וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאט בארנס עשוי לספוג השעיה מיידית: "התקשורת מנסה להשחיר את פניי"

סקרמנטו סוערת בעקבות ההאשמות נגד הפורוורד, שעדיין מבוקש לחקירה ע"י משטרת ניו יורק בחשד לחניקת אישה במועדון. יוסטון השוותה את ההצעה על מוטיונאס, שיקבל 37 מיליון דולר לארבע שנים

שחקן יוסטון רוקטס דונטאס מוטיונאס. AP
הפרשה הסתיימה? מוטיונאס/AP

דונאטס מוטיונאס יישאר ביוסטון. עוד לפני המשחק מול בוסטון הלילה, הרוקטס החליטו להשוות את ההצעה של ברוקלין על הפורוורד הליטאי (2.13, 26) ולהשאירו בטקסס, גם במחיר של חוזה בגובה 37 מיליון דולר לארבע שנים. מאז הנטס הגישו לשחקן הפנים הליטאי את ההצעה, דריל מורי התלבט ממושכות אם לאפשר לו לעזוב את יוסטון אחרי ארבע שנים ולעבור לתפוח הגדול. תשע שעות לפני תום הדדליין להעברתו הסופית לברוקלין, יוסטון החליטה לממש בכל זאת את האופציה ולשחרר לשם כך את בובי בראון.

בכך הסתיימה לה סאגה ממושכת סביב מוטיונאס: בחודש פברואר, הרוקטס העבירו אותו בטרייד לפיסטונס, אך הבוכנות סירבו להחתימו לאחר שלא עבר בדיקות רפואיות. מאז הוא לא משחק בשל סדרת פציעות. גם החוזה החדש עם הרוקטס, אגב, מותנה בסדרת בדיקות מקיפה בסופה ייקבע אם הוא כשיר או לא.

מהצד של ברוקלין מדובר בעוד אכזבה. מוטיונאס הוא השחקן החופשי המוגבל שקיבל הצעות גדולות מהנטס, אולם הליטאי, כמו גם טיילר ג'ונסון (מיאמי) ואלן קראב (פורטלנד) נשארו לבסוף בקבוצות שלהן.

עוד בנושא:
שיקגו השעתה את רונדו ממשחק אחד, מאט בארנס חשוד שחנק צעירה
מאמן סקרמנטו ביקר: "למחליפים שלנו היה לילה קשה מאוד"

שחקן סקרמנטו קינגס מאט בארנס. AP
שוב מסתבך. מאט בארנס/AP

פרשת מאט בארנס והחניקה שהייתה או לא במועדון לילה במנהטן ממשיכה להסעיר את סקרמנטו. הסמול פורוורד עדיין מבוקש לחקירה על ידי משטרת ניו יורק, אך עורכי הדין שלו הבהירו אמש כי "הוא משתף פעולה באופן מלא עם החקירה". הקינגס פרסמו הודעה רשמית בנושא בה נכתב כי "יש סטנדרטים ברורים של התנהגות ומוסר שמצופים מכל עובד בארגון, על ומחוץ למגרש. אנחנו אוספים עוד מידע כדי לקבל תמונה מלאה ולשקול את צעדינו".

אם הממצאים שיעלו יוכיחו שבארנס אכן נהג באלימות, אפשר שהקינגס ייאלצו להשעות את בארנס באופן מיידי (דבר שאמור לסדר על הדרך גם יותר דקות משחק לעומרי כספי, אגב), בהתאם לחוקי הליגה. בארנס נתן את הגרסה שלו לאירועים באינסטגרם וכתב: "תמיד יש שני צדדים לסיפור. הצד של התקשורת מנסה להשחיר את פניי, ומציג בצורה שגויה את הסיפור שהיה. אל תאמינו למה שאתם קוראים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully