וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלוד פואל: "המשחק מול הפועל באר שבע חשוב מאוד עבורנו"

מאמן סאות'הפטון, שתפגוש את האלופה הישראלית בחמישי לקרב על ההעפלה ל-32 האחרונות בליגה האירופית, אופטימי: "קיבלנו שיעור מול קריסטל פאלאס". טאדיץ' ופאיד בספק, קלאסי ישוב ל -11

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בזמן שהפועל באר שבע דהרה אמש (שבת) עם 0:5 על מ.ס. אשדוד במסגרת המחזור ה-12 בליגת העל, סאות'המפטון כשלה בהכנה האחרונה שלה לקראת יום חמישי עם 3:0 כואב מול קריסטל פאלאס. הקדושים ספגו הפסד חמישי העונה ופספסו הזדמנות להיצמד לצמרת האנגלית. חרף התצוגה הרעה מול הלודונים של אלן פארדיו, מאמן יריבת באר שבע קלוד פואל בטוח בסיכויים של הקדושים.

עוד בנושא:

הפועל באר שבע: "הכושר הטוב בתקופת אלונה", בן ביטון מבוקש בסלטיק
קרויף מחכה להבהרות מגולדהאר, פיטורי ארבלדזה "שאלה של זמן"
המבחן של האיש הלא נכון: הסיפור הוא כבר לא שוטה ארבלדזה

מאמן סאות'המפטון קלוד פואל. GettyImages
אופטימי. פואל/GettyImages

"ננתח את המשחק מול קריסטל פאלאס כדי להתאושש לקראת המשחק ביום חמישי", סיפר המאמן הצרפתי בסיום והסביר: "נתאושש ונכין את השחקנים בצורה הטובה ביותר לקראת הפועל באר שבע, זה משחק חשוב מאוד עבורנו. קיבלנו שיעור, בדיוק כמו המשחק מול האל סיטי, ניתוח הטעויות שלנו לקראת חמישי הוא קריטי ולהמשך העונה", סיכם פואל.

פואל הוסיף: "זה היה משחק רע מאוד, אבל נציג את התגובה שלנו כבר ביום חמישי. ניצחנו את ארסנל בבית, אבל היה לנו חסר מול קריסטל פאלאס. אין תירוצים, אנחנו רוצים לחזור ליכולת הטובה שלנו". כזכור, סאות'המפטון תעפיל לשלב הבא אם תנצח בסנט מרי את הקבוצה של ברק בכר, שמצדה זקוקה לתיקו עם שערים כדי לעלות לשלב 32 האחרונות.

פואל ככל הנראה ייאלץ להסתדר ללא דושאן טאדיץ' הפצוע כמו גם ג'רמי פאיד, שהצטרף לרשימה והוא בספק כמו הקשר הסרבי. מי שצפוי לשוב להרכב של הקדושים הוא יורדי קלאסי, שנח לקראת הפועל באר שבע ונותר על הספסל במשך 90 הדקות בשבת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
דושאן טאדיץ' שחקן סאות'המפטון. רויטרס
בספק. טאדיץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully