וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון: "לא אפגש עם פיל ג'קסון. הדברים שלו לא השפיעו עליי"

כמה שבועות אחרי תקרית ה"Posse", קינג ג'יימס יגיע למשחק עם קליבלנד מול הניקס, אך לא מתכוון לדבר עם מאמן העבר. לברון וכמה מחבריו לא ישהו עם הקבוצה במלון השייך לדונלד טראמפ

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס. GettyImages
לא נפגש עם ג'קסון, לא ישן אצל טראמפ. לברון/GettyImages

שלושה שבועות חלפו מאז נשיא ניו יורק ניקס ומאמן העבר האגדי, פיל ג'קסון, כינה את חבריו הקרובים של לברון ג'יימס "Posse" ("כנופיה"), במסגרת ראיון שהעניק ל-ESPN.

הדברים עוררו סערה גדולה, כאשר בין היתר לברון עצמו נפגע ואמר: "פעם היה לי כבוד אליו, עכשיו זה השתנה" ושחקנים רבים, כולל כרמלו אנתוני, כוכב הניקס, התייצבו לצד קינג ג'יימס. מחר בלילה (בין רביעי לחמישי), ייפגשו הניקס וקליבלנד בניו יורק ולקראת ההתמודדות, נשאל לברון על המפגש הצפוי עם ג'קסון.

לברון הגיב: "לא איזום מפגש עם ג'קסון. הדברים שלו לא השפיעו עליי, אלא רק הראו לי שאפילו בחברה של ימינו, יש לנו עוד דרך ארוכה לעשות בתור אפריקאים-אמריקאים. בניתי את הקריירה שלי על המגרש ומחוצה לו על כבוד, ותמיד נתתי את הכבוד המגיע לכולם. לכל הסובבים אותי, אנשים שיצרו את הדרך בשבילי, למאמנים ולשחקנים". ג'יימס הוסיף שהתגובות לא ישפיעו על החשיבה שלו לקראת המשחק. "המחשבה היחידה שלי היא לגרום לחבר'ה להוציא את תוכנית המשחק לפועל. יש לי עבודה לעשות והיא להוביל את הקבוצה הזו וזה מה שאעשה. אנחנו צריכים לשמור אחד על השני".

כמו בכל שנה, קליבלנד תתארח לקראת המשחק במלון "טראמפ סוהו" שבמנהטן, לקראת המשחק מול הניקס, אולם כמה משחקני הקבוצה ובכללם לברון ג'יימס, לא ישהו עם חבריהם במלון. במהלך קמפיין הבחירות, יצא ג'יימס, כמו גם שחקנים אחרים בליגה, נגד דונלד טראמפ, שנבחר לבסוף לנשיא ארצות הברית. לאחר הבחירות, צצו דיווחים לפיהם לפחות שלוש קבוצות יוותרו מעתה על שימוש במלונות של טראמפ ברחבי ארצות הברית וכעת, נראה כי גם ג'יימס וכמה מחבריו יצטרפו למחאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully