וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרויף מחכה להבהרות מגולדהאר, פיטורי ארבלדזה "שאלה של זמן"

4.12.2016 / 6:48

במכבי תל אביב כבר משלימים עם האליפות של באר שבע ובטוחים שעזיבתו של ארבלדזה קרבה, אך סימני השאלה סביב עתידו של ג'ורדי והיחס של הבעלים כלפיו מתגברים. וגם: המהפכה בסגל כבר בדרך, האוהדים כועסים על טב"ח החלוץ

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

1. במכבי תל אביב השלימו עם העובדה שזו העונה של הפועל באר שבע ושהיא תסיים אותה עם אליפות. זו הסיבה העיקרית שבגללה לא הייתה דחיפות לפטר את שוטה ארבלדזה כבר בשבוע שעבר. העניין המשמעותי מבחינת ג'ורדי קרויף הוא לבנות קבוצה חדשה בשני החלונות הקרובים. קרויף, לפחות עד אתמול, ראה את עצמו ממשיך לעונה נוספת במכבי תל אביב שתהיה השישית שלו במועדון. מבחינתו, מעבר לבעיות סביב מאמן כזה או אחר, עניין הסגל הוא החשוב ביותר והוא עדיין לא יכול להיות בטוח שמיטש גולדהאר יאשר לו לבנות את הקבוצה מחדש.

"ארבלדזה הוא לא הסיפור כאן", קבע אמש גורם המקורב לקרויף ולמועדון. "ארבלדזה גמר את הסיפור שלו במכבי תל אביב. עיתוי הסיום הפורמלי הוא רק שאלה של זמן. זה יכול לקרות מחר, בעוד שבוע או בסוף העונה. מאחר שזו תהיה עונה לפרוטוקול בלבד ומכבי לא תזכה בה בתארים, אז זה ממש לא משנה מתי יוחלט על פיטוריו". אותו מקורב אף טען שלא ניתן לפסול אפשרות שלמרות רצף ההפסדים והתוצאות העגומות האחרונות, ארבלדזה יגיע ליום חמישי למשחק מול דאנדוק.

עוד בנושא:

באר שבע הולכת ומתרחקת: רק 0:0 למכבי תל אביב מול הפועל אשקלון
אוהדי מכבי תל אביב חיכו לשחקנים, ג'ורדי קרויף יצא דרך שער צדדי
הקהל קילל גם את ארבלזה: "זה אחד הלילות הקשים בקריירה שלי"

מנהל מקצועי מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. ברני ארדוב
סימני שאלה רבים. קרויף/ברני ארדוב

2. לקרויף יש תכניות מקצועיות אך כאמור, הסכמתו של גולדהאר לשינויים היא עדיין בגדר נעלם והיא גם תגדיר כבר בחודש הבא שני אלמנטים מאוד קריטיים לעתיד מכבי תל אביב. השאלה הראשונה היא האם יש בגולדהאר עדיין להט כלשהו והשאלה השנייה היא האם הוא נותן לקרויף את המפתחות לבצע את השינויים הנדרשים. אם גולדהאר יסכים להחליף שחקנים ולצרף אחרים בחודש הבא זה ילמד מצד אחד שהוא מפשיל שרוולים ויוצא למלחמה על השנים הבאות ומהצד השני יוכיח שהוא עדיין רוצה ללכת עם קרויף כמנהל המקצועי שלו. דבר אחד בטוח: יותר מאשר שקרויף לחוץ על עתידו של ארבלדזה, הוא דרוך באשר לעתידו שלו עצמו ואצל גולדהאר נמצאות התשובות לכל השאלות.

3. שחקנים במכבי תל אביב מכחישים כי הוא נמצאים בעיצומו של סבוטאז' שמטרתו לסיים את הקדנציה של שוטה ארבלדזה בקבוצה. "זה שקר. איזה שחקן עולה כדי להפסיד?", אמר אמש אחד השחקנים בקבוצה.

בניגוד לחזרה מקרית שמונה אחרי ההדחה מגביע הטוטו במהלכה הוא היה קצת מרוחק מהשחקנים, אמש באוטובוס שעשה את הדרך מנתניה לתל אביב, ארבלדזה עבר בין שחקן לשחקן, התיישב במושב שליד ושוחח עם כל אחד באופן אישי. "נצא מזה יחד", ניסה לחזק מבלי לדעת אם הוא בכלל נשאר. זה היה אחד הערבים הקשים שלו כמאמן, הודה ארבלדזה בסיום המשחק. כעשרות אוהדים עמדו מחוץ לאצטדיון וגידפו את השחקנים ואותו. ארבלדזה ישב בקדמת האוטובוס וקרא הודעות. הקללות של האוהדים הופנו אליו ואל השחקנים ובראשם נוסא איגייבור, אבל גם טל בן חיים החלוץ וברק יצחקי שהיו מאהובי הקהל, לא נשארו מחוסנים במיוחד אחרי שבן חיים שהיה עם סרט הקפטן על ידו אתמול, הפציר בשחקנים לרדת לחדר ההלבשה אחרי שהאוהדים סירבו לקבל אותם ושרקו לעברם בוז מיד עם השריקה לסיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מאמן מכבי תל אביב שוטה ארבלדזה. יוסי ציפקיס
"שאלה של זמן עד שהוא יעזוב". ארבלדזה/יוסי ציפקיס

4. אז מה יש בתכניות של מכבי תל אביב? ראשית צירוף של זר שישי. שנית, סיום דרכיהם של האריס מדוניאנין ושל נוסא איגייבור להם יש חוזים רק עד תום העונה. ברק יצחקי לא ימשיך וכך גם עדן בן בסט וספק אם יחודש חוזהו של גל אלברמן. גם יוסי בניון לא ימשיך לעונה נוספת וככל הנראה גם עמרי בן הרוש יעזוב.

שחקני מכבי תל אביב עם גרינפלד/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully