וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אלי טביב ורן בן שמעון נפגשו, כרגע המאמן נשאר

30.11.2016 / 19:37

השניים נפגשו באיזור המרכז ודנו במצב הקבוצה ובחילוקי הדעות ביניהם שהתגלו לאחרונה. המאמן ידריך את הקבוצה גם מול מכבי חיפה, בית הדין דחה את הערעור על עונש הרדיוס

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בעלי בית"ר ירושלים, אלי טביב והמאמן רן בן שמעון נפגשו אחר הצהריים (רביעי) באיזור המרכז ודנו במצב הקבוצה, כמו גם בחילוקי הדעות ביניהם שהתגלו לאחרונה. גם לאחר הפגישה אין שינוי בעמדת המאמן בקבוצה מהבירה ונכון לעכשיו בן שמעון ידריך את בית"ר ביום שני מול מכבי חיפה.

גורמים במועדון מספרים כי לאחרונה התגלו כמה חילוקי דעות בין טביב לבן שמעון, אך מערכת היחסים ביניהם עדיין טובה. אחרי פיטורי הפסיכולוג אלעד אשכנזי, נראה כי המאמן המנטלי יגאל הלל ייקח יותר סמכויות בנוגע לעבודה לצד בן שמעון ומול השחקנים.

בן שמעון עם שחקני בית"ר ירושלים באימון/ברני ארדוב

בשבוע שעבר ספגה בית"ר עונש רדיוס עם קהל בשל התנהגות אוהדיה מול הפועל תל אביב והיום הערעור שהגישה נדחה, לאחר שבית הדין המשמעתי טען כי כבר הקל עם המערערת בכך שהורה על הפעלת התנאי. הירושלמים ירצו את העונש נגד הפועל באר שבע.

שחקני הקבוצה יחזרו היום לאימונים לקראת המשחק מול מכבי חיפה, כאשר מרביתם מרגישים כי נגד סכנין ראו גישה אחרת של שחקנים והקבוצה הייתה ראויה לניצחון. שחקני בית"ר רוצים לצאת עם ניצחון ואחד השחקנים הבכירים אמר אתמול: "כמה שקשה אנחנו עדיין מייצגים את בית"ר ירושלים. מזלזלים בנו, אומרים שאנחנו מוגבלים, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו שנוכל לעשות את השינוי וגם לנצח בחיפה".

אריק סאבו אמור לחזור לסגל, כאשר ההתלבטות היחידה צפויה בנוגע לדוד קלטינס, שישחק כבלם שלישי או כקשר אחורי. חסוס רואדה התנצל בפני חלק מהשחקנים על הכדור שאיבד וכמעט עלה בשער מול סכנין ואף אמר: "אם זה היה נכנס זאת הייתה הטעות הכי גדולה שלי בקריירה".

עדכון ראשון: 9:07

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully