וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע עוקבת בדאגה: מיגל ויטור עלול להיעדר תקופה ממושכת

13.12.2016 / 7:10

האלופה ממתינה לממצאי הצילום של הבלם המוערך וחוששת שמדובר בקרע ברצועה הצידית, שישבית אותו לפחות לחודשיים. ראשי הקבוצה ידונו עם בוזגלו על הארכת חוזהו, וגם: מה הוביל לויכוח בין אוגו לצדק

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

1. מאור בוזגלו, כך נראה, הוא שוב המלך של הפועל באר שבע. אחרי שריקת הסיום כובש הצמד עמד צעד אחד קרוב יותר מכולם לקהל, שקרא לעברו 'תישאר'. הקריאות הללו לא מקריות. אביו יעקב בוזגלו צפוי להיפגש השבוע או לכל המאוחר בתחילת שבוע הבא עם ראשי המועדון שרוצים להאריך את חוזהו של השחקן. על הפרק אורך החוזה, השכר וכן התנאים מסביב. בבאר שבע נחושים להשאיר את בוזגלו, אך המו"מ עלול להיות מתיש ויותר מכך - הם עלולים לצאת ממנו בידיים ריקות. הקשר רוצה לצאת לאירופה ולאחרונה לא מעט סקאוטים, מאנגליה וגם מאיטליה עוקבים אחריו ומחכים לחודש ינואר אז יוכלו להיכנס איתו למשא ומתן לגבי העונה הבאה. "מאור הפך להיות שחקן שובר שוויון. לא צריך להבין יותר מדי בכדורגל כדי לדעת שהקבוצה צריכה שהוא יישאר", אמר אחד מחבריו לקבוצה.

עוד בנושא:
המומנטום נמשך: באר שבע ניצחה את בית"ר 1:3, צמד לבוזגלו
מיגל ויטור נפצע והוחלף, בכר אחרי הניצחון: "היה לנו מזל"
המכונה של בכר גדולה על הליגה: הטופ והפלופ של המשחק

שחקן הפועל באר שבע מאור בוזגלו חוגג. ברני ארדוב
לא יהיה פשוט להשאיר אותו. בוזגלו/ברני ארדוב

2. לא היה צריך הרבה כדי שהצמד של בוזגלו כלל לא יקרה. בדקה ה-75 בכר כבר תדרך את בן שהר לקראת חילוף שאמור היה להוציא את בוזגלו. שהר כבר חיכה על עמדת החילופים, אך אז הגיע הפנדל של באר שבע ובכר מיהר לסמן שהוא רוצה להשהות את החילוף. בוזגלו כבש ובכר החליט שלא לשנות את המערך והוציא את לוסיו. עוד אינסטיקנט מנצח של המאמן.

3. למרות הניצחון הגדול, בבאר שבע מודאגים מאוד מהפציעה של מיגל ויטור, שנפגע והוחלף כבר בדקה ה-14. ההערכה הראשונית, עם ירידתו מכר הדשא, הייתה שנגרמה לו חבלה ברצועה הצידית של הברך, אך את חומרת הפציעה יהיה אפשר לגלות רק בצילום אולטראסאונד. הפורטוגלי עבר את הבדיקה ובקבוצה ממתינים לפענוח. החשש הגדול הוא שיתברר שהשחקן סובל מקרע, מה שעלול לגרור היעדרות של לפחות חודשיים. "אסור למהר ולהחליט כי רק בצילום יהיה אפשר לדעת, אבל זו פציעה שכנראה אי אפשר לחזור ממנה מיידית", אמר גורם בקבוצה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקני הפועל באר שבע דודו גורש, מיגל ויטור, בן תורג'מן. ברני ארדוב
בסיום הוא חייך, אבל מה יהיה אחרי הצילום? מיגל ויטור/ברני ארדוב

4. בסיום המשחק באר שבע שוב חגגה, אבל בין המחציות היו כמה שחקנים עצבניים ומתוסכלים. ג'ון אוגו ושיר צדק התווכחו ממושכות עם הירידה לחדרי ההלבשה במחצית, ככל הנראה על מהלך ספציפי שאירע במהלך המחצית הראשונה, כשאביתר אילוז הגיע להרגיע את הרוחות. במועדון ציינו שהיה זה ויכוח נקודתי שלא הפך לעימות של ממש.

5. גם אובידיו הובאן זכה למחמאות רבות ולדעת רבים בהפועל באר שבע הוא היה זה ששינה את המומנטום במשחק. הובאן שנמצא בתקופה לא פשוטה קיבל בסיום שבחים מהצוות המקצועי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully