וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי תל אביב חיכו לשחקנים, ג'ורדי קרויף יצא דרך שער צדדי

3.12.2016 / 20:24

עשרות אוהדים זועמים הביעו תרעומת אחרי ה-0:0 מול אשקלון, המנהל המקצועי וטל בן חיים החלוץ בחרו שלא להיתקל בהם. הקהל קילל גם את ארבלדזה, שהודה: "מהלילות הקשים שלי, לא חושב לעזוב"

יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב הגיעה הערב (שבת) לשפל חדש בתקופת ג'ורדי קרויף, אחרי 0:0 בלבד נגד הפועל אשקלון בבית. הצהובים עם נתון מדהים: הם לא הבקיעו ב-7 מתוך 8 המשחקים האחרונים שלהם ומאבק האליפות מתחיל להתפוגג.

לראשונה בעידן ג'ורדי קרויף, כמה עשרות אוהדים נותרו באצטדיון גם שעה לאחר שריקת הסיום וחיכו לשחקנים ולצוות המקצועי, תוך שהם מקללים וצועקים: "אין לכם כבוד", "תורידו את החולצות, מכרתם אותנו, נמרר לכם את החיים". ג'ורדי קרויף העדיף שלא לצאת לרכבו דרכם, כשבחר לצאת דרך שער אחר ונאסף על ידי עוזרו, דומינגו מרין. כמוהו, גם טל בן חיים החלוץ העדיף לצאת דרך שער אחר ולא להיתקל בקהל הזועם.

בסיום המשחק נשמעו שריקות בוז צורמות מהקהל אל עבר שוטה ארבלדזה, שאף שמע קריאות "תתפטר, תתפטר" מכל עבר. המאמן הסתובב לקהל שמאחוריו, עמד בהפגנתיות והביט באוהדים. אגב, גם במהלך המשחק ארבלדזה זעם על שריקות בוז של אוהדי מכבי תל אביב לנוסא איגייבור.

אחרי המשחק השחקנים רצו להודות לקהל על התמיכה לאורך המשחק, אך שמעו גם הם שריקות בוז, ולאחר מספר רגעים, החליט הקפטן טל בן חיים החלוץ להוריד את חבריו מכר הדשא.

עוד בנושא:

מביך: רק 0:0 למכבי תל אביב נגד הפועל אשקלון
ארבלדזה מפלג את מכבי תל אביב: הדילמה הגדולה סביב מאמן הצהובים

מאמן מכבי תל אביב שוטה ארבלדזה. יוסי ציפקיס
המשחק האחרון כמאמן מכבי תל אביב? ארבלדזה/יוסי ציפקיס

ארבלדזה נראה מאוכזב מאוד בסיום ואמר: "זה קשה, לא קל להסביר. אפילו כשנשארה עוד חצי שעה למשחק, נכנסו ללחץ והיינו עצבניים. היה נראה שלא נוכל לכבוש. כמובן שהתגובה של הקהל חשובה מאוד לשחקנים. הכול מצטבר, נלחצנו ומיהרנו יותר מדי.

"כמובן שזו קטסטרופה. אנחנו צריכים לתת אשראי לאשקלון. הם באו ונתנו הכול. זה לא עבד לנו. היו לנו כמה מצבים טובים, החמצנו אולי שניים או שלושה מצבים טובים. כשנותרה עוד חצי שעה, שזה הרבה זמן, היינו עצבניים ולחוצים, והייתה תגובה של הקהל על כל טעות קטנה. כל הדברים האלו ביחד גרמו להרבה לחץ. אחד הלילות הקשים שלי כמאמן. יש לנו את הכדור, אנחנו מוסרים, אבל זה לא נראה שאנחנו מהווים איום על השער. לצערי אי הבקעת השערים נמשכת יותר מדי זמן".

המאמן הוסיף: "אני לא חושב על העתיד שלי במכבי תל אביב. זה לא מצב טוב, אבל אני מאמין שנוכל לשנות. אני לא חושב לעזוב. אם יבקשו ממני לעזוב, זה משהו אחר. אני לא כאן כדי לנחש דברים. אנחנו חושבים בהיגיון ואם יהיה משהו, נוכל לדבר. אני אהיה כאן עד השנייה האחרונה שהמועדון יגיד לי. התוצאות לא מספיק טובות וזה ברור. אנחנו צריכים לשחק טוב יותר ולהשיג יותר נקודות. יש לנו משחק חשוב מאוד בחמישי. אחרי זה יש לנו משחק נגד הפועל חיפה. שום דבר לא קל, המועדון מתמודד בפני תקופה לא קלה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully