וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: איינארס בגאצקיס מונה למאמן מכבי תל אביב

24.12.2016 / 12:00

מאמן שלישי העונה: הלטבי בן ה-49, שהיה חלק מנס ז'לגיריס, מונה. בלאט, שבגאצקיס שימש כעוזרו עד כה, אמר: "מאחל לו את ההצלחה שהייתה לי במכבי". על מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט

צילום: מור שאולי

מאמן שלישי העונה למכבי תל אביב: איינארס בגאצקיס הלטבי מונה היום (שבת) לתפקיד אחרי שאתמול הפסידו הצהובים מול קבוצתו הקודמת דרושפאקה, בה שימש כעוזר כמאמן. בגאצקיס בן ה-49, שהיה שותף לנס ז'לגיריס כשחקן יריב, וחתם עד סוף העונה עם אופציה לעונה נוספת. על פי הודעת המועדון, הוא ינחת מחר בבוקר בישראל וידבר לראשונה לאחר המינוי, בשעה 12:00 ביד אליהו.

לאחר החתימה אמר בגאצקיס לאתר הרשמי של מכבי תל אביב: "ראיתי את המשחק אתמול מקרוב ואני שמח שכבר יצא לי לפגוש את הקבוצה באיסטנבול. נפלה בידי הזכות לקבל את התפקיד הזה ולאמן מועדון מפואר כמו מכבי תל אביב ואני נרגש לקראתה".

דיוויד בלאט, שבגאצקיס שימש עד כה כעוזרו, אמר: "אני מאחל לאיינארס ולמכבי תל אביב את אותה הצלחה משותפת שהייתה לי עם מכבי במהלך שנותיי שם. הוא מגיע למועדון מאד מיוחד ואני חושב שהוא יכול להוסיף מהמגע שלו לקבוצה מאוד מוכשרת. אני מאחל לו את כל ההצלחה".

עוד בנושא:

לפרסום הראשון על המינוי הצפוי של בגאצקיס למכבי תל אביב
בגאצקיס: "ההנהלה תנהל, השחקנים ישחקו, המאמנים יאמנו. רק ככה זה יעבוד"
מכבי תל אביב שוב הפסידה ביורוליג, הפעם מול דרושאפקה של דיוויד בלאט
מכבי תל אביב חזרה מטורקיה, ליובין לא חושב שיש בעיית מנטליות
שי האוזמן מסכם: למה מכבי תל אביב שוב שמטה יתרון גדול?

איינארס בגאצקיס מאמן לטבי. AP
ברוך הבא. בגאצקיס/AP

מאז רמי הדר עזב את תפקידו, מכבי תל אביב בחנה שלל אופציות. בין היתר עלתה האפשרות להחתים מאמן ישראלי, אך לבסוף המאמצים התרכזו במינוי מאמן זר. בגאצקיס היה המועמד המוביל של הצהובים, אך במקביל גם נעשתה פנייה לרימאס קורטינאיטיס. הצהובים חששו שלא יצליחו לשחרר את בגאצקיס מחוזהו בקבוצה הטורקית, אולם כשהמשא ומתן נשא פרי הוחלט להחתימו.

הלטבי מוכר היטב לצהובים מהעונה שעברה, אז אימן את ניז'ני נובגורוד והדיח אותם מהיורוקאפ עם ניצחון לאחר הארכה ביד אליהו, כשבין כוכביו היה גם ויקטור ראד. לפני שנתיים הוא הדריך את גל מקל במועדון הרוסי, והוביל את הקבוצה להופעה מוצלחת בטופ 16 של היורוליג.

בגאצקיס מכהן במקביל כמאמן נבחרת לטביה, וקודם לכן עבד בשורת מועדונים במזרח אירופה, שהבולטים שבהם היו ז'לגיריס קובנה, יניסיי קרסנויארסק ובודיוולניק קייב. בעבר, כששיחק בז'לגיריס, השתתף במשחק שהוביל לנס המפורסם ב-2004 ואף היה רחוק מילימטרים בודדים ממסירת הקוורטרבק הגורלית של גור שלף לדרק שארפ.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully