וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טירוף בדאנדוק: "המשחק בנתניה - החשוב בתולדות הכדורגל האירי"

תכונה מיוחדת אצל היריבה של מכבי תל אביב לקראת המשחק המכריע בליגה האירופית (ה', 20:00, ספ' 1). קילדאף: "מפנטזים על לילה שלא נשכח, זה צ'אנס של פעם בחיים". הפצועים חזרו לכשירות מלאה

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בזמן שמכבי תל אביב לחוצה על ומחוץ למגרש, גם דאנדוק, יריבתה במשחק האחרון והמכריע מחר (חמישי, 20:00, ספורט 1) בשלב הבתים בליגה האירופית, סוחבת לא מעט בעיות. המומנטום של הקבוצה האירית החביבה, אחת מההפתעות הנעימות של העונה, נקטע בשבועות האחרונים עם שלושה הפסדי רצופים בכל המסגרות, כולל שניים בליגה האירופית. כעת היא מתייצבת למשחק בנתניה עם הגב לקיר: כמו מכבי תל אביב, היא זקוקה להפסד של אלקמאר לזניט ולניצחון בישראל כדי להעפיל לשלב הבא.

אמש נחתו האירים בישראל ומיד קיבלו בשורות חיוביות: הקשר סטיבן אודונל, שנעדר בתקופה האחרונה והיה בספק למשחק, ערך אימון מלא ובקבוצה אופטימיים בנוגע לאפשרות שישותף, בין אם בהרכב או כמחליף. גם כריס שילדס, שהיה במצבת הפצועים, כשיר לחלוטין. "ההכנה שלנו למשחק הזה הרבה יותר מההכנה למשחק מול אלקמאר. היו לנו הרבה פציעות, אבל רובן נעלמו בינתיים", אמר המאמן סטיבן קני.

עוד בנושא:
מכבי תל אביב לא מודאגת מהחוב של הפועל: "יש ערבויות של ויצמן וכבירי"
מכבי תל אביב: ג'ק אנגלידיס נחת בישראל, ינהל את עזיבת ארבלדזה?

באירלנד מסקרים בהרחבה את המשחק. ב'סאן' האירי הגדירו את המפגש כ"משחק האירופי הגדול בהיסטוריה של כדורגל הקבוצות האירי". קיארן קילדאף, שכבש את שער הניצחון מול מכבי תל אביב, אמר ש"אנחנו מגיעים למשחק הזה עם מוטביציה מיוחדת, יש לנו נקודה להוכיח. זה משחק עצום, משחק שייכנס לדפי ההיסטוריה. אנחנו מפנטזים על לילה שלא נשכח כל החיים. אני הרבה שנים בליגה האירית ומודע לכך שיכול להיות שזה צ'אנס שלא יחזור לעולם".

קילדאף אמר בהתייחס לצהובים: "אני זוכר היטב את השער שכבשתי במשחק הזה, אבל גם מודע לכך שהיו לנו באותו משחק ארבעה-חמישה מצבי הבקעה בטוחים. אם נשחק באותה רמה, אני מאמין שאפשר להפתיע אותם שוב. מן הראוי שנסיים את השנה המשוגעת הזאת עם הישג ממשי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully