וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרו גאודלוק: "אני לא מאמין שעם הסגל שלנו אנחנו במצב הזה"

אחרי ההפסד החמישי ברציפות ביורוליג, הפעם מול דרושאפקה ובלאט, גארד מכבי תל אביב התקשה לעכל: "הם עשו התאמות והקשו עלינו, אף קבוצה לא מוותרת אחרי פיגור כזה במחצית הראשונה"

עוזר מאמן מכבי תל אביב ליאור ליובין. GettyImages
הפסד שני כמאמן ראשי. ליובין/GettyImages

העונה האירופית של מכבי תל אביב קיבלה הערב (שישי) תפנית שלילית עם הפסד חמישי ברציפות, הפעם מול דרושאפקה ודיוויד בלאט. הצהובים הובילו ביתרון 17 אחרי מחצית ראשונה נהדרת, בדיוק כמו מול צסק"א מוסקבה, אך יכולת ירודה במחצית השנייה העניקה לטורקים 84:86 בסיום. בלאט רשם ניצחון שישי ברציפות בכול המסגרות בזמן שמכבי תל אביב כבר עם מאזן 9:5.

עוד בנושא:

יורוליג: דרושאפקה ודיוויד בלאט ניצחו את מכבי תל אביב 84:86
דיוויד בלאט: "קשה לי לשמוח, יש במכבי תל אביב אנשים שיקרים לי"

- שחקן מכבי תל אביב סוני ווימס מול שחקן דרושאפקה בראדלי וונאמייקר. GettyImages
עוד משחק מאכזב. ווימס/GettyImages

אנדרו גאודלוק, שכיכב עם 23 נקודות ואחוזים נהדרים מחוץ לרשת, התקשה לעכל את ההפסד: "הם עשו התאמות במחצית השנייה וזה הקשה עלינו. זה אחד הימים האלה שגורמים לנו להבין שאנחנו צריכים להיות טובים יותר כקבוצה. דרושאפקה עשו התאמות טובות וברגע שזה קרה אנחנו לקחנו זריקות רעות. הם היו טובים יותר וככה איבדנו את היתרון שלנו. היינו צריכים לדעת שאף יריבה לא תרים ידיים אחרי פיגור כזה במחצית הראשונה. בשלב הזה אין קשר לכישרון שלנו או לדברים שאנחנו עושים, מה שאנחנו צריכים זה לנצח משחקים. בתחילת העונה, הסתכלתי על הסגל שלנו וכעת אני לא מאמין שזה המאזן שלנו. היו לנו פציעות, היו לנו חילופי מאמנים במהלך ארבעת החודשים האחרונים, היו כמה דברים".

ליאור ליובין, שערך את משחקו השני כמאמן זמני של הצהובים, סיפר בסיום: "התחלנו בצורה טובה מאוד את המשחק, ידענו שדרושפאקה יכולה לחזור. שיחקנו מול יריבה קשה, לא הכל היה תלוי בנו. הם היו עם אחוזים רעים מאוד במחצית הראשונה, ידענו שזה יתאזן בהמשך. הייתה לנו אפשרות לנצח את המשחק, היינו שם כדי לעשות את זה, וזה דבר חשוב. התקופה שלי כמאמן ראשי הייתה מטלטלת, זה גם חוויה בלתי רגילה. אני חושב שהשחקנים נבנים מהדברים האלה לקראת ההמשך. לכל משחק יש חיים משלו, יש תוכנית משחק אבל דברים משתנים בהמשך. מה שיש לי להגיד למאמן החדש, אני אגיד לו והוא יעשה מה שהוא מבין".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully