וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאזינס בדרך לקבוע שיא NBA בעבירות טכניות: "השופטים אשמים"

כוכב סקרמנטו ספג טכנית תשיעית מתחילת העונה, אך לא מתכוון להשתנות. לוק וולטון מסביר את ההתפרצות, ייגר משבח את כספי ה"פנטסטי", וגם: ג'ו אינגלס, דווקא הוא, מוביל את הליגה באחוזים מהשלוש

דמרכוס קאזינס, סקרמנטו קינגס. GettyImages
שוב מסתבך. קאזינס/GettyImages

דמרכוס קאזינס שוב בעין הסערה, גם כשהוא משחק היטב. כוכב סקרמנטו הוביל את הקינגס לניצחון 92:116 על הלייקרס תצוגה נפלאה של 31 נקודות, 16 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-3 חסימות, אבל בסיום המשחק בארה"ב עסקו בעיקר בעוד תקרית בה היה מעורב. ארבע דקות לסיום הרבע הראשון, קאזינס הפיל בברוטליות את ג'וליוס רנדלו וספג עבירה טכנית. זו הייתה העבירה הטכנית התשיעית שלו העונה (!), הכי הרבה ב-NBA בפער גדול מדי. אם ימשיך בקצב הזה, יקבל את התואר המפוקפק של שיאן העבירות הטכניות בעונה.

גם מה שאירע אחרי העבירה היה חריג למדי: מאמן הלייקרס לוק וולטון התפרץ לפרקט, זעם על השופטים שלא הרחיקו את קאזינס, ספג שתי עבירות טכניות והרחקה משלו, ועל הדרך סינן כמה קללות עסיסיות לעבר קאזינס.

"הרגשתי שאני צריך לגבות את החבר'ה שלי, כי מה שקרה על הפרקט היה לא צודק", אמר וולטון הנסער בסיום. "הדאגה היחידה שלי היא השחקנים שלי ואיך הם מרגישים. אם אני מרגיש שמשהו לא נכון ולא מוצדק, אבל מתכוון להיאבק על זה בכל מחיר".

וולטון הוסיף ש"אני מעריץ של קאזינס, אבל מה שהוא עשה לא תקין, אז נאלצתי לפנות אליו. שוב, בכוונתי לגבות את השחקנים שלי במקרים כאלה".

עוד בנושא:
ניצחון שביעי ברציפות ליוסטון, סקרמנטו הביסה, 13 לעומרי כספי
דיווחים בארצות הברית: עומרי כספי עשוי לעבור בטרייד לניו יורק
סיפורו מעורר ההשראה של שון קילפטריק, שנותן תקווה לאלפי שחקנים

דמרכוס קאזינס, סקרמנטו קינגס, עם עוזר מאמן לוס אנג'לס לייקרס בריאן שואו. GettyImages
"רק שיחה ידידותית". קאזינס ובריאן שואו/GettyImages

ג'וליוס רנדל אמר בסיום כי "אני מת על לוק, באמת, הוא האיש שלי. הוא מגבה אותי בכל דבר. הוא נותן לנו גב ב-100 אחוז. זה גורם לך לרצות לתת את התחת עבורו".

במהלך המשחק הסוער נשרקו לא פחות משבע עבירות טכנית, שש מהן לחובת הלייקרס. "אני חושב שהשופט הזה חדש בעסק. אין ספק שנצטרך לדבר עם הליגה בנושא הזה", הוסיף ניק יאנג. קאזינס אמר על ההתפרצות של וולטון כי "דברים כאלה יכולים לקרות. הוא כעס, הוא עשה מה שהיה צריך לעשות, אני לא נעלב. האמת שזה עזר לנו, אז אני בכלל לא כועס".

במהלך המשחק קאזינס גם ניהל טראש טוק ממושך עם עוזר מאמן הלייקרס בריאן שואו, אך אמר ש"זו הייתה רק שיחה ידידותית בין שני חברים". בנוגע לשריקות התכופות על עבירות טכניות נגדו קאזינס הגיב בכעס. "אני מבטיח לכם דבר אחד - העבירה הטכנית התשיעית היא בטח לא האחרונה", אמר. "אני כבר לא יודע מה לעשות. שחקנים מסוימים אומרים דברים קשים לשופטים וזה בסדר, אבל אז יש אותי, ולי יש דין אחר. אז אני כבר באמת לא יודע".

והיה גם משחק, שהבליט בין היתר את עומרי כספי, ששוב נמצא בתקופה טובה. הישראלי קיבל 30 דקות, הכי הרבה העונה, ובסך הכל בחודש דצמבר הוא עומד על מספרים משופרים, עם 10 נקודות, 4.5 ריבאונדים ו-1.8 אסיסטים בממוצע למשחק. בארבעת המשחקים האחרונים הוא קלע בספרות כפולות.

"עומרי היה פנטסטי. יש לנו מספר שחקנים שיודעים כמה הם ישחקו וזה עוזר לביטחון שלהם. כשאתה קולע, הכל קל יותר. אני גאה בנחישות ובקשיחות שהראינו במשחק הזה", החמיא דייב ייגר, שעד לא מזמן לא נתן לכספי צ'אנסים.

כספי הוסיף: "נקווה שהמומנטום הזה יימשך. אני מרגיש שאנחנו צריכים לנצח בכל משחק. בתחילת העונה לא הייתה לנו כל כך תוכנית משחק, כל אחד לקח את הכדור ופחות או יותר עשה מה שהוא רוצה. היום אנחנו מאורגנים יותר, משחקים מסודר יותר. יש לנו שחקנים שמוכנים להקריב את הגוף שלהם למען הניצחון וזה עוזר לנו לנצח משחקים.

הישראלי הוסיף ש"זה ה-NBA. יש עליות ויש ירידות, יש ימים ששחקנים מסוימים חסרים ואתה צריך לנצל כל הזדמנות כדי להראות למאמן שמקומך במגרש.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מאמן לוס אנג'לס לייקרס לוק וולטון. GettyImages
מגן על השחקנים שלו בכל מצב, גם במחיר של הרחקה. לוק וולטון/GettyImages

* הנה נתון שלא חשבנו שנכתוב: רבע עונה מאחורינו, וקלע השלשות הכי טוב בליגה הוא לא אחר מאשר ג'ו אינגלס. אקס מכבי תל אביב, שמצא נישה ביוטה בשלוש השנים האחרונות, מדייק העונה ב-48.4 אחוז מחוץ לקשת, קצת יותר מצ'אנינג פריי (48.1), קורטני לי (47.8), אימן שאמפרט (47.5) והרבה לפני צלפים כמו קווין דוראנט (41.2) וסטף קרי (39.5).

על אף הנתון המרשים ולמרות שמפתיחת העונה הוא מספק מספרים לא רעים (6.4 נקודות למשחק), אינגלס שמסיים חוזה בקיץ עלול לעזוב את סולק לייק סיטי. "העונה עדיין צעירה מדי בשביל שאחשוב על זה. קשה לי לראות את עצמי משחק בקבוצה אחרת, אבל זה משהו שאצטרך לשקול. ב-NBA אף פעם אי אפשר לדעת", אמר אינגלס.

* למרות שפרש ממשחק, טים דאנקן ממשיך להיות פעיל למדי בסן אנטוניו. מאז שתלה את הנעליים הביג פנדמנטל לא נושא בתפקיד רשמי בספרס, אבל מגיע לאימונים של הקבוצה ומפגין כושר לא רע בכלל. אמש הוא כבר היה שותף מלא לאימון, כשבמהלכו התמודד באחד על אחד מול יורשו, פאו גאסול. "היה כיף. זה לא היה מתוכנן, זה פשוט קרה. הוא אתגר אותי הגנתית", אמר הסנטר הספרדי.

ג'ו אינגלס, יוטה ג'אז. AP
עונת שיא. ג'ו אינגלס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully