וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו פארולו: "אנחנו יכולים להתמודד עם כל קבוצה, זוהי לאציו"

הקשר האיטלקי כבש את השער השני בניצחון על סמפדוריה, שהעלה את קבוצתו למקום הרביעי: "היינו יכולים לסיים את המשחק מוקדם יותר". סימונה אינזאגי: "המחצית הראשונה היתה הטובה ביותר שלנו העונה"

מרקו פארולו שחקן לאציו חוגג. GettyImages
"גם בדרבי היינו טובים". פארולו/GettyImages

לאחר ההפסד לרומא בשבוע שעבר, לאציו הצליחה להתאושש אתמול (שבת) עם נצחון חוץ חשוב, 1:2 על סמפדוריה. שחקניו של סימונה אינזאגי הציגו משחק טוב, כאשר מי שכיכב היא פליפה אנדרסון שבישל את שני השערים. בעקבות הנצחון, התכולים עלו למקום הרביעי והם במרחק נקודה בלבד מהמקום השני.

מי שכבש את השער השני במשחק, מרקו פארולו, היה מאוד מרוצה בסיום: "אנחנו לאציו, זוהי לאציו. אנחנו יכולים להתמודד עם כל קבוצה. במהלך השבוע האחרון עבדנו קשה מאוד, כל כך קשה שסיימתי עם ארבעה תפרים לאחר אחד האימונים". האיטלקי התייחס לאירועי הדרבי: "גם בדרבי היינו טובים אך היו דברים שהלכו נגדנו. אמש היינו טובים במהלך כל 90 הדקות. היינו יכולים לסיים את המשחק מוקדם יותר, אך התמודדנו טוב גם מול הלחץ בסיום. אלה שלוש נקודות חשובות מאוד שיעזרו לבטחון שלנו".

מאמן הקבוצה, סימונה איזנאגי, אמר: "היתה לנו מחצית ראשונה נהדרת, הטובה ביותר שלנו העונה. אני חושב שהיינו צריכים להוסיף שער שלישי כדי לא להכנס ללחץ בסיום, אך הנצחון הגיע לנו. קיוויתי שאירועי הדרבי לא ישפיעו עלינו. ביום שלאחר המשחק היו טעויות שעבדנו עליהם, אך מיום רביעי לא רציתי שאף אחד יזכיר את המשחק הזה. אני יודע שההפסד לרומא אכזב את האוהדים שלנו, אך אני מאמין שגם הם שמו אותו מאחוריהם. המשחק מול סמפדוריה גרם לי להיות גאה בקבוצה".

עוד בנושא:

איטליה: לאציו ניצחה 1:2 את סמפדוריה ועלתה למקום הרביעי
לוליץ' עורר סערה באיטליה: "לפני שנתיים רודיגר עוד מכר גרביים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully