וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיאניג'אני: "גאה בשחקנים, אל תחפשו רק את הרע אחרי הפסדים"

14.12.2016 / 22:58

מאמן הפועל ירושלים מרוצה מהמקום השני ביורוקאפ: "זה היה בית לא קל, אנחנו בונים מנטליות טובה". אורי אלון: "מבחינתי זאת פתיחת העונה הטובה ביותר שהיתה לקבוצה מאז שאני הבעלים"

באדיבות ערוץ 20

הפועל ירושלים התאוששה הערב (רביעי) משני הפסדים רצופים והתעלתה כדי לגבור על אולם הגרמנית ולסיים את שלב הבתים הראשון של היורוקאפ במקום השני. למרות תרומה מועטה משחקנים גמו טרנס קינזי וטראוויס פיטרסון, האדומים נהנו מיכולת מצוינת של אמארה סטודמאייר, שרשם דאבל דאבל, ושל קרטיס ג'רלס וג'רום דייסון, שלקח אחריות בדקות הסיום.

עוד בנושא

יורוקאפ: הפועל ירושלים גברה בביתה 64:69 על אולם הגרמנית
בחזרה לכפור הרוסי: הכירו את יריבות הפועל ירושלים בטופ 16

"סיימנו היום במקום השני", אמר בסיום סימונה פיאניג'אני, "וזה היה בית לא קל, עם קבוצות כמו ולנסיה שהיא קבוצת יורוליג לכל דבר, ואולם שהיא קבוצת טופ גרמנית. היו לנו בעיות בימים האחרונים. פציעות, שחקנים חולים. אני גאה בשחקנים שהם שיחקו כך. גם ג'רום דייסון היה בספק, כולם התאמצו. למה אתם מחפשים רק דברים שליליים? אנחנו בונים כאן מנטליות טובה, החטאות היו בגלל שהיו שחקנים עייפים. העפלנו, וזה משהו מיוחד, גם אם מסתכלים על העונה שעברה. יש כאן בעלים ואוהדים מדהימים. אל תחפשו רק את הרע אחרי הפסדים, הקבוצה שלנו היתה חיובית וכך גם האווירה".

מאמן הפועל ירושלים סימונה פיאניג'אני. נועם מושקוביץ
האווירה הייתה חיובית". פיאניג'אני/נועם מושקוביץ

הבעלים אורי אלון: "חשוב לי להבהיר שמבחינתי זאת פתיחת העונה הטובה ביותר שהיתה לקבוצה מאז שאני הבעלים. אנחנו מסיימים את הבית המוקדם ביורוקאפ במקום השני שמעלה אותנו לטופ 16 ויותר חשוב, מעלה אותנו לבית שמאפשר לנו סיכוי טוב להגיע להצלבה ול8 האחרונות במפעל. בתואר הראשון של העונה כבר זכינו, וההתקדמות של המועדון מבחינת מנויים והגידול העקבי בכמות האוהדים הוא מרשים ביותר. אני מציע לכולם להתעלם מכל הרעשים הלא רלוונטיים מסביב ולהתרכז בקפיצת המדרגה הענקית שהמועדון הזה עשה וימשיך לעשות גם בעתיד."

(סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן)

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully