וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים בארצות הברית: עומרי כספי עשוי לעבור בטרייד לניו יורק

הפורוורד שמתנדנד מתחילת העונה בכמות הדקות שלו בסקרמנטו עשוי להישלח לתפוח הגדול, שם מחפשים חיזוק למשחק המעבר: "הוא שחקן עם סט כישורים שמתאים לג'ף הורנסק"

שחקן סקרמנטו קינגס עומרי כספי. AP
בדרך לתפוח הגדול? כספי/AP

עומרי כספי נמצא מפתיחת העונה הנוכחית, השמינית שלו ב-NBA, בסיטואציה לא ממש ברורה בסקרמנטו. הפורוורד הישראלי החל את השנה, תחת המאמן החדש דייב ייגר, כשהוא מחוץ לרוטציה כמעט לחלוטין, אך לאחרונה חזר לקבל דקות ומציג יכולת לא רעה.

למרות החזרה לעניינים, שמו של כספי עולה שוב ושוב כמועמד לחזק קבוצות אחרות ולעבור בטרייד בקרוב, כאשר היעד האפשרי החדש שהוזכר הוא ניו יורק ניקס.

הקבוצה מהתפוח הגדול שינתה פניה בפגרה והביאה לצד כרמלו אנתוני והכוכב העולה קריסטאפס פורזינגיס, גם את דרק רוז וג'ואקים נואה בטרייד עם שיקגו, כאשר גם קורטני לי הצטרף. למרות הציפיות הגדולות, הניקס די מגמגמים העונה והם כרגע במאזן 10:14 ובמקום הרביעי במזרח, אבל כן ניצחו שישה משבעת המשחקים האחרונים שלהם.

קבוצות הליגה יורשו להתחיל לבצע מהלכים בשוק ההעברות החל מיום חמישי הקרוב ובארצות הברית יש מי שמאמינים שניו יורק תנסה לצרף את כספי על מנת לחזק את משחק המעבר והקליעה מחוץ לקשת: "הוא שחקן עם סט כישורים שמתאים היטב לשיטה של המאמן ג'ף הורנסק" נכתב.

כספי עומד על 6.4 נקודות ו-3.7 ריבאונדים העונה ב-19 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully