וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: הפועל ירושלים גברה בביתה 64:69 על אולם הגרמנית

למרות שאיבדו יתרון דו ספרתי ונלחצו, האדומים סיימו את שלב הבתים במקום השני בזכות 16 נקודות ו-10 ריבאונדים של סטודמאייר, 20 של ג'רלס ו-13 של דייסון, שנצץ בקלאץ' (שודר בערוץ 20)

באדיבות ערוץ 20

הפועל ירושלים חתמה הערב (רביעי, שודר בערוץ 20) את שלב הבתים הראשון של היורוקאפ עם ניצחון ביתי 64:69 על אולם הגרמנית ומאזן 3:5. בעקבות התוצאה האדומים, שהבטיחו את מקום בשלב הבא עוד לפני ההתמודדות, הבטיחו את המקום השני בבית ד' שיוביל לבית יחסית נוח בשלב הבתים השני, שם תפגוש ירושלים את ניז'ני נובגורוד וזניט, כשהיריבה הנוספת תהיה אחת מבין ריטאס וילנה ובילבאו.

שחקן הפועל ירושלים אמארה סטודמאייר. נועם מושקוביץ
מאוד מרוצה. סטודמאייר/נועם מושקוביץ
שחקן הפועל ירושלים ג'רום דייסון. נועם מושקוביץ
נצץ בקלאץ'. דייסון/נועם מושקוביץ

הקבוצה של סימונה פיאניג'אני הובילה לכל אורך המשחק, הרבה בזכות פתיחה אדירה של אמארה סטודמאייר, שקלע 13 מ-14 הנקודות הראשונות של הקבוצה באחוזים נהדרים. הגרמנים עוד נשארו בפער סביר בזכות יכולת טובה מחוץ לקשת, אך הגנה נהדרת וריצת 0:15 ברבע השני סידרו לירושלמים יתרון דו ספרתי בהפסקה. ברבע השלישי קרטיס ג'רלס חיפה על ההיעלמות של סטודמאייר, לקח אחריות אחרי מחצית ראשונה חלשה וקלע 10 נקודות שהפריעו לניסיונות הקאמבק של אולם. עם זאת, הרבע האחרון נפתח עם ארבע נקודות של האדומים בשש הדקות הראשונות וכל ההפרש נמחק בשל רצף שלשות של הגרמנים, שכבר הובילו בחמש. דייסון, שעד אז עמד על 0 מ-8 מהשדה, לקח אחריות עם שתי שלשות וגם ג'רלס קלע סל חשוב ומזה אולם כבר לא הצליחה לחזור.

שחקן הפועל ירושלים אמארה סטומאייר נגד אולם. נועם מושקוביץ
הגיע חד. סטודמאייר/נועם מושקוביץ
מאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין. נועם מושקוביץ
גם הוא הגיע. אדלשטיין/נועם מושקוביץ

מהלך המשחק

רבע 1:

הפועל ירושלים פתחה עם טראוויס פיטרסון, אמארה סטודמאייר, בר טימור, קרטיס ג'רלס, ג'רום דייסון.

המשחק נפתח עם איבוד של אולם והטבעה של סטודמאייר מהצד השני. אמארה הוכיח כי הגיע חד וקלע גם את ארבע הנקודות הבאות של האדומים, אך שלשה של גינטר קבעה 6:10 לגרמנים. סטודמאייר הלוהט צלף גם מחוץ לקשת וקבע 12:12. אליהו התעורר גם הוא והוביל את ירושלים ל-14:19 בסיום הרבע.

מאמן הפועל ירושלים סימונה פיאניג'אני. נועם מושקוביץ
רוצה מקום שני. פיאניג'אני/נועם מושקוביץ

רבע 2:

אחרי דקה בלי נקודות בשני הצדדים, טימור סיים מתפרצת בצעד וחצי יפה. לאחר מכן ירושלים שבתה מקליעה במשך מספר דקות ואולם עלתה ליתרון בזכות שלוש שלשות רצופות. תומפסון קלע את השלשה השנייה של הירושלמים במשחק וקבע 24:28. ההגנה האדומה המשיכה להיות קשוחה והובילת ריצת 0:14 שנחתמה עם שלשה של ג'רלס, והגרמנים הצליחו לבלום את הריצה עם סל של באטלר שקבע 26:38 למארחת בהפסקה.

אוהדי הפועל ירושלים. נועם מושקוביץ
מחצית ראשונה נהדרת. אוהדי ירושלים/נועם מושקוביץ

רבע 3:

הרבע נפתח בהחטאה של אמארה מתחת לסל ובארבע נקודות מהירות של אולם, אך ג'רלס עצר את השטף עם שלשה. סטודמאייר קיבל אסיסט יפה מפיטרסון וקלע בדאנק את הנקודות הראשונות שלו מהרבע הראשון, אך שלשה של טאדה ושתי נקודות של מורגן צימקו ל-46:42 בלבד. ג'רלס הפציץ עוד שלשה וקבע שוב שמונה לירושלים בדרך ליתרון 46:53 לפני הרבע האחרון.

מאמן הפועל ירושלים סימונה פיאניג'אני, בר טימור. נועם מושקוביץ
פיאניג'אני בהוראות לטימור/נועם מושקוביץ

רבע 4:

ג'רלס המשיך את היכולת מהרבע השלישי ופתח את הרביעי עם שתי נקודות קלות, אך אלה היו הנקודות היחידות של ירושלים בארבע הדקות הראשונות של הרבע, ושתי שלשות גרמניות צימקו לנקודה בלבד. שלשה נוספת העלתה את אולם ל-55:57. דייסון הצליח לשחרר לחץ עם שלשה שהייתה סל השדה הראשון שלו במשחק וצימק לנקודה. קינזי הוציא ממורגן עבירת תוקף שהייתה החמישית שלו וג'רלס החזיר ליתרון. דייסון המשיך ללהוט ברגעי הקלאץ' והוסיף עוד חמש נקודות.

שחקני הפועל ירושלים ג'רום דייסון, בר טימור, אמארה סטודמאייר נגד אולם. נועם מושקוביץ
טימור ודייסון מקיפים את גינטר/נועם מושקוביץ

סטטיסטיקה

קלעו להפועל ירושלים: קרטיס ג'רלס 20, אמארה סטודמאייר (10 ריב') 16, ג'רום דייסון 13, ליאור אליהו 7, דיז'ון תומפסון 6, שון ג'ונס 4, בר טימור 2, טרנס קינזי 1, יותם הלפרין וטראוויס פיטרסון שותפו ולא קלעו.

בלטו באולם: ריימר מורגן (7 ריב') 13, בריידון הובס (6 ריב' ו-5 אס') 11.

שחקני הפועל ירושלים טראוויס פיטרסון, אמארה סטודמאייר נגד אולם. נועם מושקוביץ
טראוויס פיטרסון/נועם מושקוביץ
תקציר: הפועל ירושלים - אולם 64:69. נועם מושקוביץ
דאבל דאבל. סטודמאייר/נועם מושקוביץ
שחקן הפועל ירושלים קרטיס ג'רלס נגד אולם. נועם מושקוביץ
מחצית שנייה מצוינת. ג'רלס/נועם מושקוביץ
שחקן הפועל ירושלים דיז'ון תומפסון נגד אולם. נועם מושקוביץ
דיז'ון תומפסון/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully