וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיל ג'קסון: "מריחואנה היא עדיין חלק מהתרבות ב-NBA"

נשיא ניו יורק ניקס התייחס לסוגייה סביב העישון בליגה: "עלינו להתאים את עצמנו לכך, עישנתי כשהחלמתי מניתוח בגב". על לברון ג'יימס ונושא ה"כנופיה": "אולי טעיתי בבחירת המילים"

נשיא ניו יורק ניקס פיל ג'קסון. AP
"לא הצלחנו לעצור את השימוש במריחואנה בליגה". ג'קסון/AP

בשבוע שעבר הודה סטיב קר שהוא עישן מריחואנה בשנה האחרונה לאחר שנותח בגבו. מאמן גולדן סטייט החמיץ משחקים רבים לאחר הניתוח שעבר ואמר כי הוא עשה זאת בעקבות הכאבים: "אני מקווה שהליגה תקל את השימוש בסמים קלים, עדיף להשתמש במריחואנה מאשר בויקודין (משכך כאבים)". מי שהתייחס לנושא כעת הוא פיל ג'קסון, נשיא ניו יורק ניקס, שהביע את דעתו לגבי הנושא.

"עישנתי מריחואנה בשנה שהייתי בחופש לאחר שעברתי ניתוח בגב, אני חושב שזה היה יותר הסחת דעת מאשר לשיכוך הכאבים. במצבים כאלה זה לא מאוד מקל מבחינה פיזית, אני יודע שזה יותר מסייע לבחילות ובעיות מהסוג הזה", אמר ג'קסון. לגבי השימוש ב-NBA אמר: "אני חושב שזה נושא שעלינו להתאים את עצמנו אליו או פשוט למצוא דרך אחרת לטפל בו. ניסינו בעבר לעצור את השימוש בליגה ולא הצלחנו לעשות זאת. זה עדיין נמשך וזה חלק מהתרבות ב-NBA".

עוד בנושא:

לברון: "לא אפגש עם פיל ג'קסון. הדברים שלו לא השפיעו עליי"
סטיב קר: "אולי אסתבך בגלל זה, אבל אני חייב להודות שעישנתי מריחאונה"

נשיא הניקס לענייני כדורסל, פיל ג'קסון. AP
"לא חושב שאני צריך לדבר עם ג'יימס על העניין"/AP

בנוסף, ג'קסון התייחס לראיון שהעניק ל-ESPN, במהלכו כינה את חבריו הקרובים של לברון ג'יימס "כנופיה". ג'יימס עצמו לא נשאר חייב ואמר כי הוא לא מתכוון ליזום מפגש עם ג'קסון, ונשיא הניקס אמר לגבי העניין: "לא מתפקידי לדבר על שחקנים של קבוצות אחרות והטעות היתה שהפרתי את זה. הדבר הברור הוא שהמילה עצמה מביאה איתה משמעות מסוימת ולא הבנתי את זה. אני מניח שטעיתי בבחירת המילים ואולי על זה אני מתחרט. אני לא חושב שאני צריך לדבר עם ג'יימס על כך כי אף אחד לא נפגע במהלך הסיטואציה הזו. העניין מאחורינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully