וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן מרגי נשאר בהפועל חיפה. הערכה: גל כהן יעזוב את המועדון

13.12.2016 / 18:00

המאמן הזמני סיכם עם דני גולן על הישארותו. יועץ הבעלים התבקש להישאר בתפקיד מקצועי, אך נוטה לעזוב. בצוות המקצועי מתמקדים במגן ובלם. השזרוע נדחה, המשחק מול אשקלון ייערך בחיפה

אדריאן הרבשטיין

המאמן הזמני של הפועל חיפה ועוזרו של המאמן המפוטר אלי כהן, מאיר בן מרגי, סיכם עם דני גולן על הישארותו בקבוצה. בן מרגי ישמש כעזור הראשון וייתכן שבהמשך יצטרף עוזר מאמן נוסף. כזכור, יואב כץ הציע לבן מרגי את תפקיד המאמן במקביל לפיטורי אלי כהן, אך זה סירב. בנוגע לגל כהן, מי שהיה מוגדר כיועצו של יואב כץ, קיבל הודעה מהבעלים כי מבחינתו הוא נשאר בתפקיד מקצועי. בצוות המקצועי רוצים לייעד לו את משרת העוזר הנוסף וכן לשמש כסקאוט, אולם כהן נוטה לעזוב ולא מוכן להישאר במתכונת הנוכחית. כץ מטיל בשלב זה וטו על העניין ומנסה לשכנע את כהן להישאר בקבוצה. "סאגת גל כהן תיפתר ביממה הקרובה", אמרו בהפועל חיפה לאחר שהבעלים שוחח עימו פעם נוספת וביקש שיישאר.

עוד בנושא:

קלינגר מתחיל לעבוד: דבאלישווילי הוצע, גוטליב ישוחרר מהפועל ת"א?
הפועל באר שבע עוקבת בדאגה: מיגל ויטור עלול להיעדר תקופה ממושכת
שוטה ארבלדזה: "הפועל באר שבע לא איכותית כמו בשיקטאש, אך כדאי להיזהר ממנה"
הניצחון הכי מפחיד של הפועל באר שבע: אורן יוסיפוביץ על ה-1:3 מול בית"ר ירושלים

עוזר מאמן הפועל חיפה מאיר בן מרגי, גל כהן. אדריאן הרבשטיין
נשאר עם גולן. בן מרגי/אדריאן הרבשטיין

חלוקת הסמכויות בין ניר קלינגר לגולן תהיה ברורה. קלינגר יתעסק בהחתמת שחקנים בתיאום עם המאמן ויפקח על התכנית החדשה שהוא מנסה להתוות במועדון. ההערכה כרגע, על פי שיחות שהתקיימו עם כץ בעניין, היא שהשניים יישבו על הספסל יחד אך גולן הוא זה שידריך את המשחק ויהיה המאמן על כל המשתמע מכך.

כפי שפרסמנו, הקבוצה לוטשת עיניים לעבר שחקני הפועל תל אביב. היא רוצה להביא את אחד המגנים השמאליים, שמואל שיימן או גל שיש, וכן את אדי גוטליב. ולדימיר דבאלישווילי וחמדי סליחי הוצעו לקבוצה, אך עדיין אין כל התקדמות איתם. בקבוצה מתמקדים כרגע בהחתמת בלם ומגן שמאלי, שלדעת קלינגר וגולן אלו העמדות שיש להתמקד בהן.

בנושא אחר, לבקשת הקבוצה נדחה השזרוע המתוכנן באצטדיון בחיפה במספר ימים, כדי שתוכל לארח את הפועל אשקלון במחזור הקרוב (ראשון, 19:00) במגרשה הביתי. "אני מודה לאילן פוקס על ההתחשבות ודחיית השיזרוע" אמר יואב כץ, "האצטדיון הוא המגרש הביתי של הפועל חיפה, ושם צברנו את מרבית הנקודות העונה. אני מאמין שעם הקהל שלנו נזכה לניצחון במשחק החשוב נגד אשקלון".

(עדכון ראשון: 10:19)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully