וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמנו האישי של מקל מצטרף למתקפה: "הדר בינוני, אפילו פחות מזה"

דייויד ת'ורפ, שנחשב לחבר קרוב של הרכז, צייץ: "קשה מאוד להראות את היכולות שלך בלי לשחק. לישראל הוא שחקן מצוין, גם בקדם העונה הוא הצטיין. יש סיבה שמכבי תל אביב החתימה אותו"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

הסערה סביב ספסולו של גל מקל נמשכת: דייויד ת'ורפ, מאמנו האישי של הרכז הישראלי ומי שעובד מדי קיץ גם עם עומרי כספי, הגיב לתקרית במהלכה מקל נשלח לפרקט אך הורד ממנו אחרי 19 שניות בלבד. "הדרך הכי טובה להיות מאמן ממוצע היא לספסל שחקן מצוין. הדרך הכי טובה להיות מאמן פחות מהממוצע זה לא לכבד אותו", צייץ ת'ורפ, שבמקביל לעיסוקיו כמאמן אישי, משמש גם כפרשן בכיר ברשת ESPN.

ת'ורפ צייץ פעמים נוספות בתגובה לגולשים ישראלים, וכשנשאל ביחס לציוץ המקורי שלו בו הגדיר את מקל שחקן "מצוין", השיב כי "הכל יחסי, אבל ביחס לליגה הזאת, אין ספק שגל שחקן מצוין. קשה מאוד להיראות כמו שחקן מצוין כשבקושי משחקים. כנראה שלא נוכל לקבוע את זה עד שנראה אותו משחק, אבל אין ויכוח שבליגה הישראלית הוא שחקן ברמה גבוהה מאוד. גם בקדם העונה הוא נראה טוב מאוד".

עוד בנושא:
במכבי ת"א שוחחו עם רמי הדר בעקבות התקרית עם מקל: "הוא טעה"
הדר על חילופו של מקל: "לא הושפל". כספי: "מתבייש בהתנהגות שלו"

ת'ורפ הוסיף ש"ראיתי מספיק כדי לדעת. ראיתי את גל מצטיין באליפות אירופה לפני שנתיים. יש סיבה לזה שמכבי תל אביב החתימה אותו".

בעקבות התקרית ניגש יו"ר הצהובים לרמי הדר במהלך המשחק ושאל מה פשר המהלך, אך המאמן הדף אותו. מיד אחרי המשחק גם חברו הטוב של מקל, עומרי כספי, צייץ: "לא יודע מה בינו (רמי הדר) לבין גל, אבל אני יודע שיש דרכים להתנהג ואני מתבייש בהתנהגות של רמי הדר כלפיו". כשהדר נשאל על כך בסיום, הדר הסביר שהכניס את מקל לפרקט משום שחשב שיוגב אוחיון ספג עבירה שלישית, בעוד שהעבירה נרשמה לחובתו של סוני ווימס. כמו כן, הוא אמר ש"גל לא הושפל".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
גל מקל שחקן מכבי תל אביב (אמצע) עם סוני ווימס, סילבן לנדסברג. ברני ארדוב
מתוסכל. מקל/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully