וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר ירושלים התאכזבו מדחיית הערעור על הרדיוס: "פשוט אטימות"

1.12.2016 / 9:38

במועדון מעריכים כי הנזק מקיום המשחק מול באר שבע מחוץ לטדי יעמוד על כחצי מיליון ש"ח ושוקלים הגשת צו עיכוב ביצוע. הפסד למכבי חיפה עשוי להוביל לפיטוריו של רן בן שמעון. בשל הקושי: בית"ר תקבל ייעוץ חיצוני בנוגע לספונסרים ונותני חסות

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בבית"ר ירושלים התאכזבו אתמול (רביעי) מדחיית ערעור הקבוצה בגין עונש הרדיוס עם קהל, אותו ירצו במשחק הבית הבא, מול הפועל באר שבע. במועדון מעריכים את הנזק ביותר מחצי מיליון ש"ח ושוקלים, כמוצא אחרון, להגיש בקשה לצו עיכוב ביצוע. גורם במועדון אמר: "בשבוע הבא נעמוד לדין על קריאות גזעניות וזה משהו שניענש עליו, אבל להעניש על פריצה של אוהד וחצי, כאשר אנחנו משלמים כל כך הרבה על אבטחה, זה פשוט אטימות. נמצה את כל האפשרויות, לא נוותר".

אתמול נפגשו הבעלים אלי טביב והמאמן רן בן שמעון לשיחה ארוכה בעקבות מצבה של הקבוצה. טביב היה אמור להגיע בשעות הצהריים לבית וגן, אך לא חש בטוב והשניים נפגשו רק לקראת הערב. השיחה הוגדרה כטובה וגם מספר חילוקי דעות בין השניים לובנו. יחד עם זאת, מעמדו של המאמן עדיין מעורער והפסד נוסף, מול מכבי חיפה במחזור הקרוב, עשוי לסיים את ההתקשרות בין הצדדים.

עוד בנושא:

אלי טביב ורן בן שמעון נפגשו, כרגע המאמן נשאר

אוהדי בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
ממשיכים לעלות לקבוצה ביוקר. אוהדי בית"ר ירושלים/יוסי ציפקיס

המאמן לא צפוי לבצע יותר מדי שינויים בהרכב לקראת המשחק בחיפה. ההערכה היא כי דוד קלטינס יצוות כבלם שלישי וייצמד לגילי ורמוט או אלירן עטר. בבית"ר ירושלים חושבים כי משחק מסוג זה מתאים יותר לקבוצה וכי הלחץ יהיה בעיקר על היריבה.

בעקבות הקשיים במציאת ספונסרים ונותני חסות, בקבוצה החלו במגעים עם מספר חברות חיצוניות על מנת לקבל ייעוץ בנושא. בקיץ היה בבית"ר ירושלים צפי לנותני חסויות בסכום של כ-1.5 מיליון ש"ח, אך כרגע במועדון רחוקים מכך. ייתכן כי בהמשך העונה תחפש הקבוצה נותני חסות לכל משחק בנפרד, אופציה אותה שללו במועדון בקיץ.

דוברות משטרת ירושלים ועיריית ירושלים פרסמו היום הודעה משותפת: "מפקד מחוז ירושלים במשטרה ניצב יורם הלוי וראש העיר ירושלים ניר ברקת סיכמו אמש על הקמת צוות משותף לבחינת הסדרי התנועה והחנייה בעת קיום משחקים באיצטדיון טדי. פגישת הממ"ז וראש העיר התקיימה על רקע המצוקה הקיימת במערך התנועה והחנייה בעת קיום משחקים באיצטדיון טדי, ומתוך רצון של ברקת וניצב הלוי לייצר פתרונות משמעותיים חדשים שיפתרו את מצוקת החנייה של תושבי השכונות הסמוכות, יתמודדו עם חניות בריוניות המסכנות את ביטחון הציבור ויאפשרו הגעה מסודרה ובטוחה למשחקים. המלצות הצוות המשותף יוגשו לראש העיר ולממ"ז בתוך מספר שבועות. כל המשחקים והאירועים המתוכננים בטדי יתקיימו כרגיל. ניצב הלוי וברקת ציינו, כי העירייה והמשטרה עובדות בשיתוף פעולה מלא במטרה לאפשר קיום משחקים באיצטדיון טדי תוך שמירה על הביטחון והבטיחות, לרווחת האוהדים, תוך פגיעה מינימלית בשגרת החיים של תושבי האזור".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully