וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 19.12: בונוצ'י חתם ביובנטוס עד 2021, דראקסלר מעדיף את פ.ס.ז'

בלם נבחרת איטליה חתם על חוזה חדש עם הגברת הזקנה. קשר וולפסבורג מעדיף את האלופה הצרפתית, ששוקלת להחתים את ואן חאל במקום אמרי המאכזב. ויטסל דחה את צ'לסי, הטרייד של פפ וסיטי

one

בווידאו: ברצלונה מנצחת את אספניול בדרבי

העברות

* יובנטוס הודיעה היום על הארכת חוזהו של בלם הקבוצה לאונרדו בונוצ'י עד 2021. לאחרונה הבלם היה מבוקש במספר קבוצות, בעיקר על ידי צ'לסי והקבוצות ממנצ'סטר. ב-2015 הוא חתם עד 2020, אבל הדיווחים על ההתעניינות מאנגליה גרמו לאלופת איטליה לפתוח את חוזהו.

* אלכסנדר בוטנר שוחרר מדינמו מוסקבה. המגן השמאלי ההולנדי בן ה-27 ששיחק בעבר במנצ'סטר יונייטד, היה שייך לקבוצה הרוסית מקיץ 2015 והתקשה להטביע חותם.

עוד בנושא:

פויול: "ליאו מסי מגלקסיה אחרת". סוארס: "הוא שחקן פלייסטיישן"
גווארדיולה: "זה ניצחון שמעניק הרבה אמונה". ונגר: "הגולים היו מנבדל"
סקורר לא מדומה: דריס מרטנס פורח במרכז הרחבה עם 7 שערים בשבוע

שמועות

* אקסל ויטסל הבהיר לראשי זניט סנט פטרסבורג כי הוא יישאר בקבוצה אחרי חודש ינואר. צ'לסי מעוניינת בקשר הבלגי, אך הוא מעוניין להשלים את המעבר ליובנטוס. ויטסל היה קרוב לגברת הזקנה בקיץ האחרון ורק סירוב מצד זניט עצר את העסקה ברגע האחרון.

* מעמדו של אונאי אמרי בפריס סן ז'רמן ממשיך להתערער. המנהל המקצועי של האלופה הצרפתית, פטריק קלויברט, מעוניין לזעזע ולפטר את הספרדי. המועמד הבכיר של ההולנדי הוא לואי ואן חאל. האחרון פוטר ממנצ'סטר יונייטד בקיץ האחרון וינסה להושיע את הפרוייקט היוקרתי בעיר האורות, כך מדווחים בצרפת.

* עדיין אצל פ.ס.ז', בגרמניה מדווחים כי יוליאן דראקסלר שוחח עם שוער האלופה הצרפתית, קווין טראפ, וסיפר כי הוא מעדיף את פריס סן ז'רמן, לעומת ההצעה מארסנל.

* מנצ'סטר יונייטד היא המועמדת הבכירה לקלוט את וירגי'ל ואן דייק לקראת חודש ינואר. הבלם ההולנדי של סאות'המפטון זכה למעקב צמוד מכל הענקיות באנגליה וברצלונה, אך השדים האדומים הם אלו שפנו לקדושים כדי למנהל משא ומתן לגביו.

* לסטר ומנצ'סטר סיטי רוקחות טרייד. האלופה מוכנה להעביר את קספר שמייכל לקבוצה של פפ גווארדיולה בתמורה לג'ו הארט, שהושאל בקיץ האחרון לטורינו.

* אברטון מעוניינת להרחיב את מצבת החלוצים. רונאלד קומאן סימן את קאלום וילסון ששייך לבורנמות'. סכום העסקה מוערך ב-23 מיליון יורו.

* דימיטרי פאייה הפתיע כשאמר בראיון שהוא לא פוסל חזרה למארסיי: "אני לא שולל שום אופציה. במארסיי בונים פרויקט חדש שנראה מאוד מעניין. כמובן שצריך לראות איך העניינים התפתחו ומה הבעלים החדש יעשה, אך במארסיי יודעים כמה אני קשור למועדון".

אלכסיס סאנצ'ס שחקן ארסנל. רויטרס
ונגר פועל. אלכסיס/רויטרס

* עדיין אצל הטופיז, ממפיס דפאי הבהיר לראשי המועדון כי הוא מעוניין להגיע למועדון בעסקה ארוכת טווח ולא בהשאלה עד סוף העונה. הקשר ההולנדי בקושי משחק תחת ז'וזה מוריניו במנצ'סטר יונייטד.

* לואיז אדריאנו, שהגיע כהבטחה למילאן, יסיים את דרכו אצל הרוסונרי עד סוף ינואר. הברזילאי מקיים מגעים עם הנהלת המועדון להתרת חוזהו כאשר ספרטק מוסקבה מעוניינת בו.

* חלוץ צ'לסי, מישי בטשואי, זוכה להתעניינות מצד ווסטהאם, שצפויה להתיר את ההסכם עם סימונה זאזה. הבלגי ממעט לשחק תחת אנטוניו קונטה כאשר הבלוז עשויים להעביר אותו דווקא לוולנסיה, שמחפשת שדרוג לחלק הקדמי בינואר.

* ארסנל חידשה את ההתעניינות באיסקו, שעדיין לא החליט אם ימשיך בריאל מדריד. הקשר הספרדי עשוי להגיע כתחליף למסוט אוזיל, שעדיין לא האריך את ההסכם שלו אצל התותחנים.

* בממלכה מדווחים כי ארסן ונגר פועל במרץ כדי להאריך את חוזהו של אלכסיס סאנצ'ס. מאמן ארסנל מוכן להציע לחלוץ שכר שנתי בסך עשרה מיליון יורו, בתקווה שזה יותיר אותו בארסנל.

* סם אלרדייס, שפוטר מנבחרת אנגליה בתחילת העונה, מעוניין לשוב אל הקווים במהרה. המאמן הוותיק מנהל מגעים עם מספר קבוצות בסין.

* דוריבל ג'וניר, מאמן סנטוס הברזילאית, הפתיע כשהזכיר מספר שחקנים אותם הוא רוצה לצרף למועדון: "אני רוצה לבנות את הקבוצה הכי טובה שאפשר וההנהלה מחפשת אחר שמות שאולי מחפשים יעד חדש בקריירה שלהם. פרנק ריברי הוא אחד מהם וגם יאיא טורה ממנצ'סטר סיטי. פרנצ'סקו טוטי זה כמובן שם שימשוך את תשומת הלב של כולם".

מישי בטשואי שחקן צ'לסי. GettyImages
מבוקש. בטשואי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully