוצתי הוסיף: "אני שם לב לדופק הכללי של הקבוצה ולא לכל שחקן בנפרד. אני מנסה להסתכל על התמונה הגדולה ואני לא חושב שצריך להתייחס פרטנית לכל אחד אלא לראות את הרמה הקבוצתית. במחצית השנייה נתקענו מבחינה התקפית, אך כן היינו שם הגנתית מול הקבוצה הכי טובה באירופה, שלצערי הצליחה לחזור למשחק. הבנו ברמה הקבוצתית מה צריך להביא לפעם הבאה וגם זה צעד חשוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן מכבי תל אביב סוני ווימס. ברני ארדוב
לא היה שם בהתקפה. ווימס/ברני ארדוב

על השינויים שנעשו במועדון מאז העזיבה של רמי הדר ועל האנרגיות שהקבוצה הפגינה בתחילת הערב: "שיחקנו את אותו כדורסל שהקבוצה שיחקה כבר לפני שבוע, זה לא קשור אליי. גם עם רמי השחקנים היו עולים באותה צורה כי הם הרגישו את הקהל ואת המחויבות, דיברנו על זה לפני המשחק. בדרך כלל אחרי משחק גרוע מגיעים טובים יותר".

על כך שהקבוצה איבדה 23 כדורים הוסיף: "אנחנו רוצים לרוץ ויש לזה מחיר, לפעמים זה בא לידי ביטוי באיבודים. עלינו ללמוד ולהשתפר מכך. השיפוט? זה לא משנה כי עדיין הייתה לנו אפשרות לנצח את המשחק. יכול להיות ששריקה כזו או אחרת השפיעה". כשנשאל על המינוי הצפוי של איינארס בגאצקיס: "אני חושב שזה לא ראוי להתייחס לכך לפני שהמינוי יהיה רשמי".

דווין סמית' אמר בסיום: "הם היו יותר יעילים מאיתנו. ההבדל בינינו לבין צסק"א מוסקבה היה בעיקר האנרגיה, לא הצלחנו לייצר מספיק נקודות בהתקפות המעבר ובגלל זה הפסדנו. המשחק היום היה צעד בדרך למקום שאנחנו רוצים להיות בו, אנחנו בכיוון הנכון".

יש לציין שהמשחק שודר בערוץ 5+ לייב שנפתח בחינם ללקוחות "הוט", אך לא ללקוחות "יס", בעקבות סכסוך החברה עם ערוץ הספורט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully