וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחם: "מאחל להפועל תל אביב בעלים שפוי", שרצקי: "אורליצקי חייב ללכת"

בליגת העל מגיבים להחלטה של הפועל ת"א ללכת להקפאת הליכים. עוד מבעלי כפ"ס: "צריכים בעלים שלא יקפוץ מעל הפופיק", שרצקי: "כשכבירי הגיע אמרתי לאורליצקי שהוא חייב לבדוק את העניין"

צילום: אבי כהן, עריכה: טל רזניק

הפועל תל אביב הודיעה היום (שני) באופן רשמי כי תגיש מחר לבית המשפט בקשה להקפאת הליכים, בתקווה "לצאת מחוזקים מתקופה זו". המשמעות: תשע נקודות יורדו ממאזן הקבוצה, שתצנח למקום האחרון בטבלה.

בליגת העל לא חיכו כדי להגיב למהלך הדרמטי. הבעלים של עירוני קרית שמונה איזי שרצקי אמר: "אני כבר אמרתי לעופר אורליצקי כשאמיר כבירי לקח את הקבוצה תחתיו שהוא חייב לבדוק את העניין. כולם בהתאחדות ובמנהלת יודעים מזמן שהם ילכו לפירוק. לצערי צדקתי ולצערי אצל אורליצקי זה קורה כל שנה. לדעתי הוא חייב ללכת מהבקרה".

עוד בנושא:

הפועל תל אביב תגיש לבית המשפט בקשה להקפאת הליכים
15 צ'קים חזרו, המשחק בין הפועל תל אביב לבני סכנין בסכנת ביטול
הפועל תל אביב חייבת לסוכנות השחקנים נים-גרופ מאות אלפי שקלים
הפועל תל אביב סופרת את הימים, אמיר כבירי בנתק מאנשי המועדון

איזי שרצקי עירוני קרית שמונה. יוסי ציפקיס
בטן מלאה על הבקרה. שרצקי/יוסי ציפקיס

הבעלים של בני סכנין מוחמד אבו יונס הוסיף: "זה בטח לא נעים אבל אני לא חושב שזה ישפיע על הקבוצות האחרות יותר מדי. אם היה מדובר בסכום של חמישה או שישה מיליון היינו נרתמים כולם כדי לעזור אבל הם מדברים על מאה מיליון שקל חובות, ובסכום כזה אף אחד לא יכול לעזור. לא יודע איך דבר כזה קורה, הרי כשאני מגיע בתחילת כל עונה מבקשים ממני צ'קים אישיים שלי וערבויות והתחייבויות של בנקים, אז אני באמת שואל את עצמי איך מאפשרים לדבר כזה לקרות".

בעלי הפועל חיפה, יואב כץ, הגיב: "אני מצטער שזה המצב. לבי עם כבירי. אני מאוד מקווה שהוא יצליח להתגבר על הקשיים הכלכליים".

אחרי שרכש את הפועל כפר סבא מפירוק, סתיו שחם, הוסיף: "בא בחור טוב כמו כבירי, אוהד בכול ליבו, שלקח את הפועל תל אביב לפני שנה וחצי והוציא כספים אדירים, ועדיין המועדון מגיע לפשיטת רגל עם חובות של 100 מיליון שקל. הוא קיבל נדוניה שהצטברה לסכומים לא הגיוניים. במישור האישי אני אוהד הפועל תל אביב, וזה רגע עצוב גם בשבילי שהקבוצה הגיעה למצב הזה. זה לא נעים כלפי הנושים ובעלי החוב, אבל זה הדבר הכי טוב שהיה יכול לקרות להפועל תל אביב. הם יצאו לדרך חדשה ונקייה מחובות עם בעלים חדשים. לפעמים צריך לרדת למטה כדי לשוב למעלה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
סתיו שחם, הבעלים של הפועל כפר סבא. קובי אליהו
כואב לו על האוהדים. שחם/קובי אליהו

שחם נזכר במקרה שלו והסביר: "הפועל כפר סבא נכנסה לפירוק ב-2013 כשהבעלים הקודם אריאל רייכמן לא יכול היה יותר להחזיק אותה. היא נכנסה לפירוק בליגה הלאומית עם ארבעה מיליון שקל חובות אם אני זוכר נכון. המפרק לקח אותה ולא יכול היה למנוע את הירידה לליגה א'. ואז אני הגעתי ורכשתי אותה מבית המשפט לפירוקים בלוד נקייה מחובות אבל גם נקייה מנכסים, שחקנים, כדורים ובגדים. קיבלתי רק את השם המותג הפועל כפר סבא וזה גם מה שיקרה מן הסתם בהפועל תל אביב. אי אפשר לבנות תכנית הבראה לקבוצת כדורגל עם 100 מיליון שקל חובות. יהיה צריך ללכת לפירוק ובפירוק הכל נעלם. כולם יפוטרו, הרכוש במועדון יעבור למפרק. הפועל תל אביב אמנם תתחיל בלי חובות אבל היא תצטרך להיוולד מחדש".

בעלי כפר סבא סיכם: "עצם הורדת הנקודות היא שאלה שצריך לדון בה. הפועל תל אביב היא לא חברה עסקית רגילה. זה מועדון עם קהל שחשוב לכדורגל הישראלי והסנקציה של מינוס תשע נקודות היא בסדר גמור. אין מקום לדעתי להוריד ליגה או להשית עונש יותר קשה מהורדת תשע נקודות. הקהל לא צריך להיענש מזה. אל תשכח שהם גם לא יוכלו להשתתף במסגרת האירופית בשלוש השנים הבאות. אם הפועל תל אביב לא תהיה בליגת העל זו תהיה מכה גדולה מאוד לליגה הזו. לשחק עונה בלי דרבים תל אביבים זה נורא. גם אנחנו בעלי הקבוצות האחרים נהנים כשהפועל תל אביב מגיעה לשחק אצלנו עם הקהל הגדול שלה. אני מאחל להפועל תל אביב בעתיד בעלים נורמלי ושפוי שלא יקפוץ מעל הפופיק, שיידע לשמור על התקציב".

השתתפו בהכנת הידיעה: שלמה וייס, איציק יצחקי, יניב טוכמן.

כבירי/אבי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully