וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "ניצחון שמעניק אמונה". ונגר: "השופטים מוגנים כמו אריות בגן חיות"

מאמן מנצ'סטר סיטי יודע עד כמה חשוב היה הניצחון 1:2 על ארסנל: "הפעם הקהל נשאר עד הסוף". ונגר שוב נאלץ לתרץ: "סבלנו כל העונה מהחלטות רעות של שופטים, זה היה שבוע נוראי"

פפ גווארדיולה מנצ'סטר סיטי. רויטרס
אחרי ימים לא קלים, הביטחון חוזר. פפ/רויטרס

פפ גווארדיולה עבר ימים לא קלים, אבל כעת הוא שוב בעמדה בטוחה. הרבה לחץ הצטבר על הכתפיים של מאמן מנצ'סטר סיטי אחרי ההפסד 4:2 ללסטר סיטי, אבל אתמול (ראשון) הסיטיזנס הצליחו לחזור מפיגור מוקדם מול ארסנל לניצחון 1:2 בקרב הצמרת, ואחרי הניצחון באמצע השבוע על ווטפורד והחזרה למקום השני, אוהדי סיטי כעת שוב יכולים להאמין שפער 7 הנקודות מצ'לסי שבפסגה הוא פער אפשרי לסגירה.

זה התחיל רע מבחינת גווארדיולה: הוא החליט לפתוח בלי ג'ון סטונס המאכזב, ובכל זאת איך מרכז ההגנה של סיטי נראה חדיר ותיאו וולקוט כבש בקלות בדקה ה-5. הוא החליט לפתוח עם רחים סטרלינג, ומיד לאחר ספיגת השער סטרלינג החמיץ מקרוב הזדמנותץ מצוינת. אבל בהמשך הכל הסתדר בצורה טובה יותר, כשסאנה וסטרלינג השלימו מהפך לקבוצה הביתית, ששוב יכולה לחייך.

"זה חשוב מאוד שאנחנו במקום השני", אמר גווארדיולה בסיום הניצחון, "היה לנו משחק טוב מתחילתו ועד סופו, היינו ראויים לניצחון. זה לא קל כשהיריבה כובשת ראשונה, ומה שביקשתי מהשחקנים היה פשוט: לשמור על רוח הלחימה בשביל האנשים שלנו, האוהדים. הם נשארו עד תום המשחק, בדרך כלל הם עוזבים 10 או 15 דקות לפני הסיום, היום הם נהנו מתצוגה טובה".

גווארדיולה נאלץ להסתדר בלי אגוארו ופרננדיניו המורחקים, גונדואן סובל מפציעה קשה ופבלו סבאלטה נפצע גם הוא, אבל קווין דה בראונה שוב נראה במיטבו במשך דקות ארוכות. "ברור שהתוצאה הזאת תתרום לנו לביטחון ולאמונה. יש קבוצות מצוינות בליגה, אפילו לליגת האלופות יהיה קשה מאוד להגיע", יודע פפ.

ארסן ונגר ארסנל, פפ גווארדיולה מנצ'סטר סיטי. רויטרס
שוב איבד יתרון, שוב נאלץ להתלונן במקום לחגוג. ונגר/רויטרס

מנגד, ארסן ונגר שוב נאלץ לחפש תירוצים, ואולי הם מוצדקים, כי אכן נראה שהשופטים קיפחו את קבוצתו, אבל אוהדי ארסנל ודאי היו מעדיפים לשמוע דברים אחרים מצד מאמנם, שכמו מול אברטון, שוב איבד יתרון 0:1 והפסיד. על פי ההילוכים החוזרים, נראה כי לירוי סאנה אכן היה בנבדל כשקיבל את המסירה לפני שכבש את שער השוויון, וייתכן כי גם דויד סילבה הפריע לפטר צ'ך לראות את שדה המשחק בשער הניצחון של סטרלינג, אבל בסופו של דבר השופט אטקינסון אישר את שני השערים, וארסן שוב נאלץ להתלונן במקום לחגוג. "שני השערים מנבדל", אמר בכעס ונגר בסיום, "ובמשחק כזה, זה יותר מדי, כי סבלנו כל העונה מהחלטות רעות. אבל כמו שכולם יודעים, השופטים מוגנים, כמו אריות בגן החיות, כך שאנחנו חייבים לחיות עם ההחלטות שלהם. גם אני רוצה שיגנו עליהם ושיישארו בטוחים, אבל בטוחים עם ההחלטות הנכונות זה עדיף. אבל מה אני יכול לעשות, אנחנו חייבים לחיות עם זה ולהסתכל על עצמנו ולנתח למה הפסדנו".

גם פטר צ'ך סבור שהשער של סטרלינג לא היה חוקי. "אני חייב להגיד שהיו שחקנים לפני הכדור, כך שאפילו לא ראיתי את הבעיטה", אמר שוער התותחנים, "חייב לומר, למען האמת, שהיו אנשים שרצו מולי ואני לא בטוח אם אחד מהם הים דויד סילבה או לא, אבל לא ראיתי את הכדור כי הוא היה מאחוריהם, ולכן התגובה שלי הייתה מאוחרת".

"זה שבוע נוראי", הודה ונגר, "זה חלק מהעונה, ומה שנורא פה זה שידענו מראש שזה יהיה שבוע קשה, כי גם היה לנו לפני גם משחק בצ'מפיונס. אבל אני חושב שהיינו בשליטה בכל משחק, הובלנו 0:1 בשני משחקים, כך שזה קשה. אבל מבחינה מנטלית אנחנו חזקים, ועכשיו חייבים להגיב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully