וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיקגו השעתה את רונדו ממשחק אחד, מאט בארנס חשוד שחנק צעירה

הבולס הענישו את הרכז על "התנהגות המזיקה לקבוצה", על פי דיווחים התעמת עם עוזר המאמן. המשטרה בעקבות שחקן סקרמנטו, שעל פי החשד תקף צעירה וחבט בשני אנשים נוספים במועדון לילה

רייג'ון רונדו, שיקגו בולס. AP
לא ברור מה קרה שם. רונדו/AP

רבים הרימו גבה כששיקגו החליטה להחתים את רייג'ון רונדו בקיץ החולף, רבים אחרים תהו האם השילוב שלו עם דוויין וייד וג'ימי באטלר בקו האחורי בכלל יכול לעבוד. בעוד פתיחת העונה של הבולס היתה מפתיעה לטובה, היום (שני), כך עושה רושם, החלו סדקים ראשונים להתגלות.

אחר הצהריים הודיעה שיקגו כי החליטה להשעות את רונדו מהמשחק מול פורטלנד הלילה (בין שני לשלישי), בשל "התנהגות שמזיקה לקבוצה". העיתונאי אדריאן ווז'נרובסקי טוען כי הרכז נכנס לעימות מילולי עם עוזר המאמן ג'ים בוילן במהלך המשחק מול דאלאס, ועל כן ההשעיה.

ב-17 משחקים העונה, העמיד רונדו ממוצעים של 8.2 נקודות, 6.7 ריבאונדים ו-7.2 אסיסטים למשחק. לרכז לא חסרות תקריות בשנים האחרונות, ומאז שהתפרקה קבוצת האליפות של בוסטון הוא מתקשה למצוא את עצמו. אחרי חצי עונה נוראית בדאלאס מצא אשתקד בית חדש בסקרמנטו, אך גם שם רשם חילוקי דעות עם הצוות המקצועי.

כבר הרבה זמן שמאט בארנס לא הסתבך. הלילה (בין ראשון לשני) פורוורד סקרמנטו קינגס חזר לסורו, לפחות על פי הדיווחים בארצות הברית, לאחר שעל פי החשד חנק צעירה במהלך בילוי במועדון לילה בניו יורק.

על פי מספר מקורות בתקשורת האמריקאית, בארנס בילה עם דמרקוס קאזינס ושחקנים נוספים של הקינגס במועדון לילה בתפוח הגדול לאחר ההפסד לניקס במדיסון סקוור גארדן. לאחר ויכוח עם שתי צעירות תפס לפתע הפורוורד את צווארה של אחת מהן והחל לחנוק אותה, כך על פי עדי ראייה ששהו במקום.

אחד מאותם עדים התקשר למשטרה והזמין אותם למקום, אך בארנס הספיק לברוח לפני הגעתם וכעת הוא מבוקש לתשאול. חברו לקבוצה, קאזינס, צולם מחוץ למועדון כשהוא מתרברב בכך שחבט בפניו של אחד המבלים.

כזכור, לא מדובר בתקרית הראשונה שבה מעורב בארנס, וכנראה שגם לא האחרונה. לפני כשנה התעמת עם שחקן העבר והמאמן דרק פישר, לאחר שמאמן הניקס לשעבר ניהל רומן עם פרודתו של הפורוורד. בעקבות זאת, החליט בארנס לסגור חשבון עם פישר וניסה לתקוף אותו.

בארנס בן ה-36 שותף העונה ב-20 משחקים (ארבעה בחמישייה) ומשחק 25 דקות בממוצע למשחק. העונה הוא קולע 7.5 נקודות, מוסר 2.7 אסיסטים וקוטף חמישה ריבאונדים בממוצע למשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן סקרמנטו קינגס מאט בארנס. AP
דרוש לחקירה. בארנס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully