וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן סקרמנטו ביקר: "למחליפים שלנו היה לילה קשה מאוד"

הקינגס ספגו הפסד שלישי ברציפות, עומרי כספי התעמת עם קאזינס ושמע את מאמנו דייב ייגר מבקר את המחליפים: "הכנסנו את עצמנו לבור". גם קאזינס כעס: "אנחנו לא מהקבוצות שיכולת להתחיל לשחק כשהן מקבלות מכה"

עומרי כספי שחקן סקרמנטו קינגס עם דמרכוס קאזינס. GettyImages
ריב בין חברים. קאזינס עם כספי/GettyImages

סקרמנטו ממשיכה להציג יכולת מקרטעת. הלילה (בין ראשון לשני) הקינגס נקלעו לפיגור 21 נקודות ברבע השני בניו יורק, הצליחו לחזור ולהוריד את הפער לנקודה אחת בלבד, אבל בסופו של דבר נכנעו 106:98 ורשמו הפסד שלישי ברציפות. סקרמנטו במאזן 3:1 במסע החוץ שלהם, שיסתיים ביום רביעי בדאלאס.

במהלך המשחק נרשמה תקרית קלה בין עומרי כספי לקאזינס, אחרי שהישראלי לא לקח ריבאונד הגנה ואיפשר לג'סטין הולידיי לקלוע סל קל אחרי ריבאונד התקפה. קאזינס זעם על הנרפות של כספי, הטיח לעברו בכעס את הכדור, ולאחר מכן השניים החליפו כמה מילים עצבניות.

מבחינת דקות מעמדו של כספי ממשיך להשתפר: הוא שיחק 20 דקות (רק ארבעה שחקנים שיחקו יותר ממנו), במהלכן קלע 6 נקודות (2 מ-4 מהשדה, 2 מ-2 מהעונשין) והוסיף 3 ריבאונדים, 2 חטיפות ואסיסט.

דרק רוז ניו יורק ניקס מול עומרי כספי סקרמנטו קינגס. רויטרס
התקשה בהגנה מול רוז. כספי/רויטרס

הבעיה של סקרמנטו היא שוב הפתיחה הרעה, כשפעם נוספת הקבוצה נקלעה לפיגור מוקדם. הפעם הקינגס הגיבו בריצת 2:21 ברבע השלישי וחזרו לעניינים, אבל בסיום לדמרקוס קאזינס וחבריו אזלו הכוחות, כשקאזינס משחק כל המחצית השנייה, למרות פציעה מעל הגבה. מאמן הקבוצה דייב ייגר ציין שהפעם, בניגוד למשחקים קודמים, הוא התאכזב משחקני הספסל, כשאחד מהם הוא כמובן עומרי כספי.

"התחלנו טוב, אבל לראשונה אחרי הרבה זמן, לקבוצה השנייה שלנו (המחליפים) היה לילה קשה מאוד", אמר ייגר, "בדרך כלל הם עולים מהספסל ונותנים לנו הרבה אנרגיה, אבל הפעם הכנסנו את עצמנו לבור, 29 אחוז מהשדה במחצית הראשונה, נראה שלא יכולנו לקלוע סל, לא לשים ליי-אפ. חזרנו למשחק, אבל בסוף החטאנו הרבה זריקות, נגמר לנו הכוח. בסופו של דבר נלחמנו וניסינו, זה לא הספיק, החבר'ה נתנו הכל ונלחמו, החזיקו אחד את השני. אני גאה בקבוצה ובצורה שהיא שיחקה".

קאזינס התייחס להתחלה האיטית של קבוצתו ואמר ש"נראה שאנחנו צריכים לקבל מכה ואז להגיב, זה מה שקרה כל העונה. אנחנו במצב שבו אנחנו צריכים להיות אלה שאגרסיביים, אנחנו לא מהקבוצות שיכולות להתחיל לשחק רק אחרי שאנחנו מקבלים מכה. אם אנחנו רוצים לשנות את זה, אנחנו חייבים לקחת אחריות ולשנס מותניים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully