וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

15 צ'קים חזרו, המשחק בין הפועל תל אביב לבני סכנין בסכנת ביטול

חשבון הבנק של הפועל תל אביב הוגבל, במועדון סופרים את הימים עד שיגיעו לחדלות פירעון ויתחילו בהליכי פירוק. חברת TQS מאיימת לא לשלוח מאבטחים בשבת. היום: פגישת חירום במנהלת

מור שאולי

חשבון הבנק של הפועל תל אביב הפך להיות מוגבל ביום שישי האחרון בשל אי כיבוד של יותר מ-15 צ'קים, כך נודע לוואלה! ספורט. המשמעות היא שכרגע הפועל תל אביב לא יכולה לשלם לאף ספק, כולל לחלק מהעובדים של המועדון. אחד מבעלי התפקידים שצ'ק שקיבל חזר, הוא הרופא רן טיין. למרות הרצון להימנע מהליך הקפאת הליכים, נראה שהגעה אליו היא עניין של זמן.

כתוצאה מהגבלת חשבון הבנק, המשחק בין הפועל תל אביב לבני סכנין ביום שבת, בסכנת אי קיום. האדומים חייבים מאות אלפי שקלים לחברת האבטחה TQS ובצל ההגבלה, זו מאיימת לא לשלוח מאבטחים למשחק שאמור להתקיים בשבת ב-16:00.

חברת TQS עובדת עם הפועל תל אביב כבר כמה שנים. האדומים כבר צברו כלפיה חובות בעבר, אך זו הפעם הראשונה בה ראשי חברת האבטחה שוקלים לא לשלוח מאבטחים למשחק.

בגלל המצב, היום (שני) בשעה 16:00 תתקיים במשרדי בקרת התקציבים פגישת חירום בנוגע למצבה הכלכלי הקשה של הפועל תל אביב. בפגישה ישתתפו מנ"כל ההתאחדות לכדורגל, רותם קמר, יו"ר הבקרה עופר אורליצקי, מנכ"ל מנהלת הליגות, אורן חסון והבעלים של הפועל תל אביב, אמיר כבירי.

עוד בנושא:

הפועל תל אביב חייבת לחברה של אבי נמני מאות אלפי שקלים
אמיר כבירי בנתק, הפועל תל אביב בדרך להליך פירוק
חן עזרא כבש, הפועל תל אביב גברה 0:1 על בני יהודה

אמיר כבירי בעלי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
ייאוש. כבירי/ברני ארדוב

בהפועל תל אביב למעשה סופרים את הימים עד אשר המועדון יגיע לחדלות פירעון ויתחיל בהליכי פירוק. בהפועל, כמו בכל חודש מאז שהחלה העונה, לא ממש יודעים מהיכן יגיע הכסף לתשלום שכר וחובות. בקבוצה מעריכים כי הבעלים, אמיר כבירי, צריך להכניס מעל 5 מיליון שקלים בחודש הקרוב, וגם זה לא בטוח שיספיק לכיסוי החובות. האופטימיים שבמועדון עדיין מקווים כי ה-10 מיליון שקל מהתאגיד הסיני יגיעו בינואר, אך כרגע גם זה לא נראה באופק, ואם הסכום הזה לא ייכנס, הפועל לא תוכל להתנהל מבחינת כלכלית. כלומר, במצב כזה להפועל לא תהיה אפשרות לשלם את שכר נובמבר ודצמבר, והיא גם מסתכנת בסנקציות מפיפ"א. "צריך נס או רוכש כדי להינצל ממצב של פירוק", אמרו בקבוצה אמש.

בכל מקרה, המצב גם משפיע במישור האישי. נדמה כי כבירי החליט לא לשתף את מחשבותיו על עתיד המועדון עם אנשי המועדון. כלומר, יש סוג של נתק בין הבעלים לשאר בעלי התפקידים במועדון, להוציא את כמובן את הצוות המקצועי. "אנשים נשארים פה בגלל שהם אוהבים את הפועל ולא בגלל אמיר", אמר גורם בהפועל. ולכן ההחלטה אם להתחיל בהקפאת הליכים, שהיא שלב לפני פירוק, תלויה אך ורק בכבירי עצמו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
בני שמיר, מבעלי חברת האבטחה TQS. קובי אליהו
בני שמיר מחברת TQS/קובי אליהו
שחקן הפועל תל אביב דודו ביטון. מור שאולי
ביטון/מור שאולי
שחקן הפועל תל אביב חן עזרא. מור שאולי
עזרא/מור שאולי
שחקן הפועל תל אביב דולי מנגה. מור שאולי
מנגה/מור שאולי
שחקן הפועל תל אביב עומרי אלטמן. מור שאולי
אלטמן/מור שאולי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully