וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרויף החליט לתמוך בשחקני מכבי ת"א: "הוא משוכנע שהם לא עושים דבר בכוונה"

5.12.2016 / 7:00

היפוך מגמה במכבי תל אביב: בניסיון אחרון למצוא דרך להשארת ארבלדזה, המנהל הספורטיבי שוחח עם רבים מהשחקנים והבהיר כי יגבה אותם. גולדהאר יגיע במפתיע למשחק מול דאנדוק?

יוסי ציפקיס

בווידאו: אוהדי מכבי תל אביב מתפרעים לאחר התיקו מול הפועל אשקלון

היפוך מגמה במכבי תל אביב. בניגוד לדברי הביקורת שהשמיע נגד השחקנים לפני כ-10 ימים בראיון קצר לאתר האינטרנט של הקבוצה, החליט ג'ורדי קרויף לחזק את שחקני מכבי תל אביב ולתמוך בהם בכל מצב. אתמול (ראשון) הגיע המנהל המקצועי לקרית שלום ושוחח באופן אישי עם חלק גדול מהשחקנים. קרויף חיזק כל שחקן באופן אישי והבהיר כי המועדון עומד מאחורי כל אחד ויגבה כל שחקן אשר ייתן מעצמו את המקסימום ויקריב את כולו לטובת המערכת.

ההחלטה ללכת על קו של תמיכה בלתי מסוייגת בשחקנים נובעת מהאמונה שיש במכבי תל אביב, לפיה בשלב הזה השחקנים נמצאים במקום ששום דבר לא הולך להם למרות שהם מאוד רוצים. "אם ג'ורדי היה חושב לרגע שהשחקנים הולכים נגד ארבלדזה, הוא לא היה בא בגישה כזו", הסביר גורם במכבי תל אביב. "ג'ורדי משוכנע אחרי מה שראה בשבת מהיציע שהשחקנים לא עושים שום דבר בכוונה, אלא נמצאים פשוט בתקופה איומה של חוסר ביטחון מוחלט. לכן הוא החליט לשנות את הגישה ולתת את כל הגב שלו לכל שחקן שנמצא עכשיו במועדון".

עוד בנושא:
עסק המיטש: שאלת מעורבותו של מיטש גולדהאר במכבי תל אביב
אורן יוסיפוביץ על הזרקור שעבר מארבלדזה לקרויף וגולדהאר
קרויף מחכה להבהרות מגולדהאר, פיטורי ארבלדזה "שאלה של זמן"
אוהדי מכבי תל אביב חיכו לשחקנים, ג'ורדי קרויף יצא דרך שער צדדי

מנהל מקצועי מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף, בקר יצחקי בחליפות. אבי כהן
"אם ג'ורדי היה חושב לרגע שהשחקנים הולכים נגד ארבלדזה, הוא לא היה בא בגישה כזו". ג'ורדי קרויף עם ברק יצחקי/אבי כהן

כבר שלשום, כפי שפורסם כאן, פעל גם שוטה ארבלדזה בדרך דומה כאשר באוטובוס שלקח את השחקנים מהאצטדיון בנתניה חזרה לקרית שלום, עבר המאמן בין המושבים ושוחח בקצרה עם חלק גדול מהשחקנים כדי לחזק ולהרגיע. באימון אתמול הרבו ארבלדזה וקרויף להיות יחד ושידרו חזית אחידה ביחד עם השחקנים. "זה היה טבעי שאחרי שריקות הבוז של האוהדים, הקריאות הקשות נגדינו ליד האוטובוס וכמובן מאמרי הביקורת של התקשורת, יבוא ג'ורדי ויחליט שהוא הולך איתנו באש ובמים", הסביר אחד השחקנים. "עכשיו רק צריך לראות אם תהיה לכך השפעה ביום חמישי מול האירים".

המהלך הזה של קרויף הוא גם ניסיון אחרון למצוא את הדרך להישארותו של ארבלדזה במכבי תל אביב. מאחר שההולנדי לא חושב שעדיין הגיעה השעה לפטר את ארבלדזה ממכבי תל אביב, הוא רוצה לתת הזדמנות נוספת לדברים להסתדר עבור הגאורגי על מנת שהוא יוכל להמשיך לאמן את הקבוצה, ובסופו של דבר הכל תלוי בשורה התחתונה - התוצאות.

במכבי תל אביב מקווים שמיטש גולדהאר יפתיע ויגיע למשחק ביום חמישי בליגה האירופית. על פי הידוע לגורמים במועדון, גולדהאר שהה בימים האחרונים בצרפת ויש כאלה המקווים כי הוא ימריא לביקור בארץ בטרם ישוב לטורונטו, יצפה במשחק מול דאנדוק וגם יבקר במשרדים ובקרית שלום. "הנוכחות של מיטש יכולה לעשות רק טוב", אמר גורם במועדון. "אם הוא יגיע לביקור השבוע, זה יהיה מצוין לנוכח כל מה שקרה כאן בתקופה האחרונה".

בעלי מכבי תל אביב, מיטש גולדהאר. ברני ארדוב
"הנוכחות שלו יכולה לעשות רק טוב". מיטש גולדהאר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully