וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראמוס: "מעריך את חאמס, אך זה לא הזמן לחשוב על עניינים אישיים"

בלם ריאל מדריד לא אהב את העיסוק של הקולומביאני, שמבוקש על ידי צ'לסי, בעתידו לקראת ינואר: "רוצה שהוא יישאר, תלוי בו". זידאן ממשיך להעדיף את איסקו, וגם החגיגות מביתו של רונאלדו

one

ריאל מדריד זכתה אמש (ראשון) בפעם החמישית באליפות העולם לקבוצות אחרי 2:4 מרשים על קאשימה היפנית. כריסטיאנו רונאלדו חתם את 2016 בצורה חלומית עם תואר כדור הזהב, זכייה בליגת האלופות ואליפות אירופה עם נבחרת פורטוגל. גם זידאן זידאן חייך עם רצף בלתי נתפס של 37 משחקים ללא הפסד ועדיין התחושות אצל הבלאנקוס לא רגועות בעקבות חרושת השמועות לגבי עתידו של חאמס רודריגס.

עוד בנושא:

העברות בעולם, 19.12: הטרייד של סיטי ולסטר, ואן דייק מתקרב למנצ'סטר יונייטד
גווארדיולה: "זה ניצחון שמעניק הרבה אמונה". ונגר: "הגולים היו מנבדל"
פויול: "ליאו מסי מגלקסיה אחרת". סוארס: "הוא שחקן פלייסטיישן"

סרחיו ראמוס בחר להתייחס לנושא הבוער לקראת ינואר: "זה לא הזמן לחשוב על עניינים אישיים. אני חושב שחאמס הוא שחקן מהרמה הגבוהה ביותר שיש לשוק להציע, אני רוצה שהוא יישאר בריאל, אבל זה תלוי אך ורק בו". בסיום המפגש מול קאשימה סיפר חאמס: "אני שמח על הזכייה, אבל מסיים את המשחק בתחושת החמצה כי לא שיחקתי. אני לא יכול להבטיח שאשאר עד סוף העונה".

הבלם הבלאנקוס, שהיה חלק מתקרית מוזרה וניצל מהרחקה, סיפר היום: "היה לנו קשה מול קבוצה טובה, שהפעילה עלינו לחץ בצורה איכותית. הזכייה היא פרס לעבודה הקשה שלנו במהלך השנה האחרונה, אני מאושר". על העובדה כי הוא ניצל מהרחקה: "היה לי מזל, לקחתי סיכון. הגענו לכאן כדי לזכות בתואר הזה ולא הייתי מוכן לתת לו לברוח גם במחיר של הרחקה. הקבוצה נתנה את כל כולה וגם אחרי משחק עם יכולת פחות טובה הצלחנו לנצח".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

בינתיים, בסביבתו של הקולומביאני מתקשים להעריך מה תהיה ההחלטה הסופית שלו עד סיום חלון ההעברות בינואר. צ'לסי מוכנה להשקיע בחאמס את כספי ההעברה של אוסקר לשנגחאי SIPG והוא זוכה להערכה רבה מצד אנטוניו קונטה. מצד שני, רק בסוף השבוע אמו של הקשר הבהירה כי הוא ימשיך באלופת העולם.

רודריגס פתח רק ב-21 מ-53 המשחקים תחת זידאן. המשמעות היא שהוא שיחק 1,999 מ-4,860 - רק 41 אחוזים. עם זאת, בתקשורת הספרדית בטוחים כי מכירתו של חאמס תוביל לשיפור משמעותי במעמדו של איסקו. אם הדברים תלויים בזידאן הוא יעדיף את איסקו ומרקו אסנסיו לעומת חאמס המאכזב, שכבש שער בודד ובישל ארבעה בכול המסגרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully