וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב לא מודאגת מהחוב של הפועל: "יש ערבויות של ויצמן וכבירי"

5.12.2016 / 17:56

האדומים טרם העבירו כ-600 אלף יורו כחלק מעסקת בן רייכרט, אך היריבה העירונית משוכנעת שהכסף יגיע אליה בעקבות התחייבויות כתובות שנחתמו מול מיטש גולדהאר: "הסכום הזה יגיע אלינו בעתיד"

צילום: אבי כהן, עריכה: טל רזניק

תהליך ההתפרקות בהפועל תל אביב מכניס היום (שני) קצת לפרופורציות את כל האנשים במכבי תל אביב. מי שאתמול ישבו וקוננו על מצבם, רואים היום את היריבה מעבר לכביש ומבינים עד כמה הם בעלי מזל שאצלם הבעיות הן רק מקצועיות.


עוד בנושא:
הפועל תל אביב תגיש לבית המשפט בקשה להקפאת הליכים
שחם: "מאחל להפועל תל אביב בעלים שפוי", שרצקי: "אורליצקי חייב ללכת"
15 צ'קים חזרו, המשחק בין הפועל תל אביב לבני סכנין בסכנת ביטול
הפועל תל אביב חייבת לסוכנות השחקנים נים-גרופ מאות אלפי שקלים

שחקן הפועל תל אביב, בן רייכרט. ניב אהרונסון
לא כל הכסף הועבר. רייכרט/ניב אהרונסון

גם מכבי תל אביב צריכה לקבל כספים מהיריבה העירונית, אבל בניגוד לנושים רבים של הפועל תל אביב אשר ספק אם יראו את כספם, הצהובים טוענים היום שחוב הפועל תל אביב כלפיהם במכירת בן רייכרט מגובה בערבויות אישיות של מני ויצמן ואמיר כבירי. רייכרט נמכר ממכבי להפועל תל אביב תמורת כמיליון יורו. הכסף היה אמור לעבור במספר תשלומים. עד כה קיבלה מכבי תל אביב 400 אלף יורו בלבד ואת התשלום שהיה אמור להגיע אליה החודש על חשבון שנת 2016, היא דחתה להפועל תל אביב לשנה הבאה על פי בקשת האדומים בעסקת מכירת שגיב יחזקאל. בשורה התחתונה הפועל תל אביב נותרה חייבת למכבי תל אביב 600 אלף יורו בעסקת רייכרט, אבל במכבי היה מי שאמר היום כי למיטש גולדהאר ערבויות אישיות של ויצמן וכבירי כך שהוא לא צריך לדאוג מפירוק הפועל תל אביב ומהיעלמות החוב.

יש לציין כי כאשר נמכר שגיב יחזקאל מהפועל תל אביב למכבי תל אביב תמורת 725 אלף יורו בחודש ספטמבר האחרון, הצהובים רצו להתקזז מול הפועל על חשבון החוב על רייכרט, אבל כבירי התעקש אז לקבל את מלוא התמורה עבור יחזקאל כתנאי לקיום העסקה. כבירי אפילו ביקש כי התשלום של שנת 2016 עבור רייכרט יידחה לשנת 2017 וגם לזה הסכימה מכבי תל אביב. במכבי תל אביב היה מי שאמר היום: "אנחנו לא מודאגים. יש ערבויות אישיות של מני ויצמן ואמיר כבירי ומלוא ה-600 אלף יורו יגיעו בעתיד לחשבון של מכבי תל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully