וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור ליובין: "לא רוצה להגדיר את המנטליות שלנו כבעיה"

24.12.2016 / 6:46

מכבי תל אביב נחתה בארץ אחרי עוד הפסד כואב, הפעם לדרושאפקה ובלאט. המאמן הזמני סיכם: "התחלנו מצוין, ידענו שהם יעשו ריצה ויחזרו". בקבוצה אמרו: "בגאצקיס לא אהב את המהלכים הסוליסטיים וכבר הודיע שישנה את זה"

צילום: מור שאולי

מכבי תל אביב נחתה לפנות בוקר, בין שישי לשבת, מטורקיה, אחרי שרשמה שם עוד הפסד, חמישי ברציפות ביורוליג, 86:84 מול דרושאפקה ודיוויד בלאט. רגע לפני שהם מקבלים מאמן חדש, שלישי העונה, בדמות איינארס בגאצקיס, הצהובים הובילו בפעם השנייה תוך שלושה ימים בהפרש גדול על יריבה חזקה ושוב קרסו לחלוטין, מה שהוריד אותם למאזן 9:5 חלש מאוד ביורוליג העונה, בדרך לעוד שנה ללא הצלחה.

ליאור ליובין, שעמד על הקווים בשני משחקי היורוליג השבוע, שהסתיימו בהפסדים כואבים מול צסק"א מוסקבה בבית ביום רביעי ומול דרושאפקה אמש, אמר מיד לאחר הנחיתה בחזרה בישראל: "התחלנו את המשחק בצורה מצוינת במחצית הראשונה, ידענו שהם יעשו את הריצה שלהם ויחזרו. ניסינו לעצור את זה, הם עשו כמה מהלכים גדולים. עדיין היינו במשחק ושרדנו בשביל לנצח אותו. היינו גם צריכים לעשות כמה מהלכים גדולים ופספסנו פה ושם. הם קלעו במחצית השנייה טוב משלוש ופספסנו את ההזדמנות".

ליובין ניסה להסביר מה קרה לקבוצה שלו: "החלק המנטלי הוא מרכיב מאוד חשוב, בכל קבוצה ובכל משחק, גם כשמנצחים וגם כשמפסידים. לא רוצה להגדיר את זה כבעיה, כי אני לא חושב שזו בעיה, אבל ללא ספק החוסן המנטלי זה משהו שיכול להביא לניצחונות, בטח במשחקים מהסוג הזה".

עוד בנושא:

מכבי תל אביב הפסידה 86:84 לדרושאפקה
אנדרו גאודלוק: "אני לא מאמין שעם הסגל שלנו אנחנו במצב הזה"
דיוויד בלאט: "קשה לי לשמוח, יש במכבי תל אביב אנשים שיקרים לי"
בגאצקיס בראיון ראשון: "ההנהלה תנהל, השחקנים ישחקו, המאמנים יאמנו. רק ככה זה יעבוד"

ליאור ליובין מכבי תל אביב. מור שאולי
יפנה מקום לבגאצקיס אחרי שני הפסדים כואבים. ליובין/מור שאולי

על המאמן החדש, שעד כה שימש כעוזרו של בלאט בדרושאפקה, אמר ליובין: "לא ממש הספקתי להתרשם מהמאמן החדש, כי כולנו היינו בתוך סערת המשחק, אבל אני מצפה לעבוד איתו. הוא מודע לזה שהוא מגיע למועדון מפואר".

בקבוצה הוסיפו על המשחק: "זו אכזבה, כי יכולנו לנצח, אבל שוב איבדנו יתרון. הורדנו הילוך בהגנה, זה קרה גם מול צסק"א וזה מסבך אותנו עם המאזן באירופה. אנחנו צריכים לדעת איך לגמור משחקים ולשנות דברים מנטליים. זה משהו שהמאמן החדש ידבר עליו עם השחקנים כשהוא יגיע לארץ".

בשיחות בתוך הקבוצה דובר על כמה מהלכים סוליסטיים שנעשו ועל כך שהקבוצה חייבת להראות יותר אגרסיביות: "לבגאצקיס חשוב שהקבוצה תראה קבוצתיות. הוא לא אהב את כל המהלכים במשחק וזה משהו שכבר אתמול הוא הודיע שהוא רוצה לשנות", הסביר גורם במועדון.

בגאצקיס ערך שיחה מהירה עם השחקנים ובין היתר שוחח גם עם ויקטור ראד, עמו שיתף פעולה בעבר, בצורה לא ממש מוצלחת: "אני הולך להיפגש איתו לשוחח וכל הבלבול ייפתר. אני לא יודע מי אמר מה, אבל כולנו אנשים בוגרים ולא ילדים", אמר על כך המאמן אמש, בראיון לוואלה! ספורט.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הפנים של אנשי מכבי תל אביב אחרי הנחיתה אומרות הכול (צילומים: מור שאולי)

שמעון מזרחי יו"ר מכבי תל אביב. מור שאולי
היו"ר המאוכזב שמעון מזרחי/מור שאולי
קולטון אייברסון מכבי תל אביב. מור שאולי
אייברסון מסתתר/מור שאולי
סילבן לנדסברג מכבי תל אביב. מור שאולי
איך היתרון שוב ברח? לנדסברג/מור שאולי
די ג'יי סילי מכבי תל אביב. מור שאולי
לא תרם מספיק בהתקפה. סילי/מור שאולי
דווין סמית' מכבי תל אביב. מור שאולי
גם הניסיון שלו לא עוזר. סמית'/מור שאולי
גיא פניני יוגב אוחיון גל מקל מכבי תל אביב. מור שאולי
איפה הישראלים? פניני, אוחיון ומקל/מור שאולי
מאיק צירבס מכבי תל אביב. מור שאולי
הפציעה מגבילה אותו. צירבס/מור שאולי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully