וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר מתחיל לעבוד: דבאלישווילי הוצע, גוטליב ישוחרר מהפועל ת"א?

12.12.2016 / 6:45

במועדון רוצים מגן שמאלי ובלם מהאדומים, ובודקים אופציית חלוץ זר במקום קוראץ', כשגם סליחי ואקס מכבי חיפה על הפרק. בן מרגי אישר: "סירבתי לקחת את תפקיד המאמן, רוצה להישאר בצוות"

המנהל המקצועי של הפועל חיפה ניר קלינגר. אדריאן הרבשטיין
יש תכנית רכש. ניר קלינגר/אדריאן הרבשטיין

בהפועל חיפה ירשמו היום (שני) עידן חדש עם החתימה הצפויה של ניר קלינגר ודני גולן. המנג'ר נכח אתמול במשחק ורשם הערות, כשלצדו ישב נציג הבעלים דורון אוסידון. לצד האכזבה מהמשחק, קלינגר כבר התחיל לעבוד על תכנית הרכש לינואר. מלבד מגן שמאלי (שיימן ושיש הוזכרו) בצוות המקצועי רוצים גם בלם וחלוץ. אדי גוטליב נמצא חזק ברשימות וגישושים ראשוניים כבר נעשו סביב עתידו של השחקן בהפועל תל אביב. במועדון רוצים להתחזק גם בשחקן התקפה. שני שמות מעניינים מאוד הוצעו לצוות ביממה האחרונה ואחד מהם עשוי להחליף את זרקו קוראץ': הראשון הוא חלוץ מכבי חיפה לשעבר ולדימיר דבאלישווילי (גם הפועל כפר סבא התעניינה בחלוץ דינמו טביליסי שכבש שני שערים בשמונה משחקים העונה), השני כבר שיחק בעבר בקבוצה: החלוץ האלבני חמדי סליחי (חמישה שערים ב-14 הופעות בליגה העונה, 27 כיבושים בעונה שעברה במדי סקנדרבג). השניים מעוניינים לשוב לישראל. בימים הקרובים יעבור הצוות המקצועי על השמות שהוצעו בניסיון לחזק את הקבוצה בשלושה שחקנים בחלון הנוכחי.

הפועל חיפה חזרה מפיגור כפול, אבל נכנעה 4:2 למכבי תל אביב

שחקן נבחרת גאורגיה ולדימיר דבאלישווילי מול שחקן נבחרת אלבניה ארמנד דאלקו. רויטרס
יחזור לליגת העל? ולדימיר דבאלשווילי/רויטרס

על הקווים אתמול עמד מאיר בן מרגי, לו כזכור הוצע תפקיד המאמן במקום אלי כהן אך הוא סירב לפניה של יואב כץ. בניגוד לשמועות, יוסי דורה לא יתמנה לעוזר מאמן ובן מרגי צפוי להמשיך בתפקידו. "אמרתי ליואב שאני מעדיף לא לקחת את התפקיד. אני רוצה להישאר בצוות, אם ירצו אותי כמובן", אמר אתמול בן מרגי בצניעות האופיינית לו וסיכם: "כשחקן כדורגל לשעבר, אני יודע שבמצב של 2:2 אתה נסחף, וזה מה שקרה אחרי השוויון", אמר. "נגד מכבי תל אביב צריך בלאנס ואנחנו נסחפנו עם המשחק המשוגע. בפיגור אמרתי לשחקנים לצאת קדימה. הקבוצה צריכה להתחזק בינואר. הרבה שחקנים עזבו אותנו".

חיים מגרלשווילי סיכם: "עשינו קאמבק מצוין, אבל צריך לחלק את המשחק לשני חלקים: לגבי המחצית הראשונה, לא מתאים להראות ככה, גם אם מדובר במכבי תל אביב. בטוח שאם נשחק כמו במחצית השניה נתקדם העונה. יש לנו באמת קבוצה טובה. יש שחקני סגל טובים ומלחמה על ההרכב. מה הכריע? האיכות של מכבי. גם ב-2:2 יכולנו לגמור את המשחק. עכשיו נתכונן לחצי הגמר (חמישי, מול הפועל באר שבע, א"י)".

"ניר קלינגר דיבר איתנו על מוטיבציה, על איך לא לוותר על המשחק הזה גם כשמדובר במכבי תל אביב", הוסיף המגן. "זה היה שבוע קשה לשחקנים. דיברנו אחד עם השני והחלטנו שחייבים להתנתק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully