וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: הפועל ת"א הגישה בקשה להקפאת הליכים, 9 נקודות יופחתו ממאזנה

האדומים פנו לבית המשפט המחוזי: "ברור מאליו מה סופו של כל בלון והפיצוץ הגיע במשמרת של כבירי". דיון נקבע ליום ראשון ב-10:00, הקבוצה תרד למקום האחרון. בפירוט ההוצאות: גן לבן של ניקוליץ', סרטי מוטיבציה והחזרי הלוואות של הבעלים

צילום: אבי כהן, עריכה: טל רזניק

הפועל תל אביב הגישה היום (שלישי) בקשה רשמית להקפאת הליכים לבית המשפט המחוזי והמשמעות היא שממאזן הקבוצה יופחתו באופן אוטומטי תשע נקודות. בבקשה שנשלחה מציין המועדון בין היתר כי הפועל תל אביב חייבת סכום של כ-100 מיליון שקל לנושים שונים וכן שהגירעון עבר מיד ליד בדרך של גלגול חובות, יחד עם העברת זכויות הניהול בעשר השנים האחרונות.

בית המשפט המחוזי בתל אביב הוציא בשעות אחר הצהריים צו ארעי האוסר על ביצוע כל דיספוזיציה (העברה של בעלות או שליטה על נכס מגורם אחד לשני) בנכסי החברה. הצו אוסר על ביצוע כל תשלום על ידי החברה שאינו במהלך העסקים הרגיל ואוסר לפרוע ערבויות שניתנו להבטחת התחייבויות לחברה. הצו הוצא לאחר הבקשה שהוגשה למתן צו הקפאת הליכים. דיון בנושא נקבע ל-11 בדצמבר, יום ראשון, בשעה 10:00.

אחרי הורדת הנקודות, הפועל תל אביב תצנח מהמקום התשיעי עד למקום האחרון כשבמאזנה יוותרו רק חמש נקודות, מרחק של שש נקודות מחוף מבטחים.

עוד בנושא:

הפועל תל אביב תבקש לבטל הפחתת הנקודות, פיפ"א תוריד ללאומית?
רשמית: הפועל תל אביב תגיש לבית המשפט בקשה להקפאת הליכים
אם חיים ככה, עדיף כבר למות: הפתרון היחיד של הפועל תל אביב
מכבי תל אביב לא מודאגת מהחוב של הפועל: "יש ערבויות של ויצמן וכבירי"

הבעלים של הפועל תל אביב אמיר כבירי. אבי כהן
סיום עגום. אמיר כבירי/אבי כהן

בפירוט ההוצאות של המועדון, כפי שהופיע בבקשה שהוגשה לבית המשפט, צוין כי להפועל תל אביב יש החזרי הלוואה לבעלים כבירי בסך כולל של 226 אלף שקל וחוב למכבי חיפה בסך 327,657 על עסקת סארי פלאח (אמור להיות משולם ביולי 2017) ו-300 אלף עתידיים כחלק מרכישת סיראז' נסאר. למאמן הקבוצה לשעבר, רן בן שמעון, יש שני צ'קים שחזרו בסך 32,869 כל אחד, וכך גם יש חובות לדובר לשעבר רותם גרוסמן ולסוכני השחקנים ויקי וקנין, דודו דהאן ויוסי גייר.

בגזרת השחקנים, עומרי אלטמן ממתין למענק של כמה תשלומים בגובה 26 אלף שקלים כל אחד. כמו כן, היו הוצאות של 10,000 שקלים לחודש עבור שכר הדירה של קלאודיו בומבה, שעזב את המועדון חד-צדדית בחודש שעבר, וסכום של 3,200 שקלים לחודש עבור גן לבן של נמניה ניקוליץ'. עוד הוצאה מוזרה: 1,800 שקלים לחודש עבור סרטי מוטיבציה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן הפועל תל אביב, נמניה ניקוליץ'. ניב אהרונסון
גן יקר. נמניה ניקוליץ'/ניב אהרונסון

בכתב הבקשה שהגישה הפועל תל אביב נכתב כי "כאשר מחברים את העובדה שמועדון כדורגל מוביל בישראל הינו בהגדרתו גוף שהוצאותיו עולות כמעט תמיד (למעט חריגים) בצורה משמעותית על הכנסותיו (כלומר מדובר בגוף מפסיד "ובגדול") ביחד עם התופעה שהשתרשה בעבר של "גלגול" ההפסדים, החובות והתביעות הפתוחות לשנים הבאות, ברור מאליו "מה סופו של כל בלון" ויום הפיצוץ אכן הגיע במשמרתו של מר אמיר כבירי, אשר לאחר למעלה משנה וחצי בהם הינו מנהל את הפועל תל אביב, ולאחר שהעביר בשנה וחצי האחרונות מכיסו הפרטי להפועל תל אביב סך העולה על 43 מיליון שקלים, גילה לחרדתו שהחוב הנטען המצטבר של הפועל תל אביב הולך ותופח תוך שהוא מתקרב לחצות את קו 100 מיליון השקלים. בשבוע האחרון החלו גם שיקים של הפועל תל-אביב לחזור בהעדר כיסוי".

גם ארגון שחקני הכדורגל הצטרף לבקשה למנות נאמן ולהורות על הקפאת הליכים בהפועל תל אביב. הארגון מבקש: "להורות לנאמנים שימונו על ידי בית המשפט, לשלם לשחקני הקבוצה ושאר עובדיה לא יאוחר מתאריך 9 בדצמבר 2016, את המשכורות המגיעות להם על חשבון דין הקדימה מהכספים שיהיו בקופת הקפאת ההליכים, לחילופין לקבוע כי במידה שאין די כספים בקופת הקפאת הליכים, הרי שהתשלום לשחקני הקבוצה יבוצע מהכספים ו/או הבטוחות שהופקדו בבקרה תקציבית".

עמותת האוהדים פנתה ליו"ר בקרת התקציבים, רו"ח עופר אורליצקי, כדי שיאשר שימוש בערבויות לתקציב לצורך תשלום שכר לעובדי המועדון. בפנייה לאורליצקי נכתב: "העמותה דורשת כי הבקרה בראשותך תקבל החלטה אמיצה שכל שימוש בערבויות המוחזקות על ידכם יעשה תוך הבנה שעתידו של כל מועדון כדורגל טמון בקיומה של מחלקת הנוער שלו וכן בעובדה כי מועדון אינו מבוסס רק על הצד המקצועי שלו, אלא גם על ההיבט הניהולי שלו. ככלל, על הבקרה התקציבית להפיק לקחים באופן מיידי מהנעשה במועדון הפועל תל אביב בשנה האחרונה, ולהבטיח כי הערבויות שיילקחו על ידה לתקציבו של כל מועדון מקצועני יהיו מספקים גם על מנת להבטיח את תשלום משכורותיהם של עובדי המועדון, העובדים הזמניים בו ונותני השירותים הקבועים שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully