וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: נוסא איגייבור עשוי לעזוב כבר בחלון ההעברות בינואר

7.12.2016 / 11:05

מכבי תל אביב רוצה לחדש את פניה והקשר הניגרי (26), שיסיים הקיץ חוזה תלת שנתי, עלול לעזוב עוד במהלך העונה. לגיה ורשה כבר ערכה שיחות עם סוכנו. ארבלדזה שוקל להחזיר את מיכה להרכב מול דאנדוק

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב ונוסא איגייבור עשויים להיפרד כבר בחלון ההעברות של חודש ינואר. הקשר הניגרי (26) יסיים העונה חוזה תלת שנתי במכבי תל אביב. בתחילת העונה עוד היו התלבטויות לגביו וג'ורדי קרויף חשב להאריך את ההתקשרות עימו, אבל על סמך היכולת שלו בחודשיים האחרונים ולא פחות מכך לאור השבר הגדול בינו לבין הקהל ששיאו בשריקות הבוז הצורמות שליוו את רדתו מכר הדשא בשבת האחרונה מול הפועל אשקלון, נראה כי קיים סיכוי סביר שאיגייבור יעזוב את הקבוצה כבר בחלון ההעברות הקרוב בחודש הבא וזאת גם כדי שמכבי תוכל לחדש את פניה.

מי שמתעניינת באיגייבור היא לגיה ורשה ועל פי מקורות יודעי דבר, הקבוצה הפולנית וסוכנו של איגייבור כבר מנהלים שיחות בעניין למקרה שמכבי תל אביב תחליט לשחרר את הניגרי כבר בחלון הקרוב.

עוד בנושא:
טירוף בדאנדוק: "המשחק בנתניה - החשוב בתולדות הכדורגל האירי"
מכבי תל אביב לא מודאגת מהחוב של הפועל: "יש ערבויות של ויצמן וכבירי"
מכבי תל אביב: ג'ק אנגלידיס נחת בישראל, ינהל את עזיבת ארבלדזה?

נוסא איגייבור שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בדרך החוצה? איגייבור/ברני ארדוב

בצל שאלת עתידו של שוטה ארבלדזה, מגבירים במכבי תל אביב קצב לקראת המשחק מחר (חמישי, 20:00, ספורט 1) מול דאנדוק האירית שכבר הגיעה לארץ. אחר הצהריים תקיים מכבי תל אביב את האימון המסכם בקרית שלום ובהמשך הערב יגיע ארבלדזה לאצטדיון בנתניה למסיבת העיתונאים שלפני המשחק. אוסקר סקאריונה ימשיך להיעדר בשל פציעה ונראה כי הגיאורגי שוקל להחזיר להרכב את דור מיכה.

במכבי תל אביב מקווים כי האוהדים שיגיעו למשחק, יתנו גב לשחקנים כפי שקרויף החליט לעשות השבוע. "יש קבוצות שלא זכו כאן בתארים הרבה שנים והאוהדים שלהן מגיעים ותומכים, אז איזו סיבה יש לאוהדים שלנו לא להגיע ולעודד את הקבוצה שנמצאת במשבר?", אמר גורם במועדון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully