וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: מיגל ויטור סובל מפגיעה ברצועה הצידית של הברך

12.12.2016 / 23:05

על אף ה-1:3 על בית"ר ירושלים, בקבוצה מודאגים מאוד מפציעתו של הבלם שנפצע כבר בדקה ה-14 ונאלץ לפנות את מקומו. בכר: "היה לנו קצת מזל". בוזגלו: "שחקן ברמה שלי לא יכול לגעת רק שלוש פעמים בכדור"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

האם הפועל באר שבע תיאלץ להסתדר ללא אחד משחקניה המשמעותיים בתקופה הקרובה? הבלם הפורטוגלי של הקבוצה, מיגל ויטור, נפצע במהלך הניצחון של האלופה הערב (שני) על בית"ר ירושלים ונאלץ להתחלף. לאחר בדיקה ראשונית, הודיעה באר שבע כי ויטור סובל מפגיעה ברצועה הצידית והוא יעבור בדיקת הדמייה מחר, אשר לאחריה תיקבע חומרת הפציעה.

שחקני הפועל באר שבע מיגל ויטור, מאור בוזגלו, לוסיו. ברני ארדוב
ייבדק. מיגל ויטור/ברני ארדוב

"סיימנו רק סיבוב אחד, אני לא מתעסק בהגדרות של אליפות", אמר ברק בכר. "זה היה משחק משמעותי, במיוחד אחרי האופוריה. צריך להגיד את האמת, קשה להתמודד. הייתה לנו מחצית ראשונה קשוחה, בית"ר ירושלים לחצה כמו מטורפת. היה לנו קצת מזל, ידענו שהם לא יעמדו בקצב הזה. אובידיו הובאן עזר לנו במחצית השנייה, עשינו ניצחון עם הרבה אופי. עשינו שיא מועדון, שזה משהו שדיברנו עליו לפני. חתמנו סיבוב ראשון מצוין, עכשיו הפנים לגביע הטוטו. הפסדנו משחק אחד וגם עשינו תיקו, אז זה לא מושלם. חזרנו מהמשחק בסאות'המפטון, אנשים היו עם הלשון בחוץ. לא עשינו הרבה רוטציות כי ידענו שיהיה קשה, אני גאה בשחקנים שנתנו את הדם שלהם".

על ההגרלה: "כל קבוצה היא קשה בשלב הזה, היא נשרה מליגת האלופות. יש לה אצטדיון ביתי מטורף, אבל יש לנו עוד חודשיים עד אז. עד אז יש לנו את הליגה, גביע הטוטו וגביע המדינה. זה עוד מוקדם".

העונה הבאה: "אני מתעסק רק בקבוצה שלי, הקבוצה הזו הביאה אותי והאמינה בי כדי שאביא תוצאות. אני כל כך שמח פה, לא מתעסק בדיבורים והשמועות. יש לי חוזה לעוד שנתיים בהפועל באר שבע, אני לא רוצה סיבה שלא אכבד אותו. יש לי חלומות, אבל כרגע אני מגשים חלומות פה. זה לא יהיה נכון לחשוב יותר מדי קדימה, אנחנו נהנים ממה שאנחנו עושים ורוצים להמשיך".

לקראת ינואר: "תכף נתחזק באליניב ברדה, וובה בראון ומאור מליקסון. זה חיזוק ראוי לדעתי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני באר שבע חוגגים/ברני ארדוב

מאור בוזגלו: "אני חושב שבמשחק הזה לא הייתי טוב, אני אקח את הדברים הטובים פחות מהמשחק הזה. שחקן ברמה שלי לא יכול לגעת רק שלוש פעמים בכדור, אני חייב להיות יותר מעורב, לבוא אחורה ולנהל את המשחק. אבל בסופו של דבר לא זוכרים את זה, זוכרים את התוצאה ובזה עמדנו. אנחנו כל הזמן מדברים על החזרה מאירופה, אתה מגיע מפיק מסוים ואז חוזרים לליגה שהיא הלחם והחמאה שלנו. נקלענו לפיגור מול בית"ר ירושלים שהיא קבוצה שיודעת להיכנס להתלהבות. אני שמח שלקחנו את שלוש הנקודות.

"אני חושב שאנחנו קבוצה שאחד עובד עם השני, כל אחד יודע את העבודה שלו, קבוצה מאומנת שיודעת את החוזקות שלה ואת חולשות היריבות. עד עכשיו אנחנו עושים את זה בצורה מושלמת. בינתיים זה ממשיך, אז אין מאושרים מאיתנו. בעוד יומיים יש לנו עוד משחק, אין לנו הרבה זמן לשמוח, אנחנו צריכים להגיע עם אותה גישה לכל משחק ובזה ניבחן לאורך העונה".

על בשיקטאש: "אין ספק שהיא קבוצה טובה מאוד, עם הרבה כוכבים, אבל בכדורגל הכול יכול להיות. באר שבע של העונה הוכיחה את עצמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully