וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "קשה לי לשמוח, יש במכבי תל אביב אנשים שיקרים לי"

אחרי הניצחון הדרמטי, מאמן דרושאפקה דיבר על האקסית: "התחושות? רגשות מעורבים. זה מוזר, זכיתי איתה ביורוליג. היו רגעים שלא היה לנו סיכוי לנצח, אך אנו לעולם לא מוותרים על משחקים"

מאמן דרושאפקה דיוויד בלאט. GettyImages
"רגשות מעורבים". בלאט/GettyImages

מצד אחד, מכבי תל אביב ספגה הערב (שישי) את הפסדה החמישי ברציפות ביורוליג, אחרי הפסד 86:84 מול דיוויד בלאט וקבוצתו דרושאפקה, אך מצד שני הערב מתחיל באופן רשמי עידן חדש בצהוב, כשאיינארס בגאצקיס ימונה למאמן באופן רשמי וצפוי לעמוד על הקווים כבר במשחק הליגה הקרוב מול מכבי ראשון לציון. בצד השני, בלאט וקבוצתו הטורקית כבר עם שישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות.

"התחושות? רגשות מעורבים", אמר בלאט בסיום. "זה מוזר כי יש במכבי תל אביב שחקנים ואנשים שיקרים לי. זכיתי עם מכבי תל אביב ביורוליג, זה קשה להיות יותר מדי שמח מולה. אני גאה בקבוצה שלי, היו רגעים במשחק בהם לא היה לנו סיכוי לנצח, אבל דווקא אז הצלחנו לעשות את זה. אמרתי את זה מהרגע הראשון, אין אצלנו שום אפשרות לוותר על משחק, זה מה שמוביל את הקבוצה שלי. היינו קצת מותשים אחרי המשחק מול פנרחבצ'ה, אבל במחצית דיברנו על דברים שחשובים לנו, הוצאנו אותם לפועל במחצית השנייה והשגנו את הניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully