וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'והאן אודל עשוי לחזור להרכב בית"ר ירושלים במשחק מול מכבי חיפה

3.12.2016 / 13:19

הקשר הצרפתי תורגל בהרכב על חשבונו של לידור כהן. מספר אוהדים גידפו את בן שמעון ודרשו שיתפטר, כמה שחקנים שוחחו עימם והסבירו כי האחריות היא עליהם. עדיין לא התקבלה החלטה סופית אם להגיש צו עיכוב ביצוע לעונש הרדיוס נגד הפועל באר שבע

צילום מסך

בווידאו: משדר מאולפן וואלה! NEWS לקראת משחקי המחזור בליגת העל

לאחר יום חופש, חזרה היום (שבת) בית"ר ירושלים להתאמן, לקראת משחק החוץ מול מכבי חיפה ביום שני. לאימון הגיעו מספר אוהדים שלא נתנו שקט למאמן רן בן שמעון ודרשו שיתפטר, כאשר בסיום השחקנים שוחחו עימם והסבירו כי האחריות היא עליהם והם מקווים שכבר בחיפה דברים ישתנו.

עוד בנושא:

בבית"ר ירושלים התאכזבו מדחיית הערעור על הרדיוס: "פשוט אטימות"
אלי טביב ורן בן שמעון נפגשו, כרגע המאמן נשאר
בית"ר ירושלים תעמוד לדין על קריאות גזעניות וזריקת חפצים מהיציע

ז'והאן אודל שחקן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
תורגל לקראת מכבי חיפה. אודל/יוסי ציפקיס

במישור המקצועי, המאמן תרגל את אותו ההרכב ששיחק נגד בני סכנין עם שינוי אחד, כאשר ז'והאן אודל תורגל על חשבונו של לידור כהן. עדיין קיימת אפשרות כי בסופו של דבר הקבוצה תעבור להרכב של שלושה בלמים ודוד קלטינס יירד לאחור.

"אהבתי את מה שראיתי נגד סכנין", אמר בן שמעון לשחקנים במהלך השבוע. "הייתם מחויבים וראויים לניצחון, עם עוד קצת מזל המשחק היה נגמר אחרת. אם נמשיך כך גם התוצאות ישתנו".

בבית"ר ירושלים יקבלו החלטה סופית באם להגיש צו עיכוב ביצוע לעונש הרדיוס נגד הפועל באר שבע. אם לא יעשו זאת, המשחק ייערך במושבה או בחיפה, כאשר לתוצאת המשחק נגד מכבי חיפה עשויה להיות השפעה על ההחלטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully